Jump to content

mar_l

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

About mar_l

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
  1. Τουλάχιστον πέντε οι νεκροί από το ατύχημα που σημειώθηκε σήμερα όταν κατέρρευσε τμήμα της οροφής σήραγγας σε αυτοκινητόδρομο, 80 χιλιόμετρα δυτικά του Τόκιο, ανακοίνωσαν τα συνεργεία διάσωσης. Πέντε άνθρωποι παγιδεύτηκαν στο αυτοκίνητό τους το οποίο τυλίχτηκε στις φλόγες περίπου στη μέση της σήραγγας Σασάγκο, μια από τις μεγαλύτερες της Ιαπωνίας με μήκος 4,7 χιλιόμετρα, και οι σοροί τους βρέθηκαν απανθρακωμένοι, διευκρίνισε η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Πυρκαγιών και Φυσικών Καταστροφών. Ο αριθμός των νεκρών είναι πιθανόν να αυξηθεί αφού και ένα άλλο αυτοκίνητο πήρε φωτιά και άλλα έχουν καταπλακωθεί από πλάκες τσιμέντου που ξεκόλλησαν από την οροφή", πρόσθεσε σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία. Εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής υπογράμμισε πως θα χρειαστεί χρόνος για να ανασυρθούν τα πτώματα, αλλά και για να υπάρξει πρόσβαση στους οδηγούς και στους επιβάτες που πιστεύεται πως έχουν παγιδευτεί. Οι αρχές έκαναν νωρίτερα λόγο για επτά αγνοούμενους. «Σύμφωνα με την τοπική Πυροσβεστική Υπηρεσία, επτά άνθρωποι αγνοούνται, αλλά ο αριθμός αυτός δεν έχει επιβεβαιωθεί», ανακοίνωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. Αρκετές ώρες μετά το δυστύχημα η αστυνομία δεν έχει ανακοινώσει τον ακριβή αριθμό των θυμάτων, όμως επιβεβαίωσε ότι βρέθηκαν «μέσα στη σήραγγα απανθρακωμένα πτώματα», όπως μετέδωσαν τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης. Οι επιχειρήσεις διάσωσης των οδηγών που έχουν παγιδευτεί στη σήραγγα διακόπηκαν πέντε ώρες μετά το δυστύχημα, εξαιτίας του κινδύνου νέας κατάρρευσης, μετέδωσε το πρακτορείο Jiji. Λίγο νωρίτερα, η εταιρία που διαχειρίζεται τη σήραγγα, η Nippon Expressway Co. έστειλε ειδικό μηχάνημα με πλατφόρμα ανύψωσης μέσα στη σήραγγα για να εξετάσει το κομμάτι της οροφής που κατέρρευσε. Στην είσοδο της σήραγγας προς την πλευρά της ιαπωνικής πρωτεύουσας βρίσκονται πυροσβεστικά οχήματα και ασθενοφόρα και από εκεί βγαίνουν δεκάδες άνθρωποι, που διέσχιζαν τον αυτοκινητόδρομο τη στιγμή του δυστυχήματος. Μια 28χρονη γυναίκα που κατάφερε να βγει από τη σήραγγα δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τι έχουν απογίνει οι πέντε συνεπιβάτες της στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε. Η σήραγγα που διασχίζει την περιοχή κοντά στο όρος Φούτζι αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Τσούο που ενώνει το Τόκιο με την δυτική και κεντρική Ιαπωνία. Το δυστύχημα αυτό είναι το χειρότερο στην Ιαπωνία από το 1996 όταν κατέρρευσε σήραγγα πάνω σε αυτοκίνητα και ένα λεωφορείο προκαλώντας το θάνατο είκοσι ανθρώπων. Δείτε το βίντεο: Πηγή: Πρώτο Θέμα - http://www.protothem...cle/?aid=240550 Click here to view the είδηση
  2. Τουλάχιστον πέντε οι νεκροί από το ατύχημα που σημειώθηκε σήμερα όταν κατέρρευσε τμήμα της οροφής σήραγγας σε αυτοκινητόδρομο, 80 χιλιόμετρα δυτικά του Τόκιο, ανακοίνωσαν τα συνεργεία διάσωσης. Πέντε άνθρωποι παγιδεύτηκαν στο αυτοκίνητό τους το οποίο τυλίχτηκε στις φλόγες περίπου στη μέση της σήραγγας Σασάγκο, μια από τις μεγαλύτερες της Ιαπωνίας με μήκος 4,7 χιλιόμετρα, και οι σοροί τους βρέθηκαν απανθρακωμένοι, διευκρίνισε η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Πυρκαγιών και Φυσικών Καταστροφών. Ο αριθμός των νεκρών είναι πιθανόν να αυξηθεί αφού και ένα άλλο αυτοκίνητο πήρε φωτιά και άλλα έχουν καταπλακωθεί από πλάκες