Jump to content

mechpanos

Core Members
  • Content Count

    396
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mechpanos last won the day on August 31 2012

mechpanos had the most liked content!

Community Reputation

127 Καλή

3 Followers

About mechpanos

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Ενέργεια, Συντήρηση-αξιοπιστία εξοπλισμού, Τεχνολογίες Ηλ. Υπολογιστών στην Μηχανολογία, Διοίκηση Ποιότητα, Οργάνωση Παραγωγής & Διοίκηση Επιχειρήσεων, Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών
  • Τοποθεσία
    Πύργος - Αμαλιάδα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. χα χα χα και πολύ καλά έκανες! Είχα κάνει αντίστοιχη πατέντα σε ζάντες αλουμινίου όπου αντικατέστησα τις ανόητες proprietary βίδες που έδινε η opel που είχαν οξειδώσει και δεν έβγαιναν για να αλλάξω λάστιχα (έλεος!!!)...Ξετρυπήθηκαν με τρυπάνι (!) και μετά κόπηκε νέο σπείρωμα και περάστηκαν allen ανοξείδωτες και όλα καλά.
  2. To panel πράγματι έχει αρκετό θόρυβο, λόγω γεωμετρίας: Μεγάλη επιφάνεια σχετικά άκαμπτη, όπου η πτώση ψιχάλας δημιουργεί ταλάντωση μεγάλου μήκους κύματος (μπάσο). Ακόμα και με πρόσθετη μόνωση δεν πιάνεται εύκολα ακριβώς λόγω συχνότητας. Θα υπάρξει μείωση όμως, καλύτερα με πετροβάμβακα, όχι πολυστερίνη. Όσον αφορά το 20%, είναι απαγορευτικό για χιόνι κατά την άποψή μου, για οποιοδήποτε υλικό στέγασης. 20% είναι σχεδόν...τίποτα! Ήθελα να ήξερα, ποιος έλαβε την απόφαση για τέτοια κλίση, με αυτές τις κλιματολογικές συνθήκες. Κι εγώ προτείνω έλεγχο από μηχανικό της περιοχής και εξέταση των καλύτερων λύσεων. Πάντως όσον αφορά το θέμα της θερμομόνωσης, λύνεται με επιλογή κατάλληλου πάχους πάνελ ή με προσθήκη στρώματος πετροβάμβακα, από κάτω. Κι εδώ έμπειρος μηχανικός θα σε συμβουλεύσει. Απορία: Ξύλινη στέγη και πάνελ; Πώς;;; Η στέγη προϋπήρχε και γίνεται κάποια επισκευή; Αλλιώς δεν μου κολλάει.
  3. Πολύ σωστό θέμα συνάδελφε tetris, απορώ πώς δεν έχει σχολιασθεί καθόλου. Η κοινή λογική λέει ότι σπρώχνεις όσο μπορείς τις 5 εργολαβίες που έχουν ξεκινήσει, πιέζοντας τους αναδόχους, και πατάς γκάζι στις άλλες 3 είτε ξεχωριστά είτε επαναδημοπρατώντας τες ως ένα έργο, άμεσα, για να προλάβεις την προθεσμία ολοκλήρωσης με εξασφάλιση των πόρων από το ΕΣΠΑ. Οποιαδήποτε άλλη σκέψη είναι απαγορευτική και εγκληματική, αν λάβει κανεις υπόψη την καθυστέρηση που συνεπάγεται (έως ολοκληρωτική ματαίωση), και τις ανθρώπινες απώλειες που θα προκαλέσει.
  4. Το θέμα δεν είναι τόσο τεχνικής, όσο νομικής φύσεως. Θα συνιστούσα μια κουβέντα με κάποιον δικηγόρο, ο οποίος να έχει εμπειρία σε τεχνικά θέματα. Σε αυτό ίσως βοηθήσει κάποιος έμπειρος μηχανικός, ή το Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, στο οποίο μπορεί να απευθυνθεί ο μηχανικός σας. Μια ιδέα, είναι να κινηθείτε νομικά κατά του συνιδιοκτήτη, ότι αρνείται να πράξει τα νόμιμα και σας δημιουργεί κινδύνους πρόκλησης ζημίας σε τρίτους από τυχόν κατάρρευση του κτιρίου κλπ, καθώς και οικονομική επιβάρυνση με το κόστος διατήρησης του κτιρίου σε ασφαλή κατάσταση τόσα χρόνια κλπ κλπ, και να ζητήσετε από το δικαστήριο να διατάξει τεχνική πραγματογνωμοσύνη από πραγματογνώμονα που θα ορίσει το Τεχνικό Επιμελητήριο. Αν υπάρχει εντολή δικαστηρίου, δεν μπορεί να αρνηθεί την πρόσβαση και την εκτέλεση του ελέγχου και εσείς θα παραλάβετε μια πολύ ισχυρή νομικά και τεχνικά έγγραφη εκτίμηση της κατάστασης του ακινήτου, την οποία μετά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε περαιτέρω νομικές διαδικασίες. Επίσης έχοντας κινηθεί νομικά και τηρώντας εσείς όσα μέτρα μπορείτε, θα είστε σε ευνοϊκή θέση έναντι του νόμου, σε τυχόν ατύχημα προκληθεί (πχ έχετε εξασφαλίσει ότι δεν θα πέσει κανένας σοφάς ή κανένα μάρμαρο στο κεφάλι κανενός περαστικού μεν...τώρα αν γίνει ολική κατάρρευση έχετε αποδείξεις ότι δεν φέρετε εσείς την ευθύνη). Καλή συνέχεια!
