Jump to content

Mitsos Ribopaido

Core Members
  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mitsos Ribopaido last won the day on March 3 2017

Mitsos Ribopaido had the most liked content!

Community Reputation

30 Καλή

3 Followers

About Mitsos Ribopaido

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Mουσική ,DDO ,ποδήλατο
  • Τοποθεσία
    Ίλιον Αττικής
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

883 profile views
  1. Ο κύριος αυτός δεν ειναι επαγγελματίας , δεν κάνει ουτε για να κουβαλάει λεμόνια στη λαική. Κατα τα άλλα μαριάννα οπως τα είπε ο ιός εις διπλουν Μεγιες και να την χαρείς έχει ίδιο μενου με την f&u και κανεις παπαδες
  2. https://www.mywestnet.com/pdfs/Kydos_manual.pdf Επίσης Βάζεις DTV στα κανάλια και dvb-t κατω? Αν παίζουν οι παλιές αλλα οχι η νέα τοτε δεν εχει θεμα το καλώδιο.. Ψάξου με το συγχρονισμό και να πατάει καλα η σύνδεση. Οτι απορίες εχειςς στείλε φωτο να δουμε Επίσης υπάρχει και μια ρύθμιση για ''Ενεργή κεραία'' η κάπως έτσι αλλά δεν νομίζω ότι μπορείς τώρα να την πειραξεις
  3. Η αληθεια ειναι οτι το να ακους το κινητηρα θελει εμπειρια αλλα ειναι η καλυτερη μέθοδος . Η αμπερομετρηση επισης ( εναλλαγή μολις αρχισει ελαχιστα η ενταση να πεφτει αλλα οι στροφες να ειναι ψηλα) ειναι εξισου καλη.
  4. Kαλησπέρα σε όλους και ευχαριστω απειρα το κοσμο που βοηθησε ! Δεν ενημέρωσα τι έγινε και θεωρω πως το οφειλω.. Αφου το διαγνωστικο και εξω που μπηκε δεν εβγαζε πρόβλημα αν και ρέταρε κανονισα να καθαριστεί η egr μηπως ηταν απο αυτο και γιατι μερικα iq ειχανε θεμα με καταλύτη-egr πακετο. κλεινω το ραντεβου και αφου εχω ουσιαστικα σχεδον μονο κατοσταρα μεσα παω προς τα μαρτ και ευτυχώς για μένα κοντα στο ηλεκτρολογειο άναψαν check engine - tcss off και το antispin. Το πήγα 250μ έτσι και αφου μπήκε φανηκε το missfire στο 3ο κύλινδρο.. Αλλάχτηκε πολλαπλασιαστής ο οποιος ηταν @@@ και το μπουζί ( ngk και τα 2 , το μπουζι θυμίζω ειχε αλλαχτεί πριν 1 μηνα) και καθαρίστηκε επειδή το ζήτησα εγω MAF- πεταλούδα γκαζιού και με υγρο εξωτερικά η egr ... To αμάξι έγινε τουμπανο ξανα . Ολα μαζι 100 ευρώ Το ερώτημα μετα απο αυτο ειναι γιατι ο μηχανικος μου, ο οποιος ειναι και θειος μου και είπε πρώτος οτι ειναι πολλαπλασιαστής αλλα επέμενε να περιμένω να δειξει αν ειναι βενζίνη , οταν άλλαξε το μπουζι δεν ειδε τίποτα? Το μπουζι σκεφτείτε στην ένωση με τη πίπα του πολλαπλασιαστή ηταν χαλια απο το σκάσιμο της υψηλής εκτός .Ευτυχώς που δεν @@ τις βαλβίδες εξαγωγής η άκαυστη βενζινη. Εφαγε σουτ και αυτος γιατι ακουσα και τα σχολιανά μου οταν του έβαλα να δει το βίντεο και με ρώτησε επιλεκτικα '' Μητσάκο ληγμένα παίρνεις? ''΄ . Το επίμαχο βίντεο: https://streamable.com/xiyzou https://streamable.com/rgc7kd Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασε το κείμενο
  5. Όλα γίνονται , βρείτε ένα επαγγελματία και θα τα αναλάβει αυτός.
  6. Μπορείς ακόμα και για εξάμηνο να εκδόσεις , υπάρχουν πολλοί που το κάνουνε για άλλους λόγους .
