Jump to content

jkar

Core Members
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

jkar last won the day on June 2 2018

jkar had the most liked content!

Community Reputation

58 Καλή

3 Followers

About jkar

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Contact Methods

  • Skype
    jkarat

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

1,515 profile views
  1. Από όσα εγώ έχω διαβάσει οι εγκαταστάσεις του πύργου ήταν σύμφωνες με τους τρέχοντες κανονισμούς. Οι κανονισμοί έπρεπε να αλλάξουν και αλλάζουν. Ο Ελληνικός για εξωτερικό κέλυφος ζητάει "....Α2-s1d0 ανεξαρτήτως χρήσης και απόστασης από τα όρια...". Μπορεί και να είναι υπερβολικό για μιά χώρα που δεν έχει ψηλά κτήρια, μην και εμποδίσουμε την θέα στην Ακρόπολη. Οι διαμαρτυρόμενοι λένε ότι, ".... τα προϊόντα κατηγορίας Α2 (πετροβάμβακας) και Β είναι ισοδύναμα ....., συνεπώς ο αποκλεισμός των προϊόντων κατηγορίας Β (αφρώδη) σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ΜΟΝΟ από τον Ελληνικό Κανονισμό Πυροπροστασίας, είναι τεχνικά αβάσιμος...". Μπορεί και να είναι έτσι, δεν είχα την ευκαιρία να ψάξω όλους τους κανονισμούς, αλλά, τα υλικά δεν είναι τα ίδια. Εγώ λέω ότι η αλλαγή των υλικών-μεθόδων, όπως και κάθε αλλαγή, σημαίνει ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στον χώρο, παραγωγοί υλικών κλπ, πρέπει να αλλάξουν. Θα δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες και θα κλείσουν-μειωθούν υπάρχουσες. Δεν είναι και καμιά τρελή τεχνολογία αυτή της παραγωγής φθηνού πετροβάμβακα, που ενώ είναι διεθνώς αποδεκτός και ευρύτατα διαδομένος, στην Ελλάδα είναι σχεδόν άγνωστος. Και οι τώρα κατέχοντες μιά καλή θέση στην αγορά, πρέπει να προσαρμοστούν, αντί να ζητάνε την προστασία του "κράτους", δλδ τα δικά μας λεφτά, για να μην αλλάξουν.
  2. Μελέτη η κατασκευή. Αποφάσισε τί από τα δύο θέλεις να κάνεις: Το κάθε ένα έχει τα καλά κ τα κακά του. Μην αλλάξεις κατεύθυνση πάνω από 1-2 φορές! Ψάξε αμέσως για δουλειά και άρχισε να προσθέτεις εμπειρία στο ένα η το άλλο, Όταν καταλήξεις, πάρε όσες περισσότερες πιστοποιήσεις μπορείς στην κατεύθυνση που διάλεξες. Κανείς δεν περιμένει από έναν νέο μηχανικό να ξέρει, περιμένει όμως να προσπαθεί. Καλή τύχη
  3. Cigarettes After Sex - I'm a Firefighter Low Roar - Rolling Over
  4. Dave Gahan & Soulsavers❀All Of this and nothing
  5. Gustav Mahler - Symphony No. 5_ Adagietto (Solti, CSO)
