Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Κατάτμηση σε εντός σχεδίου με κλιμακωτό ΣΔ


Zisis30

Recommended Posts

Δεν είμαι μηχανικός αλλά ιδιώτης που θέλω να προχωρήσω με κατάτμηση σε εντός σχεδίου οικόπεδο με κλιμακωτό ΣΔ, ιδιοκτησίας μου, ώστε να προκύψουν 3 άρτια οικόπεδα. Η ερώτηση είναι δικαιούμαι να προβώ ο ίδιος σε ανέγερση και πώληση κατοικιών στα 3 αυτά οικόπεδα ιδιοκτησίας μου που διαθέτουν ανώτερους προφανώς ΣΔ ? Εάν όχι μπορώ να αξιοποιήσω έστω το ένα οικόπεδο αλλά να διατηρήσω στην κυριότητα μου τα υπόλοιπα για να μην πουλήσω άμεσα τώρα στις χαμηλές τιμές της αγοράς ή κατάτμηση θα πει αυτόματα και αλλαγή κυριότητας ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να κοβεις και να πουλας. Μπορεις να χτισεις και να πουλας, επισης

Ακομη ομως καλυτερα μπορεις να πας σε ενα τοπογραφο για το συζητησετε στο γραφειο με ολη την ανεση σας.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και χρειάζεται τοπογράφος για να προχωρήσω σε μία κατάτμηση και θα τον επισκεφτώ εάν τελικά αποφασίσω να προχωρήσω. Πιθανή συγκεκριμένη απάντηση σας στο ερώτημα μου θα με βοηθήσει να αποφασίσω εάν θα προχωρήσω. Διότι μπορεί να πάω στο γραφείο ενός τοπογράφου και να μην ξέρει τη νομοθεσία να μου απαντήσει στο ερώτημα μου. Εδώ είναι ένα φόρουμ που ελπίζω ότι κάποιος θα βρεθεί να δώσει μία συγκεκριμένη απάντηση. Ευχαριστώ εκ των πρωτέρω.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην στο ερωτημα σας, σας απαντησα.

Κατα δευτερον το να πατε σε τοπογραφο και να μην εχει απαντηση στις αποριες σας, ειναι σα να ερθω εγω στο γραφειο σας και να μη μπορειτε να με εξυπηρετησετε επειδη δε γνωριζετε νομικα!

Link to comment
Share on other sites

Zisis30

γνωρίζετε καλύτερα απο μας ότι κατάτμηση έχουμε με την πώληση (αλλαγή κυριότητας) σε κάποιο

υπάρχουν πολλά τεχνάσματα αλλά δεν μπορούμε να σας τα υποδείξουμε σε φόρουμ μηχανικών