Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Πρόβλημα με την μάντρα του γείτονα


fotis80

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.Αν και εν είμαι μηχανικός ή κάτι σχετικό βρήκα το forum σας πολύ κατατοπιστικό και ζητώ την βοήθειά σας.Το πρόβλημα έχει ως εξής:

Είμαι ιδιοκτήτης οικοπέδου εκτός σχεδίου στο Μαρκάτι Κερατέας.Ο γείτονας που αγόρασε το διπλανό οικόπεδο και μένει εκεί, αφού έχτισε εκεί παράνομα, σήκωσε μια μάντρα μήκους 16m περίπου, μισό μέτρο μέσα στην δική μου ιδιοκτησία, ισχυριζόμενος ότι έχει πάρει μόνο 10cm απο εμένα.Τώρα όχι μόνο δεν την γκρεμίζει αλλά θέλει να του υπογράψω και χαρτί ότι αν τυχόν την γκρεμίσω θα του πληρώσω τα μισά κατασκευαστικά.Βάσει σχεδίου έχει καταπατήσει το οικόπεδο μου αλλά αυτός δεν καταλαβαίνει τίποτα.Μπορείτε να με βοηθήσετε στο τι μπορώ να κάνω αφού δεν παίρνει απο λόγια?Το χαρτί που μου ζητάει να υπογράψω έχει λογική?Μια καταγγελία στην πολεοδομία της περιοχής θα λύσει το πρόβλημα ή θα με βάλει σε δικαστικούς μπελάδες?Τι μπορώ να κάνω???

Ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη αν το μήνυμα είναι σε λάθος σημείο ή σας κούρασε.Φώτης

Link to comment
Share on other sites

φώτη, ο γείτονας σου είναι ο ορισμός του θρασύ ανθρώπου, οπότε πρόσεχε τι κινήσεις σου. Μην υπογράψεις τίποτα και άρχισε να ψάχνεις για καλό μηχανικό-δικηγόρο!

 

Καλή τύχη.

Link to comment
Share on other sites

καταγγελία χθες Φώτη.

 

Και εξώδικο εννοείται.;)

 

Και αν ακόμα δε συμμορφωθεί τον πας δικαστικώς και θα δικαιωθείς αν όσα λες ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό