Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετατροπή διατηρητέου σε μουσείο


 
GiannisKR

Recommended Posts

Καλησπέρα

Είμαι νέος μηχανικός κ έχω αναλάβει να αποτυπώσω τις προδιαγραφές για την μετατροπή ενός διατηρητέου κτιρίου σε μουσείο.

θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε μερικές διεξοδικές επεμβάσεις όσο αφορά την ενίσχυση του κτιρίου καθώς και ορισμένες προϋποθέσεις-απαιτήσεις τόσο διαρυθμιστικές, αρχιτεκτονικές όσο και εξοπλιστικές για να μετατραπεί σε μουσείο έργων τέχνης και ιστορικών ευρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Είμαι νέος μηχανικός κ έχω αναλάβει να αποτυπώσω τις προδιαγραφές για την μετατροπή ενός διατηρητέου κτιρίου σε μουσείο...

Κοίτα, αυτό που ζητάς είναι συμβουλές για προδιαγραφές πολλών μελετών, που ένα άτομο είναι αδύνατον να γνωρίζει. Σίγουρα θα χρειαστείς συνεργάτες για τη σύνταξή τους. Ενδεικτικά απαιτούνται προδιαγραφές για την αποκατάσταση, επεμβάσεις, μουσειολογικά, μηχανολογικά και άλλα πολλά.

 

θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε μερικές διεξοδικές επεμβάσεις όσο αφορά την ενίσχυση του κτιρίου καθώς και ορισμένες προϋποθέσεις-απαιτήσεις τόσο διαρυθμιστικές, αρχιτεκτονικές όσο και εξοπλιστικές για να μετατραπεί σε μουσείο έργων τέχνης και ιστορικών ευρημάτων.

Επίσης συνεργάτες για τη σύνταξη των μελετών (προμελέτες) από όλες τις ειδικότητες.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μην το κατάλαβες αλλά φτύνεις στα μούτρα πολλούυυς ανθρώπους. Βρες Αρχιτέκτονα και Πολιτικό Μηχανικό με μεταπτυχιακά όχι τώρα...τώρα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό