Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στοά προσπέλασης αυτοκίνητων


Recommended Posts

Από την στιγμή που ένας νόμος είναι σαν έκθεση ιδεών ενος ανήσυχου κουλτουριαρη ,τι περιμενεις ;

Φαντάσου να φτάσει περίεργο σχήμα διαμπερούς ανοίγματος στην ΥΔΟΜ, θα κοιτάει ο ελεγκτής εσένα και εσύ τον ελεγκτή και τελικά το θέμα θα καταλήξει σε ερώτηση ΔΟΚ που με την σειρά της θα απαντήσει : εφάρμοσε τον νόμο. ...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Στο παράδειγμα μου το κλιμ/σιο είναι 25 τ.μ. και το Β  ας πούμε 15τ.μ. να διευκρινίσω επίσης ότι μεταξύ των Α,Β δεν υπάρχει χώρισμα.  Μπορώ να θεωρήσω το Β που είναι ένας ανοιχτός χώρος προσπέλασης σαν τμήμα του κλιμ/σιου και να αφαιρέσω αλλά 15 τ.μ. , ώστε να έχω 40 τ.μ. που δεν προσμετρωνται;  δεν νομίζω. Θα μπορούσα να το κλείσω με τοίχο και να το ενοποιήσω με το κλιμ/σιο διαχωρίζοντας το από το Α,  αλλά αυτό το στενό κλειστό πέρασμα που θα δημιουργηθεί δεν μου αρέσει.  Καταλήγω (τη σκέψη μου) στο ότι Α+Β θεωρούνται διαμπερές άνοιγμα  δεδομένου ότι επιτρέπεται και τεθλασμένη πλευρά αυτού,  αλλά δεν αφαιρούνται από τον Σ.Δ. δυστυχώς επειδή είναι  λειτουργικοί χώροι. 

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να μη βγάζεις συμπεράσματα βασιζόμενος στις ΤΟ ... έχουν πολλά λάθη ... έως δεν ισχύουν ...

 

Παράδειγμα,

έστω ότι το θεωρείς όπως λες ... τότε θα προσθέσεις μία λωρίδα στην είσοδο (την απαραίτητη από τον ΚΚ) στο συντελεστή δόμησης ...

και σε πάω στο επόμενο αδιέξοδο ... τι θα μετρήσει στον όγκο στο επίπεδο του ισογείου ;

Link to comment
Share on other sites

σχετικά με τον όγκο αναφέρεται στο άρθρο 13β "δεν προσμετρώνται στον συντελεστή όγκου όλες οι περιπτώσεις της παραγράφου 6 του άρθρου 11, άρα και η περίπτωση 116η που αναφέρει τα διαμπερή ανοίγματα. Σαφώς λοιπόν τα διαμπερή ανοίγματα δεν μετρούν στον όγκο. Μετρούν όμως στη δόμηση εάν είναι ταυτόχρονα και λειτουργικοί χώροι. Έτσι λένε οι Τεχνικές Οδηγίες και μακάρι να διαψευστώ, όμως ακόμα και λάθη να έχουν δε παύουν να ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

σχετικά με τον όγκο αναφέρεται στο άρθρο 13β "δεν προσμετρώνται στον συντελεστή όγκου όλες οι περιπτώσεις της παραγράφου 6 του άρθρου 11, άρα και η περίπτωση 116η που αναφέρει τα διαμπερή ανοίγματα. Σαφώς λοιπόν τα διαμπερή ανοίγματα δεν μετρούν στον όγκο. Μετρούν όμως στη δόμηση εάν είναι ταυτόχρονα και λειτουργικοί χώροι. Έτσι λένε οι Τεχνικές Οδηγίες και μακάρι να διαψευστώ, όμως ακόμα και λάθη να έχουν δε παύουν να ισχύουν.

Edited by θανος_
Link to comment
Share on other sites

Δε μετράνε στον όγκο, όμως στον όγκο μετράμε ότι μετράει στη δόμηση ... άρα, ποιός ο όγκος αυτός στο ισόγειο με τη ¨λειτουργική χρήση" ;

Link to comment
Share on other sites

σωστη η διορθωση σου, δεν γίνεται κάτι να μετράει στην δόμηση και να μην μετράει στον όγκο, όμως δεν ειναι ο όγκος το ζήτημα γιατι όλοι λίγο πολύ έχουμε κάποιο περίσευμα όγκου. Το ζητημα είναι η δόμηση και το ερώτημα παραμένει. Μετράει στην δόμηση διάδρομος διέλευσης οχημάτων (διαμπερές άνοιγμα); Συμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες μετράει γιατι είναι χώρος λειτουργικής χρήσης. εκτός κι αν θεωρηθεί ότι δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.