Μετάβαση στο περιεχόμενο

ge

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    14
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

2 Ουδέτερη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανικός Περιβάλλοντος

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

1.590 profile views
  1. Δ12γ/ΓΠοικ.44991/1349/3.11.2020 Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ12/ΓΠοικ.13107/ 283/20-3-2019 κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες» (Β’ 1160). Αριθμ. Δ12γ/ΓΠοικ.44991/1349/2020 (ΦΕΚ Β' 4991/12-11-2020) ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Έχοντας υπόψη: 1. Το άρθρο 30 του ν. 2072/1992 «Ρύθμιση επαγγέλματος ειδικού τεχνικού προθετικών και ορθωτικών κατασκευών και λοιπών ειδών αποκατάστασης και άλλες διατάξεις» (Α’ 125), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 22 του ν. 3329/2005 «Εθνικό Σύστημα Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 81). 2. Τον ν. 2345/1995 «Οργανωμένες υπηρεσίες παροχής προστασίας από φορείς κοινωνικής πρόνοιας και άλλες διατάξεις» (Α’ 213). 3. Το άρθρο 20 του ν. 3863/2010 «Νέο Ασφαλιστικό Σύστημα και συναφείς διατάξεις, ρυθμίσεις στις εργασιακές σχέσεις» (Α’ 115). 4. Τον ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της αποκεντρωμένης Διοίκησης Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87). 5. Το άρθρο 46 του ν. 3918/2011 «Διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα Υγείας και άλλες διατάξεις» (Α’ 31). 6. Το άρθρο 19 του ν. 4074/2012 «Κύρωση της Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες και του Προαιρετικού Πρωτοκόλλου στη Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες.» (Α’ 88). 7. Τον ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133). 8. Το π.δ.83/2019 «Καθορισμός και ανακατανομή των αρμοδιοτήτων των Υπουργείων» (Α’ 121) . 9. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121). 10. Το π.δ. 142/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» (Α’ 181). 11. Το π.δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α’ 168). 12. Την υπό στοιχεία Δ12/ΓΠοικ.13107/283/20-3-2019 κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες» (Β’ 1160). 13. Την υπό στοιχεία Γ4α/Φ.201/1791/1998 κοινή υπουργική απόφαση «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στέγης Αυτόνομης Διαβίωσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (Β’ 517) και τη διορθωτική της «Διορθώσεις σφαλμάτων στην απόφαση: Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στέγης Αυτόνομης Διαβίωσης Ατόμων με Ειδικές ανάγκες» (Β’ 579). 14. Την υπό στοιχεία Δ29α/Φ.ΘΕΣΜ./ΓΠ26275/1048/ 22-1-2014 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υγείας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «Ορισμός ειδικού νοσηλίου-τροφείου για τις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες» (Β’ 172). 15. Την υπό στοιχεία Υ70/30.10.2020 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη (Β’ 4805). 16. Την υπό στοιχεία 33168/Δ1.11369/25-7-2019 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα-Μαρία Μιχαηλίδου (Β’ 3053). 17. Την υπ’ αρ. πρωτ. 32437/1798/26-8-2020 εισήγηση του προϊστάμενου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 18. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: Άρθρο μόνο Τροποποιούμε την υπ’ αρ. Δ12/ΓΠοικ.13107/283/20-3-2019 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες» (Β’ 1160) ως εξής: 1. Η παρ. 1 του άρθρου 8 τροποποιείται ως εξής: «1. Για την ίδρυση και λειτουργία μιας Σ.Υ.Δ. ακολουθείται η κάτωθι διαδικασία: α. Ο ενδιαφερόμενος Φορέας υποβάλει αίτηση προς τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας εντός των διοικητικών ορίων της οποίας χωροθετείται η Σ.Υ.Δ., η οποία συνοδεύεται από φάκελο με τα ακόλουθα δικαιολογητικά: αα. Καταστατικό και ιδρυτική πράξη του Φορέα από το οποίο να προκύπτει η νόμιμη σύστασή του και οι σκοποί του περί της ίδρυσης και λειτουργίας Σ.Υ.Δ, εφόσον ο Φορέας είναι νομικό πρόσωπο. ββ. Πιστοποιητικά ποινικού μητρώου του Φορέα, εάν αυτός είναι φυσικό πρόσωπο ή των μελών της τακτικής διοίκησής του εάν αυτός είναι νομικό πρόσωπο, καθώς και του Υπεύθυνου Λειτουργίας/Διευθυντή των Σ.Υ.Δ. από τα οποία να προκύπτει ότι τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν καταδικασθεί για ατιμωτικά αδικήματα. γγ. Τίτλοι ιδιοκτησίας του οικήματος της Σ.Υ.Δ., από τον οποίο να προκύπτει ότι ο Φορέας έχει την ιδιοκτησία ή την επικαρπία ή την οίκηση της Σ.Υ.Δ., ή μισθωτήριο ή άλλο συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης από το οποίο να προκύπτει ότι έχει παραχωρηθεί η χρήση του οικήματος στον Φορέα για λειτουργία Σ.Υ.Δ. και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών. δδ. Κατόψεις του οικήματος της Σ.Υ.Δ. και τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου της. εε. Άδεια οικοδομής του οικήματος της Σ.Υ.Δ., εκτός εάν προκύπτει περίπτωση της παρ. 1 του άρθρου 23 του ν. 1577/1985. στστ. Τον Κανονισμό Λειτουργίας της Σ.Υ.Δ. ζζ. Αρχιτεκτονικά Σχέδια θεωρημένα από λειτουργικής απόψεως από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της οικείας Περιφέρειας. ηη. Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 (Α’ 75) του φορέα διαχείρισης της ΣΥΔ ότι έχουν τοποθετηθεί εγκατασταθεί και θα συντηρούνται τα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας της παρ. 6 του Κεφαλαίου Ι του άρθρου 13. θθ. Έκθεση βιωσιμότητας που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της ΣΥΔ και των πηγών κάλυψής τους. β. Τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) που εποπτεύονται από τη Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, υποβάλλουν αρχικά στη Διεύθυνση Πολιτικών Ατόμων με Αναπηρία της ανωτέρω Γενικής Γραμματείας, Μελέτη Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., η οποία περιλαμβάνει ιδίως την περιγραφή της θέσης και του χώρου εγκατάστασής της, τον σκοπούμενο αριθμό ενοίκων και την εκτίμηση της λειτουργικότητάς τους, τα οφέλη και τις πιθανές δυσκολίες ως προς τη λειτουργία της Σ.Υ.Δ., καθώς και όποιο άλλο στοιχείο κρίνεται ως σημαντικό από το Φορέα. Στη Μελέτη συμπεριλαμβάνεται έκθεση βιωσιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ., που συνοδεύεται από αναλυτική εκτίμηση του κόστους λειτουργίας της και των πηγών κάλυψής τους. Η εν λόγω Διεύθυνση, αφού ελέγξει την υποβληθείσα Μελέτη, εκδίδει και χορηγεί στον Φορέα, Έγκριση Σκοπιμότητας για την ίδρυση της Σ.Υ.Δ.. Στη συνέχεια ακολουθείται η διαδικασία της ανωτέρω παρ. α., εκτός όσων προβλέπονται στο εδάφιο θθ.». 