Μετάβαση στο περιεχόμενο

dimitris-lift

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

8.031 profile views

dimitris-lift's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Συνάδελφοι ας ελπίσουμε ότι δε θα τραβήξει καιρό αυτό που ζούμε , γιατί μάλλον για το κράτος είμαστε πλούσιοι και δεν το γνωρίζουμε .Επίσης χτυπάει πολύ άσχημα το επίδομα των 800€ να το παίρνει η αισθητικός και κάποιος νέος συνάδελφος που ξεκίνησε πρόσφατα να μένει απέξω .
  2. Τι σεμινάρια ρε ? Τι είμαστε ανειδίκευτοι εργάτες ? Να βγει ο πρόεδρος και να πει ευχαριστώ δε θα πάρουμε .
  3. Αν μπει ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας μετράει ή πρέπει να είναι της κύριας. Τώρα που το ξαναδιάβασα έχω 4299 κύρια οπότε δε βλέπω φως
  4. Τελικά συνάδελφοι συμφέρει να κάνουμε επαναϋπολογισμό και μικρότερο ποσό στο ΚΕΑΟ ή θα μειωθεί η "σύνταξη" και θα κλαίμε , που έτσι ή αλλιώς θα κλάψουμε .
  5. Το βάρος που περνάει από το έμβολο στην πλάκα στήριξης είναι τουλάχιστον : Έμβολο-κοιλοδοκός 200 κιλά , θάλαμος-σασί-συρματόσχοινα τροχαλίες κλπ 1000 κιλά , ωφέλιμο φορτίο (ας πούμε 5 άτομα ) 375 κιλά . Αν οι οδηγοί πακτωθούν κάτω προσθέτουμε άλλα 300 κιλά . Άρα 1900 κιλά για μικρό ανελκυστήρα(3-4 στάσεις 5 άτομα ) και περίπου 2600 κιλά για μεγάλο (7-8στάσεις και 8 άτομα ). Ας βοηθήσει κανένας στατικός τι πλάκα χρειάζεται ακριβώς . Εγώ πάντως δεν αναλαμβάνω να πω σε πελάτες μου και το αφήνω στον πολιτικό μηχανικό να αποφασίσει. Επίσης επειδή συνεργάζομαι κυρίως με Kleemann στις προσφορές της γράφει Βάρος επί εμβόλου :..........κιλά οπότε αν μου ζητηθεί το έχω έτοιμο.
  6. Το πρόβλημα είναι ότι κάποια από αυτά της έκθεσης όπως πχ το τέρμα διαδρομής που δεν ενεργοποιείται και τα ασφαλιστικά του πίνακα , έπρεπε ήδη να λειτουργούν στην ΕΝΤΕΛΕΙΑ ώστε να μην υπάρξει ατύχημα . Κάποια άλλα όπως οι προσκρουστήρες , ο φωτισμός φρεατίου , ο κώνος δοκιμής της αρπάγης , η ποδιά του θαλάμου , το στοπ του πυθμένα και η χειραντλία έπρεπε να υπάρχουν από την εγκατάσταση ! Και κάποια , όπως η σωστή λειτουργία του συστήματος επιθεώρησης , θα έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφέρουν τον συντηρητή για την δικιά του ασφάλεια . Το κόστος δεν το συζητάω γιατί έχω και εγώ γραφείο ανελκυστήρων και απο την πείρα μου ξέρω ότι αν δε δω με τα μάτια μου και εκτιμήσω στο χαρτί μου τιμή δεν βγάζω . Αυτό όμως που θα σας συμβούλευα να κάνετε είναι να καλέσετε και άλλα γραφεία να δώσουν προσφορές αφού πρώτα βρείτε : Την αρχική άδεια (αν υπάρχει ) Την καταχώρηση στη Δνση Βιομηχανίας. Αν ο συντηρητής ήταν και ο εγκαταστάτης φέρει ευθύνη για τις ελλείψεις του ανελκυστήρα . Αν δεν είναι ο εγκαταστάτης θα έπρεπε εγκαίρως να σας ενημερώσει για αυτές τις ελλείψεις . Ελπίζω να σας βοήθησα.