τσιμέντου που ξεκόλλησαν από την οροφή", πρόσθεσε σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία. Εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής υπογράμμισε πως θα χρειαστεί χρόνος για να ανασυρθούν τα πτώματα, αλλά και για να υπάρξει πρόσβαση στους οδηγούς και στους επιβάτες που πιστεύεται πως έχουν παγιδευτεί. Οι αρχές έκαναν νωρίτερα λόγο για επτά αγνοούμενους. «Σύμφωνα με την τοπική Πυροσβεστική Υπηρεσία, επτά άνθρωποι αγνοούνται, αλλά ο αριθμός αυτός δεν έχει επιβεβαιωθεί», ανακοίνωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. Αρκετές ώρες μετά το δυστύχημα η αστυνομία δεν έχει ανακοινώσει τον ακριβή αριθμό των θυμάτων, όμως επιβεβαίωσε ότι βρέθηκαν «μέσα στη σήραγγα απανθρακωμένα πτώματα», όπως μετέδωσαν τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης. Οι επιχειρήσεις διάσωσης των οδηγών που έχουν παγιδευτεί στη σήραγγα διακόπηκαν πέντε ώρες μετά το δυστύχημα, εξαιτίας του κινδύνου νέας κατάρρευσης, μετέδωσε το πρακτορείο Jiji. Λίγο νωρίτερα, η εταιρία που διαχειρίζεται τη σήραγγα, η Nippon Expressway Co. έστειλε ειδικό μηχάνημα με πλατφόρμα ανύψωσης μέσα στη σήραγγα για να εξετάσει το κομμάτι της οροφής που κατέρρευσε. Στην είσοδο της σήραγγας προς την πλευρά της ιαπωνικής πρωτεύουσας βρίσκονται πυροσβεστικά οχήματα και ασθενοφόρα και από εκεί βγαίνουν δεκάδες άνθρωποι, που διέσχιζαν τον αυτοκινητόδρομο τη στιγμή του δυστυχήματος. Μια 28χρονη γυναίκα που κατάφερε να βγει από τη σήραγγα δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τι έχουν απογίνει οι πέντε συνεπιβάτες της στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε. Η σήραγγα που διασχίζει την περιοχή κοντά στο όρος Φούτζι αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Τσούο που ενώνει το Τόκιο με την δυτική και κεντρική Ιαπωνία. Το δυστύχημα αυτό είναι το χειρότερο στην Ιαπωνία από το 1996 όταν κατέρρευσε σήραγγα πάνω σε αυτοκίνητα και ένα λεωφορείο προκαλώντας το θάνατο είκοσι ανθρώπων. Δείτε το βίντεο: Πηγή: Πρώτο Θέμα - http://www.protothem...cle/?aid=240550
  3. Ευχαριστώ για την απάντηση. Η λύση που αποφάσισα είναι τα σεναζ γιατι δεν θέλω να σκάβω τοίχους και να κάνω εγκοπές. Έγω αυτό που έκανα είναι να προσομοιώσω τα σενάζ σαν πεδιλοδοκούς που εδράζονται σε βράχο και αμφιέρειστη πλάκα. Ο οπλισμός που μου έβγαλε είναι 2Φ12 + 2Φ12 και ΣΦ10/10 , και οπλισμός πλάκας Φ8/15 και Φ8/25. Πιστεύετε οτί θα έχω κάποιο πρόβλημα!!
  4. Δεν ξέρω αν έχω κάνει σωστά την επισύναψη του αρχείου με το σκαρίφημα! per.rar
  5. Καλησπέρα, θα ήθελα τη γνώμη σας στην παρακάτω περίπτωση. Σε ισόγεια κατοικία με θεμελίωση σε τοίχο από πέτρα-πλάκα σκυροδέματος(επί εδάφους)-φέρουσα τοιχοποιία με τούβλα και σενάζ, υπάρχει ένα υπόγειο που έχει επιφάνεια,3,65χ2,73m και η οροφή του είναι κατασκευασμένη από ξύλο. Θέλω να αφαιρέσω το ξύλινο πάτωμα και να ρίξω πλάκα σκυροδέματος.Σκέφτηκα να κατασκευάσω σενάζ 0,25(πλάτος)Χ0,20(ύψος) στους δύο τοίχους θεμελίωσης που μπορώ να "πατήσω" και να φτιαξω μια αμφιέρειστη πλάκα.Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πρίν ξηλωθεί το πάτωμα σε πόσο πλάτος του τοίχου μπορώ να πατήσω το σενάζ(το 0,25 που λεω είναι εκτίμηση) και επίσης το ύψος 0,20 ίσως να μου εμφανίσει 'δόντι" στο εσωτερικό της κατοικίας. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω!!!! Να στηρίξω την πλάκα στον τοίχο με το να τον σκάψω σε πιο χαμηλό ύψος και να φτιάξω μέσα στον τοίχο το σενάζ και να μην έχω το πρόβλημα του 'δοντιού'!! Δεν έχω εμπειρία από φέρουσα τοιχοποιία και θα ήθελα την γνώμη σας. ευχαριστώ.