2. Στη παρ. 2 του άρθρου 8 προστίθεται η φράση: «Η Εποπτεύουσα Αρχή οφείλει να ενημερώνει άμεσα τη Διεύθυνση Πολιτικών ΑμεΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για την έκδοση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καθώς και για τυχόν τροποποιήσεις αυτών.». 3. Στο άρθρο 15 προστίθεται παρ. 4. «Οι Φορείς που έχουν λάβει Έγκριση Σκοπιμότητας από τη Διεύθυνση Πολιτικών ΑμεΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κατά την έκδοση της παρούσας, λαμβάνουν άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από την Εποπτεύουσα Αρχή σύμφωνα με τις διατάξεις της υπό στοιχεία Δ12/ΓΠοικ.13107/283/20-3-2019 κοινή υπουργική απόφαση (Β’ 1160). 4. Το άρθρο 16 αντικαθίσταται ως εξής: «Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία Δ12/ΓΠοικ.13107/283/20-3-2019 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρίες» (Β’ 1160)» Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 3 Νοεμβρίου 2020 Οι Υπουργοί Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ΔΟΜΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
  2. Ειναι ολες οι ειδικες πυροσβεστικες διαταξεις για τα υφισταμενα κτιρια αναλογα με την χρηση τους . πχ Π.Δ.8/16 για τα καταστηματα Π.Δ.3/15 για τους ΧΣΚ , Π.Δ. 16/15 για τα εκπαιδευτηρια κ.τ.λ.
  3. Σημείωση: Πολλές φορές, όταν σε μία καπνοδόχο συνδέονται περισσότερες από μια συσκευές, στο φύλλο υπολογισμού της καπνοδόχου και στο πεδίο ‘’Ελάχιστη Απαιτούμενη Υδραυλική Διάμετρος καπνοδόχου’’ εμφανίζεται το μήνυμα: ‘’Συσκευή χωρίς ασφάλεια ροής όπου δε δίνεται η ροή μάζας καυσαερίων. Ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει στις βιβλιοθήκες συσκευών και στην αντίστοιχη γραμμή, τα πεδία: ‘’Ροή μάζας καυσαερίων’’ και ‘’Συγκέντρωση CO2’’ Τα μεγέθη αυτά είναι χαρακτηριστικά για κάθε συσκευή και δίνονται από τον κατασκευαστή της συσκευής.
  4. Για άδεια λειτουργίας ΣΥΔ σε υφηστάμενο κτίριο με Ο.Α. προ `89 δεν διευκρινιζεται στο ΚΥΑ Δ12/ΓΠοικ. 13107/283/8,4,2019(Β` 1160) καταθεση μελετης και σχεδιων πυροπροστασιας ......και τα ζητανε απο την υπηρεσια της περιφεριας ......!!!! Στη ΚΥΑ αναφερωνται στα σχεδια διασωσης και διαφυγης. Μπορει καποιος να μου βρει το με αριθμ. 160 Φ.701.2/14.3.2019 έγγραφο του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος για να εχω μια εικονα του Τι ειναι υποχρεωτικο για τον μηχανικο και τι για τον ιδιοκτητη του ΣΥΔ;
  5. Η απορία μου είναι τα κουφώματα όχι οι τοίχοι. Αλλά μαλλον η απαντήση είναι : και μάλλον το έκαψα λίγο 😜!!!!! Πρέπει να κανονίσω να ξεκουραστω ........!!! Σας ευχαριστώ και ελπίζω να μην σας κούρασα και σας .
  6. skidoo 25< 27% , 42% < 50 αυτό σημαίνει οτι τα κουφώματα σε αυτούς τους τοίχους πρέπει να είναι με πυραντίσταση ....έτσι ; 🙄 Θα πρέπει να μειωθεί το ποσοστό < 25% για να μην έχει απαίτηση ; Αυτή είναι η λογική ; Αμα διαβασες πιο πανω στο αρθρο 6.5 πδ 41/18 εξερει τα εξωτερικα κουφωματα ενω στο αρθρο 6 της εγκυκλιου τα περιλαμβανει οταν ειναι πυροδιαμερισμα π.χ. πυρ/μενο κλιμακοστασιο .Στα διαμερισματα οπως ειναι το δικο μου παραδειγμα που δεν ειναι πυροδιαμερισμα αλλα εχω ανοιγματα > 25% της εξωτερικης επιφανειας .....τι κανω ; εφαρμοζω αντιστοιχα Δ.Π. στα κουφωματα;
  7. 408 downloads