  6. Τα έχουμε πεί οι λύσεις είναι εκεί αλλά κανείς δεν τίς θέλει Ασφάλιση των μελετητών για αστοχίες/σφάλματα μελέτης Χρηματική εγγύηση των μελετητών για την πληρότητα της μελέτης. Κατάργηση όλης της νομοθεσίας Δημοσίων έργων, τιμολογίων κλπ Καθιέρωση και παράλληλη χρήση όλων ΕΝ, ASTM, BS Καθιέρωση των FIDIC βιβλίων σαν αποδεκτούς κανόνες, μικρές προσαρμογές ανά σύμβαση από τον μελετητή/ιδιοκτήτη Προϋπολογισμοί με ελεύθερες τιμές αγοράς Κλειστές τιμές μέχρι το τέλος του έργου. Υποχρεωτική η μείωση τιμής σε περίπτωση αλλαγής προδιαγραφών.
  7. Συγχέεις τα έργα υποδομής με τα αναπτυξιακά έργα, λάθος. Ανάπτυξη (οικονομική) είναι η βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών δλδ του ιδιωτικού τομέα, που περιγράφεται μεταξύ άλλων και εν συντομία, σε αύξηση του ΑΕΠ. Κανείς δεν δουλεύει τσάμπα, χωρίς πρόσοδο και χωρίς να έχει θετικό αποτέλεσμα, δηλαδή χωρίς κέρδος, (Α θερμοδυναμικός νόμος, "Ενέργεια δεν παράγεται εκ του μηδενός"). Είναι τραγικό λάθος να προσπαθείς να αποσυνδέσεις την ανάπτυξη από το κέρδος που είναι η κινητήρια δύναμη κάθε οικονομικής δραστηριότητας. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για ένα πολίτη να βελτιώσει την οικονομική του κατάσταση (ανάπτυξη) από το να δουλέψει (ιδιωτική δραστηριότητα). Και υπάρχουν έργα υποδομής (στην Ελλάδα και παντού) που δεν βοήθησαν ποτέ και σε καμία ανάπτυξη. Τόσο απλό. Αναπτυξιακά έργα είναι κυρίως τα ιδιωτικά έργα. Τα έργα υποδομής χρειάζονται στίς αναπτυσσόμενες χώρες, αλλά αυτό δεν συνεχίζει για πάντα. Υπάρχουν πλέον πολλές χώρες και περιοχές, που συνεχίζουν να αναπτύσσονται χωρίς νέα έργα υποδομής. Μόνον με την δραστηριότητα των πολιτών.
  8. Παρά τις λυσσασμένες αντιδράσεις, παρά την μεγάλη καθυστέρηση λόγω της ανικανότητας του Ελληνικού κράτους να εκτελέσει το οτιδήποτε σύμφωνα με χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό, παρά την ηλιθιότητα του πολύ μεγάλου αριθμού διοδίων, αυτή είναι επιτέλους μία ευχάριστη κατάληξη. Πιστεύω ότι οφείλεται κυρίως στο σύστημα ΣΔΙΤ. Έχοντας και την έως τώρα εμπειρία της λειτουργίας της Γέφυρας, θέλω να ελπίζω ότι ο χρόνος θα την αποδείξει μία σωστή επιλογή.
  9. Όχι δεν είναι Ελληνικά. Τουλάχιστον όχι αυτά που έμαθα εγώ. Στα Ελληνικά, αγοράζω, σημαίνει αποκτώ την κυριότητα πράγματος η δικαιώματος, προσφέροντας ένα αντάλλαγμα σε αυτόν που το κατέχει. Δεν μπορείς να αγοράσεις κάτι που δεν προσφέρεται έναντι ανταλλάγματος, δλδ πωλείται. Για αυτό και στα Ελληνικά μιλάμε για την πράξη της αγοραπωλησίας. Εντυπωσιακό το ότι επιμένεις σε κάτι τόσο λάθος. Εκτός εάν πράγματι δεν καταλαβαίνεις, οπότε χάνω τον χρόνο μου τζάμπα. Τέλος με τα Ελληνικά. Είναι, τουλάχιστον τραγικό, να συγκρίνεις μιά εταιρεία που διαχειρίζεται κ λειτουργεί το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, με την Ελληνική ΥΠΑ. Και μόνον εκ του αποτελέσματος. Τα περί πώρωσης επιστρέφονται ατόφια για ιδίαν χρήση. Τα παραδείγματά που σου παρέθεσα κράτησέ τα για ένα φροντιστήριο σκέψης "έξω από το κουτί" που λένε και οι αγγλοσάξονες @nic Βλέπεις ότι κρατώ επιφύλαξη για την διαδικασία, στα αλήθεια δεν την παρακολούθησα από τα μέσα και δεν ξέρω. Εάν ξέρεις κάτι γράψτο. Εγώ όταν βλέπω να έχει περάσει τα 40 κύματα ελέγχων και δεν κολλάει πουθενά, τότε τί να πώ ; ότι όχι δεν είναι ΟΚ, δεν μπορώ να μιλάω για κάτι που δεν ξέρω.
  10. Λοιπόν σε απλά Ελληνικά τελευταία επανάληψη. 1. οι Γερμανοί δεν αγόρασαν τίποτα, ενοικίασαν. 2. Επίσης τίποτα δεν συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, πωλήσεις και ενοικιάσεις είναι διαφορετικές πράξεις και αποφασίζονται με βάση την οικονομική ανάγκη, δεν αποφασίζονται με βάσει καμία συνήθεια. 3. Κανένα κομμάτι γής και καμία εγκατάσταση δεν πωλήθηκε η ξεπουλήθηκε Έγραψες 3 πράγματα και τα 3 λάθος, με βάση τα γραπτά. Εάν είχες διαβάσει και δεν το κατάλαβες, ΟΚ δεν χάλασε και κόσμος, το να επιμένεις όμως, μετά από μιά απλή ανάγνωση, ............ Μπορείς να εκτιμάς, υποθέτεις τί θα γίνει στο μέλλον. κλπ κλπ, αυτά όμως είναι μόνον στην σφαίρα της δικιάς σου φαντασίας και δεν έχουν καμία σχέση με την συγκεκριμένη πραγματικότητα. Με βάση ποια οικονομικά στοιχεία λές ότι η σύμβαση δεν συμφέρει; έκανες ανοικτό διαγωνισμό και πήρες προσφορές. Αμφισβητείς την διαδικασία ;να δούμε τα στοιχεία σου και να το συζητήσουμε. Δεν θέλεις να γίνει τίποτα, να μην κουνηθεί τίποτα; γιατί; Έχεις αεροδρόμια που, αποδεδειγμένα και για 30 τουλάχιστον χρόνια, δεν τα καταφέρνεις, σαν κράτος, να τα λειτουργήσεις στοιχειωδώς σωστά, τραγικές τρύπες κακοδιαχείρισης, υπολειτουργίας που μαραζώνουν και χρειάζονται επειγόντως επέκταση. Ακόμα και εάν κατάφερνες να βάλεις τον μαραγκό πρόεδρο των υπαλλήλων της ΥΠΑ να κάνει κάτι χρήσιμο, ακόμα, θα ήσουνα μερικές χιλιάδες μίλια μακρυά από ότι συμβαίνει γύρω σου στον πλανήτη αυτό. Από τον τρόπο που ο υπόλοιπος πλανήτης λειτουργεί τα αεροδρόμια και τον τουρισμό του. Στον τουρισμό ξέρεις, δεν μπορείς να κλειστείς στον μικρόκοσμό σου και να μην υπολογίζεις κανέναν, το παιχνίδι είναι παγκόσμιο. Είναι εντελώς παράλογο να εξανίσταται κάποιος για την ενοικίαση των αεροδρομίων που ενὠ φυτοζωούν μαραζωμένα, τώρα έχουν μία ελπίδα να αναπτυχθούν και να φέρουν περισσότερα έσοδα, και από την άλλη ενώ έχει επενδύσει σαν φορολογούμενος τρομακτικά λεφτά, σε ένα από τα καλύτερα αεροπορικά υπόστεγα στον κόσμο, στον Βενιζέλο, αυτό να σαπίζει άδειο λόγω της κρατικής ανικανότητας και αδιαφορίας και κανείς να μην λέει το παραμικρό.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.