  7. Επειδή οι ανελκυστήρες θεωρούνται ηλεκτρολογικά έργα θέλουν άδεια Δ ειδικότητας Ηλεκτροτεχνίτη . Οι Μηχανολόγοι ΤΕΙ δεν μπορούν να βγάλουν τέτοια άδεια . Κατά συνέπεια δεν μπορούν να έχουν άδεια συντηρητή ή εγκαταστάτη . Πρακτικά ούτε βοηθοί σε συνεργείο δεν μπορούν να είναι . Στις άδειες υπογράφουν τα μηχανολογικά σχέδια και τη μελέτη αλλά τα ηλεκτρολογικά και τη δήλωση εγκαταστάτη όχι. Τα Παραπάνω τα έζησα μέχρι να τελειώσω μετά τα ΤΕΙ το ΕΜΠ . ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ !
  8. Ως Μηχανολόγος ασχολούμαι με εγκαταστάσεις και συντηρήσεις ανελκυστήρων . Συνήθως όταν παίρνει ρεύμα μια οικοδομή ο Ηλεκτρολόγος ζητάει για το κοινόχρηστο 3Χ10 Α ασφάλειες και εμείς οι "ασανσερτζήδες" κάνουμε ΥΔΕ και ζητάμε επαύξηση λόγω ανελκυστήρα και ασφάλειες 3Χ35 Α. Έκανα λάθος τόσο καιρό που υπέγραφα ΥΔΕ ενώ δεν έχω καμία σχέση με τα ηλεκτρολογικά της οικοδομής ?
  9. Αν το 1,40 γίνει 1,50 δείξε στο σχέδιο διάσταση 1,46 μαζί με τις πόρτες bus . (Υπολογίζω αέρα 2 εκ μπροστά από κάθε πόρτα ) Στην πραγματικότητα το 1,46 θα είναι 1,30 ωφέλιμο αφαιρώντας τις bus . Άρα θα έχεις θάλαμο 1,20 Χ 1,46 . Να γιατί δεν πάω στις Πολεοδομίες !
  10. Κάντο 1,21 Χ 1,21 = 1,46 και είσαι πάνω από το ελάχιστο των 8 ατόμων. Για πολεοδομία δεν ξέρω . Τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι !
  11. Κατασκευαστικά μπαίνει . Το έμβολο -οδηγοί στα πλάγια (πάνω ή κάτω όπως βλέπουμε το σχέδιο ) Το μόνο θέμα είναι ότι πλέον από το 1.70 θα μείνει γύρω στο 1,35 για εκμετάλευση . Θα πρέπει να χτιστούν 35 εκ τουλάχιστον (να καλύψουν έμβολο οδηγούς ) και μετά να ξεκινήσει η πόρτα . Αν είναι ημιαυτόματη 85εκ θέλεις άνοιγμα καθαρό περίπου (85 +10+10 ) εκ + 3εκ αέρα =108 εκ και ότι απομένει περίπου 27εκ πάλι χτίσιμο. Αν μπουν αυτόματες θέλει προσοχή μην έρθουν κοντά στα στηρίγματα των οδηγών ( συνήθης αβλεψία των μαστόρων ) Εκτιμόμενες εξωτερικές διαστάσεις θαλάμου 1.25 πλάτος ( στο 1.70 δηλαδή ) Χ 1.36 . Η διάσταση παραμένει κοντά στο 1.40 γιατί έχουμε διαμπερή θάλαμο . Το καθαρό του θαλάμου δηλαδή αφαιρώντας 8+8 εκ για τις 2 bus door του θαλάμου και τα πάχη υλικών θα είναι περίπου 1,20 Χ 1,20 = 1.44 οριακά για 8 άτομα ανυψωτικής ικανότητας .( Ελάχιστο για 8 άτομα 1,45 τμ εμβαδόν θαλάμου ).
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.