Καλησπέρα συνάδελφοι,
Σε συνέχεια του ερωτήματος που είχα θέσει, θα ήθελα να με βοηθήσετε με τα εξής ερωτήματα:
Σε οικοδομή χωρίς σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας, η οποία έχει κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις ως εξής:
Ισόγειο με χρήση αποθήκης (οικοδομική άδεια του έτους 1959),
Α’ όροφος με χρήση κατοικίας (οικοδομική άδεια του έτους 1960),
Β’ και Γ’ όροφος με χρήση κατοικίας (οικοδομική άδεια του έτους 1976),
έχει εντοπιστεί μόνο ο φάκελος της οικοδομικής άδειας του 1976 στην πολεοδομία. Για τις άδειες του 1959 και 1960, η υπηρεσία δηλώνει απώλεια φακέλων και πρόκειται να εκδώσει σχετική βεβαίωση.
Το ισόγειο, σύμφωνα με την οικοδομική άδεια, είχε χρήση αποθήκης, ωστόσο στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ως κατάστημα. Στον φάκελο του 1976, αποτυπώνεται πλήρως ο Α' όροφος, ενώ το ισόγειο εμφανίζεται μόνο σε όψεις και τομές (όχι σε κάτοψη).
Είναι δυνατόν, με βάση τον υπάρχοντα φάκελο του 1976 και τις βεβαιώσεις απώλειας των προηγούμενων φακέλων, να προχωρήσει η σύνταξη της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας του Κτιρίου;
Η αλλαγή χρήσης του ισογείου από αποθήκη σε κατάστημα μπορεί να ενταχθεί στην Κατηγορία 2 (προϋφιστάμενο του 1982) του Ν.4495/2017, δεδομένου ότι η εμπορική χρήση φέρεται να ξεκίνησε το 1985;