  5. Α μα γεια σου... ως τέτοια τα έδωσα κι εγώ σε έναν σκραπατζή και ησύχασα (έφυγαν από την εγκατάσταση)
  6. Τι κωδικό ΕΚΑ έχουν τα Φωτοβολταϊκά ξέρετε;... Πέρυσι, ήθελα να στείλω καμια 10ρια panels που είχαν χαλάσει, για ανακύκλωση. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα μόνο 1 εταιρεία που έκανε ανακύκλωση, και έπρεπε να κάνω την αποστολή με ειδικό μεταφορέα που είχε άδεια συλλογής και μεταφοράς. Βρήκα όμως και ότι τα Φ/Β ήταν δηλωμένα με τον ίδιο ΕΚΑ που είναι και τα κοινά εξαρτήματα ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων! Έτσι, τα έδωσα στον πλησιέστερο σκραπατζή, που ήρθε και τα πήρε μόνος του, και ξεμπέρδεψα. Είναι όντως πρόβλημα, σε μια 15ετία - 20ετία που θα πρέπει να ανανεωθούν εκατομμύρια πλαίσια, τι θα γίνει;;;!!!
  7. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και ψάξου για αντλία θερμότητας. Αλλιώς, βάλε 2-3 καλοριφέρ λαδιού, ή 4 πιστολάκια μαλλιών, ίδιο (και καλύτερο) θερμικό και οικονομικό (από πλευράς κατανάλωσης) αποτέλεσμα με έναν "λέβητα ιόντων" 6 kw θα έχεις αλλά πολύ μεγαλύτερη ελάφρυνση στην τσέπη σου (από πλευράς κόστους κτήσης και εγκατάστασης).
  8. Καλησπέρα, συνάδελφε. Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τα ερωτήματά σου, με την δική μου αντίληψη. 1. Τυπικά στην αυτονομία δεν υπάρχουν "χιλιοστά" θέρμανσης, όπως είναι αυτά των κοινοχρήστων ή όπως ήταν παλιά με την κεντρική μή αυτόνομη θέρμανση, που το ανάβανε και όσο έκαιγε το μοιραζόντουσαν όλοι με τα "χιλιοστά"... Ωστόσο στην ουσία το πλησιέστερο αντίστοιχο σε "χιλιοστά" όπως σωστά λες, είναι ο συντελεστής επιβάρυνσης εi του κάθε διαμερίσματος. 2. Υποτίθεται ότι αυτό υπολογίζεται με την μελέτη κατανομής που κατατίθεται κατά την έκδοση άδειας λειτουργίας. Οπότε μπορεί να έχουν συμβεί εκ των υστέρων οποιεσδήποτε τροποποιήσεις! Αν αποφασιστεί να εκπονηθεί νεότερη μελέτη, εκτιμώ ότι θα πρέπει να λάβει υπόψη την υπάρχουσα κατάσταση της οικοδομής, προσεγγίζοντας όσο το δυνατόν καλύτερα την πραγματικότητα σήμερα. 3. Εκτιμώ ότι εφαρμόζεται υποχρεωτικά όπου υπάρχει ωρομέτρηση, ανεξαρτήτου ημερομηνίας άδειας ή κατασκευής. Αν δεν υπάρχει μελέτη κατανομής, πώς θα βγαίνουν τα κοινόχρηστα; Εκτιμώ ότι είναι υποχρεωμένοι όλοι να αποδεχθούν να εκπονηθεί η μελέτη, αλλιώς οποιαδήποτε έκδοση δαπανών θέρμανσης θα είναι παράνομη. Αυτές είναι οι δικές μου εκτιμήσεις!
  9. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση! Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, γράφω αυτά που έχω διαπιστώσει από την μικρή εμπειρία μου. Δηλαδή 304~=316<310 σαν πυρίμαχο, σαν αντιδιαβρωτικό 304<904L(uranus), το 316 δεν το έχω δοκιμάσει από ότι θυμάμαι, γιατί δεν μου το πρότειναν οι ίδιοι οι έμποροι ανοξείδωτου χάλυβα για τις χρήσεις που ήθελα.