  7. Άψογη αντίδραση, ποτέ δεν υπογράφεις κάτι όπως λες σωστά χωρίς να το δεις και να το μετρήσεις Φυσικά ο ίδιος. Πάνε πολλοί δουλεύουν μαύρα ή είναι στο δημόσιο και παίρνουν έξω δουλειές αλλά μετά ψάχνουν άλλο να υπογράψει.Και μάλιστα είτε με ελλείψεις , καλή ώρα ΔΔΕ , είτε μικρότερες διατομές -ασφάλειες, υπερφορτωμένες γραμμές και πάει λέγοντας. Μακρυά από μάς
  8. Milto σε ευχαριστώ για την απάντηση καταρχας, θα σου απαντήσω σε ολα ναι. Κομπιάζε στις 1000-1500 το πολύ αλλα ανέβαζε κανονικα. Ενα μικρο λόξυγγα δηλαδή 2-3 δευτερολέπτωνν ηταν το μέγιστο που είχα και πέρναγε αλλα περα απο αυτο το αμάξι ηταν Ξεψυχισμένο τελείως.Είναι άμεσου ψεκασμού ναι , οι διορθώσεις και στα short term + στα. ltft ειναι στα φυσιολογικα όριο , οπως και οι τιμες του λαμδα. Missfire κατάφερα στο μεσαίο κίλυνδρο (3cyl) σημερα να δω σε πίεση πάλι χωρις λαμπάκι. To Launch Creader 5 plus εχω με την εφαρμογή του αλλα χρησιμοποίησα και την torque με τον elm 327. Επειδή ρώτησες στο υστερόγραφο2 να πω τι έγινε και μετά το τεστ στο δρόμο με τη νέα βενζίνη. Πήγα να φτιάξουμε κάτι αλλά επι την ευκαιρία και βγάζοντας την πεταλούδα για να έχεις πρόσβαση ( καθαρισμένη και αυτή στο σέρβις πρόσφατα ) τσέκαρε με το μηχάνημα όλους του πολλαπλασιάστες. Εκεί παρατήρησα που δεν το είχα δει ότι δεν έχει μπουζοκαλώδια αλλα ο κάθε πολλαπλασιαστής συνδέεται άμεσα στο μπουζί και βιδώνει στο σασί . Δεν μας έδειξε κάτι εκεί και το αφήσαμε, μηχανικός γείτονας μου που δουλεύει μόνο τογιότα πιστεύει και εκείνος ότι είναι βενζίνη και έτσι δείχνει τελικά.( 40-50 ο κάθε DIS). Φίλτρο μπροστά εντωμεταξει εδν υπάρχει για καθαρισμό είναι πάνω στην αντλία.
  9. Μου είπε να περιμένω αν στρώσει ή όχι όπως και να έχει, και το παω για τα 3 που είπαμε.
  10. Θα αλλαχτούν σιγουρα προληπτικα , τωρα τιμη απο ιαπωνική Που ψωνιζει ο μαστορας δεν ξερω τιμη ελα θα δειξει
  11. Μπουζι αλλαγμένα , η egr ηταν σε ανάκληση πριν κανα χρονο και αλλάχτηκε. Αισθητηρας λαμδα φυσιολογικές τιμες σε ελεγχο και στα 2 bank ( Α/F - καταλύτης) Ενημερωση: Αν και ελεγα να τη καψω , μολις πηγε στη μεση (13-14 λιτρα) εβαλα 100αρα 7 λιτρα περιπου και το αμαξι εχει μεταμορφωθεί. Μια φορα απο τοτε μου εκανε το θεμα αλλα σε χαμηλότερη ενταση. Θα συμπληρώσω οσο κανω χλμ και βλεπω αν και τωρα που θα παω για τη ντιζα του χειροφρενου και το μηχανισμό της τάπας ( δεν ανοιγει ευκολα -παιδευει) οποτε ειπαμε να αλλαξουμε προληπτικά και τε μπουζοκαλωδια λογω χιλιομέτρων.
  12. Δεν διαφωνω αλλα πρεπει να γινεται η διαδικασια σωστα αφου υπαρχει.
  13. Το έχω δοκιμάσει , δυστυχώς το κάνει ελάχιστα και συνεχίζει κανονικά να φορτώνει. Το διαγνωστικό ναι είναι γνωστής μάρκας και ακριβό το έχω πάρει για ερευνητικούς σκοπούς
  14. Θεος απο τη περιγραφη μεχρι τη λυση! σε ευχαριστω !!
  15. Ναι βρε εννοειται . Η ερωτηση ηταν αν στο δικο σου όχημα ηταν ευκολα προσβασιμο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.