Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπολογισμός αντοχής πέτρινης τοιχοποιίας


 
aim

Recommended Posts

Μπορεί κάποιος συνάδελφος να με κατευθύνει σε τύπο υπολογισμού της αντοχής τοιχοποιίας πάχους 0,60 εκατ. από πέτρα σε παλαιά κατοικία? Τι πρέπει να προσέξω? Ποιός είναι ο Νόμος που μπορώ να ενημερωθώ σχετικά με την κατασκευή πέτρινης κατοικίας?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Καλησπέρα, είμαι νέα μηχανικός και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εχω υποβάλλει άδεια νομιμοποίησης σε παλαια διώροφη πέτρινη οικοδομή προ του 1955 και αντικατασταση στεγης. Μου ζήτησαν έλεγχο πεσσών. .... Μπορείτε να με κατευθύνετε? Δεν έχω κάποιο πρόγραμμα για φέρουσα τοιχοποία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον όπως σας είπα προκειται για διώροφη οικοδομή με υπάρχουσα κατεστραμμένη φέρουσα ξύλινη στέγη. Η οροφή ισογείου είναι κατασκευασμένη από πλάκα από οπλισμένο σκυρόδεμα ενώ η οροφή ορόφου δεν έχει πλάκα γιατι όπως σας είπα φέρει φέρουσα ξύλινη στέγη η οποία θα αντικατασταθεί επίσης με φέρουσα ξύλινη στέγη. Τωρα γιατι μου ζητησαν ελεγχο πεσσών , δεν το ξέρω.... Μπορώ να το αντιμετωπίσω χωρίς κάποιο πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Όλα γίνονται χωρίς πρόγραμμα, το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο.

 

Αλλά, έστω ότι κάνεις τον έλεγχο (με πρόγραμμα ή χωρίς). Βάσει ποιου κανονισμού;

 

Εν τέλει, δεν υπάρχει περίπτωση να βγει επαρκές. Τι θα κάνεις τότε;

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν ξέρω καθόλου. Εγω νόμιζα ότι απλά θα χρειαζόταν μια δήλωση στατικής επάρκειας. Κτ αρχην από την εμπειρία σας, στέκει το γεγονός ότι μου ζητανε να κάνω αυτό τον έλεχγο? Εσεις σε ανάλογες περιπτώσεις πώς το έχετε αντμετωπίσει?

Link to comment
Share on other sites

Δεν στέκει. Εκτός κι αν είναι επικίνδυνο (μήπως τυχόν έχει έκθεση επικινδύνου από την πολεοδομία; ) οπότε όχι μόνο καλά κάνουν, αλλά κι αν βρεθεί κάποιος να το δηλώσει επαρκές θα θέλει ξύλο...