  6. Θα ήθελα να προσθέσω στο συγκεκριμένο θέμα την κίνηση κατασκευαστικών εταιριών, να δώσουν σε εργαζόμενους να υπογράψουν χαρτί με το οποίο παραιτούνται από δικαίωμα αποζημίωσης. Από συγγενικό άτομο είμαι σε θεση να το γνωρίζω και έχω εξαγριωθεί! Έχω δουλέψει σε μεγάλες κατασκευαστικές αλλά ποτέ δεν περίμενα σε συνθήκες ζωής ή θανάτου να δείξουν τέτοια απανθρωπιά!!!
  7. Θα πρέπει να έχεις μελετητικό πτυχίο στην αντίστοιχη κατηγορία. Πληροφορίες μπορείς να βρείς στο http://www.ypex-mele.gr
  8. Με βοηθησατε πολύ!! Και γω αυτά βρήκα, και από ότι βλέπω μόνο κατα παρέκκλιση αν βγαίνει άρτιο και θα πρέπει να δω τους τίτλους και τα συμβόλαια!!Ξανά σας ευχαριστώ!!
  9. Ευχαριστώ πολύ, θα προσπαθήσω να βρώ άκρη με την αίτηση.Τι να πώ με αυτό το χάλι της πολεοδομίας ειδικά στο κέντρο, ώρες ώρες ''σου γυρίζουν τα μυαλά''.
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω αφορά αρτιότητα οικοπέδου. Ένω από πολεοδομία αναφέρουν αρτιότητα 400 τ.μ. και σε παραπέμπουν στο ΦΕΚ 34Δ/1972, αν το διαβάσει κάνεις δεν αναφέρεται πουθενά αρτιότητα 400τ.μ.Υπάρχει περίπτωση να ισχύει και κάτι άλλο και να μην στο δίνουν από την πολεοδομία?? Αν γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένα διατάγματα!
  11. Θα ήθελα την βοήθεια κάποιου συναδέλφου που γνωρίζει όρους δόμησης στον παλιό οικισμό του δήμου Πανοράματος του νομού Θεσσαλονίκης (περιοχή που έχει προκύψει από διανομή του υπουργίου Γεωργίας του 1938 ).
  12. Για να εφαρμοστεί μία μελέτη θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί από την ανάλογη δημόσια υπηρεσία.σίγουρα καμία μελέτη δεν είναι τέλεια και θα πρέπει πάντα να υπάρχει ''ανοιχτή'' επικοινωνία του μελετητή με τον κατασκευαστή, ειδικά σε μεγάλα έργα όπως είναι η κατασκευή μίας γέφυρας. Δεν νομίζω ότι και τα γραφεία που εκπόνησαν μελέτες για μεγάλα έργα υποδομής στην χώρα μας είναι πολλά.Από προσωπική εμπειρία ο μελετητής αν και δεν βρισκόταν κοντά στο έργο ήταν ανοιχτός σε κάθε επικοινωνία και παρότρυνε πάντα να ρωτάμε ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια για την κατασκευή της γέφυρας.
  13. Εγώ πιστεύω ότι η χαμηλή ποιότητα σε έργα υποδομής στην χώρα μας οφείλεται κατά κύριο λόγο στο κράτος και στον τρόπο που γίνεται η ανάθεση ενός έργου - ο έλεγχος των μελετών - η επίβλεψη κατασκευής και τελικά η παραλαβή του έργου. Σίγουρα είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με άλλες χώρες αλλά τα τελευταία χρόνια και κυρίως λόγω της εγνατίας οδού έγιναν και στην χώρα μας αξιόλογα έργα όπως για παράδειγμα η γέφυρα Μετσόβου που αναφέρει πιο πάνω συνάδελφος. Αυτό που και από προσωπική εμπειρία μπόρω να πω, είναι ότι τα πάντα σε αυτή τη χώρα έχουν να κάνουν με τα κόματα και τους πολιτικούς. δεν μπορεί να σε επιβλέπει κάποιος ο οποίος έχει ''μπάρμπα στην κορώνη'' αλλά δεν μπορεί να διαβάσει μία οριζοντιογραφία. ούτε ο οποισδήπωτε πολιτικός να εγκαινιάζει ένα έργο και να μην γνωρίζει ο πολίτης ότι από την πίεση και την βιασύνη να παρουσιαστεί έργο έχουν πεθάνει εργαζόμενοι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.