  10. Αγαπητέ ελπίζω να έχεις λάβει απαντήσεις στα ερωτήματά σου...και να έχεις καταλήξει στον σωστό τύπο και κλίση των κεραμιδιών! Απαντώ για να το δει και τυχόν άλλος ενδιαφερόμενος. Γενικά η ελάχιστη κλίση που προτείνεται είναι 30%, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη (περί τις 17 μοίρες). Η κλίση αυτή έχει προσδιοριστεί όχι τόσο για λόγους στατικότητας, όσο για λειτουργικούς λόγους της κεραμοσκεπής, καθώς επιτρέπει την ομαλή απομάκρυνση των ομβρίων, ενώ αποτρέπει την εύκολη εισροή υδάτων στα υποκείμενα στρώματα της κεραμοσκεπής, όταν υπάρχει βροχή με παρουσία δυνατού αέρα (ανεμόβροχο). Για τον σκοπό αυτό άλλωστε, προτείνεται πάντα η τοποθέτηση στεγανοποιητικής μεμβράνης κάτω από τα κεραμίδια. Τέλος, η κατάλληλη κλίση της στέγης επιτρέπει την ελαχιστοποίηση της απορροφούμενης υγρασίας από τα κεραμίδια, βελτιώνοντας την αντοχή τους απέναντι στον παγετό. Σε περιοχές που καταγράφονται πιο ακραίες εναλλαγές καιρού (κρύο, ζέστη) και υπάρχει συχνή βροχόπτωση παρουσία αέρα, η κλίση αυτή βαθμιαία πρέπει να αυξάνεται. Υπάρχουν χώρες στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, που λόγω χιονιού η κλίση που δίνουν στις στέγες είναι ακόμα και άνω του 100% (45 μοίρες), με διαφορετικού τύπου κεραμίδια βέβαια από αυτά που έχουμε συνηθίσει στα μεσογειακά κλίματα!
  11. Αναβιώνω το παλιό post για να γράψω την δική μου εμπειρία. Από την δική μου οπτική σκοπιά και αν έχω δει διαφορετικά είδη INOX. Εν αρχή είναι το 304, το οποίο δεν ξέρω αν είναι ή δεν είναι INOX από μεταλλουργικής/τεχνικής ορολογίας, όλη η αγορά όμως INOX το λέει. Δηλαδή αν πάρεις σε μια εταιρεία εμπορίας μετάλλων και του πεις "θέλω μια λαμαρίνα inox" θα σου πει 304. Εγώ όταν θέλω inox το θέλω κυρίως για αντοχή σε θερμοκρασία, όχι τόσο σε διαβρωτικούς παράγοντες! Για αντοχή σε θερμοκρασία (ας πούμε 800 βαθμούς ενός θαλάμου καύσης), το 304 δεν αντέχει, αλλά ΟΥΤΕ και το 316! Το 316 είναι για food industry κυρίως. Για θερμοκρασία πυρίμαχο έχουμε το 310 & 310S. Για υψηλούς διαβρωτικούς παράγοντες (οξέα, άλατα, κλπ) υπάρχει άλλο υλικό (ακριβό!), το 904L που δεν είναι ακριβώς INOX - θα το βρείτε σε 1-2 εξειδικευμένα μαγαζιά με την εμπορική ονομασία URANUS. Τέλος, για διαβρωτικά περιβάλλοντα υπάρχει και ένα υλικό με την εμπορική ονομασία CORTENE το οποίο δεν είναι ανοξείδωτο, αλλά η σύστασή του δημιουργεί μια προστατευτική επιφάνεια οξείδωσης κατόπιν επαφής του με τον αέρα, που προστατεύει τα υφιστάμενα στρώματα από την περαιτέρω διάβρωση. Για καμινάδες (χαμηλή η θερμοκρασία) καλύτερα 304 παρά 316 κατά την άποψή μου, και ακόμα καλύτερα URANUS αλλά πολύ ακριβότερο...
  12. Δεν είπαμε, αυτές τις συσκευές από economizer έπρεπε να τις λένε "κονομάιζερ" γιατί θέλουν κάποιοι να 'κονομάνε σε βάρος κάποιων εύπιστων συνανθρώπων μας; Δεν δουλεύει αυτό το πράμα με κανέναν τρόπο.
  13. Τα πάντα όλα είναι εφικτά αλλά...ο Χριστός κι η Παναγία!!!
  14. Η λύση του μέλλοντος είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, με τεχνολογίες fuel cell για την μεταφορά και αποθήκευση της ενέργειας. Θα καίνε καύσιμο, θα βγάζουν νεράκι και όλα καλά. Ούτε νέα δίκτυα, ούτε προβλήματα φόρτισης, ούτε τίποτα. Τώρα τι θα είναι το fuel, θα είναι υδρογόνο, θα είναι υδρογονάνθρακας (βασισμένος στο πετρέλαιο), θα είναι άλλος υδρογονάνθρακας βιολογικής προέλευσης (αιθανόλη), εδώ παίζεται η τεχνική συζήτηση καθώς και στον βαθμό απόδοσης και στις θερμοκρασίες λειτουργίας των κυψελών...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.