    ΦΕΚ 408/B'/14-02-19 - Καθορισμός του τρόπου υπολογισμού της αξίας του κτιρίου ή της κτιριακής μονάδας για το χαρακτηρισμό μιας ανακαίνισης ως ριζικής. Οριακό Κόστος Ριζικής Ανακαίνισης κτιρίου ή κτιριακής μονάδας (ΟΚΡΑ).
  8. Τα κουφώματα διαμερισμάτων τελικά πυράντοχα ή όχι ;🤯🤔
  9. Tο θέμα μου είναι τα κουφώματα των διαμερισμάτων ,σίγουρα οι τοίχοι βάσει πίνακα 15 πρέπει να έχουν Δ.Π. 90min . Η απόσταση απο απέναντι κτίριο 3-5 μ και ποσοστό ανοιγμάτων <50% (27% και 42% αντίστοιχα)
  10. Version 1.0.0

    353 downloads

    Εγκύκλιος 1 Π.Δ.41/18 - Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (80 Α’/7-5-2018)
  11. Αυτό ισχεί και για τα διαμερίσματα που λόγο μικρής απόστασης απο τα πλαϊνά πρέπει να έχουν ΔΠ 90 λεπτά στους τοίχους; (βάσει πίνακα 15) . Αρα κουφώματα στα διαμερίσματα με Δ.Π. 60 λεπτά . Η επειδή δεν θεωρώ τα διαμερίσματα πυροδιαμέρισμα δεν ισχεί για τα κουφώματα η απαίτηση βάσει του `Αρθρο 6.5 του Π.Δ.41/18 Συννημένα έχετε το εγκύκλιο. Ευχαριστώ ! εγκυκλιος_1_ ΠΔ 41_18_ΩΒΤ34653Π8-ΨΜΤ.pdf
  12. Καλησπέρα ! Στο Π.Δ. 41/18 Γενικές Διατάξεις Αρθρο 6.5 αναφερει οτι "Όλα τα κουφώματα (εκτός των εξωτερικών) σε τοίχους πυροδιαμερισμάτων πρέπει να είναι πυράντοχα, με δεί- κτη πυραντίστασης τον απαιτούμενο για τον αντίστοιχο τοίχο μειούμενο κατά 30 λεπτά, αλλά όχι μικρότερο των 30 λεπτών." 6.6.2. Απαιτήσεις για εσωτερικά κλιμακοστάσια Όλα τα εσωτερικά κλιμακοστάσια που αποτελούν πυροπροστατευμένη όδευση διαφυγής πρέπει να είναι μόνιμης κατασκευής και να περιβάλλονται από δομικά στοιχεία με δείκτη πυραντίστασης ως εξής: α) όταν η πυροπροστατευμένη όδευση εξυπηρετεί 4 ή λιγότερους ορόφους, τουλάχιστον 60 λεπτών β) όταν η πυροπροστατευμένη όδευση εξυπηρετεί περισσότερους από 4 ορόφους, τουλάχιστον 120 λεπτών. και στο εγκύκλιο1 10-05-2019 στο Αρθρο 6 "Πυροδιαμερισματοποίηση: Τα δομικά στοιχεία του περιβλήματος ενός πυροδιαμερίσματος, πλην των φερόντων δομικών στοιχείων,εφόσον αποτελούν τμήματα του εξωτερικού κελύφους του κτιρίου (π.χ εξωτερικοί τοίχοι, κουφώματα,στέγες, κ.λ.π) εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση δείκτη πυραντίστασης του πίνακα 15 αναλόγως της απόστασης από όρια οικοπέδου – γηπέδου ή όμορα κτίρια." - Η απορία μου είναι εάν σε πολυκατοικία με > 6 ορόφους με πυρ/μενο κλιμακοστάσιο - λόγο υπέρβασης όδευσης διαφυγής (>18μ) -μια τελική έξοδος και μια πλευρά του κλιμ/σιου εξωτερικός τοιχός , σημαίνει οτι τα παράθυρα προς το εξωτερικό περιβάλλον θα πρέπει να είναι Δ.Π. 90 λεπτών ; Χαρά που θα κάνει ο ιδιοκτήτης ......!
  13. Καλημέρα ! Γνωριζει κανεις συναδελφος πως μελεταμε θερινο κινηματογραφο υφισταμενο; Στην αρμοδια υπηρεσια μου απαντησαν γραπτος οτι πρεπει να παει με το Π.Δ. 3/15 ενω στο αρθρο 1 παρ.β . λεει ξεκαθαρα οτι δεν εχει εφαρμοφη πανω σε αυτους τους χωρους. Εχει βγει καμια διευκρινιστικη ; Θα πρεπει να το μελετησω σαν αιθριος χωρος Σ.Κ. Εγω το ειχα παει με το Β.Δ. 15/ 56. Σας ευχαριστω !
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.