Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στάθμη της θάλασσας


sundance

Recommended Posts

ακριβως για αυτο , ηδη ατομικα κανουμε καποια πραγματα, και γιαυτο απευθυνομαι στα ατομα ωστε ολοι μαζι με ιδιβτικη πρωτοβουλια συλλογικα να κανουμε απλα οτι κανει και ο υπολοιπος σοβαρος κοσμος σε ολες τισ χωρες και τουλαχιστον στην ευρωπη. ως προς τα λεωφορεια στην ρωσσια ειναι ολα φυσικου αεριου και παναρχαια. επισης ενω εχουν τεραστιουσ δρομους που τουσ λενε πρασπιεκτ, δηλαδ προοπτικα, εχουν μινι μπας που πανε σφαιρες,μαρκα γκαζ βαζ. ενω ελλαδα με τα παρκαρισμενα δεν χωραει λεωφορειο εχουν διπλα λεωφορεια, αρα το κανουν επιτηδες να μην παιρνει ο αλλος το λεωφορειο και να παιρνει ΙΧ. και μαλιστα τζιπ μαυρο ρυπαινον 3 000 κυβικα βενζινη και μεσα μονος του. δηλ ο θερμοδυναμικος ορισμος της μακακιας ,που λεει και ο λαζοπουλος, επειδη στο σχολοειο οι ελληνες διδασκονται οχι μονο φυσικη, αΛΛα και πως να αγαπουν την φυσικη..................

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 26
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επειδή πιο ρεαλιστικό απ'όλα μου φαίνεται ο ηλιακός φούρνος και οι κινητήρες υδρογόνου θα με ενδιέφερε παραπάνω πληροφόρηση.

πχ:

ποιός θα κάνει τη μετατροπή?

πόσο κοστίζει μετατροπή και σέρβις?

που προμηθεύεσαι καύσιμα?

παίρνεις άδεια απο το κράτος?

που έχεις τεχνική υποστήριξη?

Γιατί να μην βάζαμε και στα πλοία αντίστοιχους κινητήρες?

Link to comment
Share on other sites

αρχιζω απο το τελος οπως γραφουν οι αραβες και οι εβραιοι. στα πλοια δεν εχει δοκιμασθει ποτε, αρα δεν το γνωριζω. αυτο που γνωριζω ειναι οτι αμερικη μπαινει και σε φορτηγα 10 000 κυβικα εκατοστα κινητηρα. στο πλοιο συμφερει πολυ το πυρινηκο καυσιμο, σε συνδυασμο με πανια ιστια, ηδη το εχουν οι γερμανοι , ειναι πολυ απλα συστηματα. γιατι αν δεις τι βγαζουν απο την μπουρου τα ελληνικα πλοια σαραβαλα 40 ετων θα τουσ πας φυλακη αμεσως.

ετσι ειναι ο μονος τροπος να πεσει αμεσως το εισητηριο 10 φορες κατω, οποτε ειναι και λυση για φτηνο τουρισμο, γιατι στην τουρκια πανε εκατομυρια τουριστες λογω φθηνων τιμων.

κινητηρες καυσεως αποθηκευμενου υδρογονου και αυτοκινητα παραγει η ελλ. εταιρεια τροπιψαλ στην κηφισσου.

συσκευη καυσεως νερου σε υδρογονο παραγω εγω, μαλιστα το εχω στο αυτοκηνητο μου. αμα πω στους ελληνες καφρουσ του κρατους τετοια θα κυταννε σαν χαζοι, παντως αμερικη ,καναδα ,αυστραλια εχει πολλα τετοια. καυσιμο ειναι το απεσταγμενο νερο. δυστυχως λογω κοστους αυτη την στιγμη εγω υποκαθιστω~~30 % την βενζινη στο δικο μου. αλλα αν βαλουμε σε σειρα πολλα στοιχεια , φθανουμε στο 100% θελει καποια μικρα πειραματα. αλλα ενα ατομο δεν μπορει να τα κανει ολα, γιαυτο ζητησα συνεργασια, οχι χρηματα, αλλα γνωση χρονο, συνειδηση.

κοστος απο 300 εως 5000 ευρω στα φορτηγα, δες ενημερωτικο μου φυλλαδιο, εμπορικα, εγω ειμαι τεχνικος, τη μετατροπη, μαλλον βελτιωση την κανει οποισδηποτε ηλεκτρολογος, αυτοκινητου η αλλος, η ακομα και εσυ, στο δικο μου το εβαλ αεγω με σχεδιο που μου εστειλαν οι αμερικανοι.

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω εδώ και το hydrosol, μια ελληνική πατέντα όπου ένας μικρός καταλύτης παράγει καθαρό υδρογόνο από νερό που ατμοποιείται μέσω της ηλιακής ακτινοβολίας. Η εν λόγω συσκευή είναι το αποτέλεσμα έρευνας ελληνικής ομάδας, η οποία χρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε. αλλά έπειτα από την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων το ελληνικό δημόσιο ούτε που δέχθηκε να ασχοληθεί περαιτέρω με το θέμα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε κατασκευάζεται πρότυπο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρισμού κάπου στην Ισπανία, αν δεν κάνω λάθος, της τάξεως των 10MW με καύση υδρογόνου που προέρχεται από την εν λόγω συσκευή.

 

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!! (Συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά είναι να αγανακτείς. Να έχουμε την τεχνογνωσία και να μην την χρησιμοποιούμε είναι πραγματικά άνω ποταμών!)

Link to comment
Share on other sites

2 cna. απλα συγχαρητηρια. απο τισ πολυ σπανιες φορες που βλεπω ελληνα με ανοιχτο μυαλο.

οι ελληνες με ανοιχτο μυαλο ηδη προ πολλου εχουν παει σε σοβαρες χωρες. πχ μια φιλη μου αρχιτεκτονισσα που την εψηνα για συνεργασια ελλαδ, και μολις ειδε τι γινεται , μου λεει γιωργο ποσο εχει το εισητηριο με την ετζιαν για λονδινο? εφυγε σε χρονο δτ, και πηγε ερευνητρια σε καθηγητη εκει.

το ελληνικο κρατος πηρε τηλεφωνο απο πετρελαιαδες με εντολη θαψτε το αμεσως σε χρονο μιλισεγοντ. πως θα πουλαμε ρυπογονες βενζινες. ασε που αμα τους βαζουμε υδρογονο αυτοι δεν θα αρρωσταινουν και θα κλεισουμε και τα φαρμακεια. γιαυτο παγια τουσς αποκαλω καφρους.

να ρωτησω ο καταλυτης εχει πλατινα μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Οι γενικές προδιαγραφές κάνουν λόγο για κεραμικό υπόστρωμα με επίστρωση ειδικών νανο-υλικών. Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει συνέντευξη του επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας στη σελίδα:

 

http://cordis.europa.eu/greece/el/interviews_new32.htm

Link to comment
Share on other sites

τα νανο υλικα σε κεραμικο υποστρωμα ειναι τσιγκοσ και σιδηρος. απλα πραγματα. βρηκα πολλα στο γοογλε. κανανε το υδρογονο ανανεςσιμη γιατι δεν ητανε. αυτο ηταν το κερασεκι στην τουρτα που ειναι αδικαιολογητοι. φαντασου η ελλαδα απο ηλιο και θαλασσα να παραγει υδρογονο. ε αυτο δεν τρωγεται με τιοτα απο τουσ πετρελαιαδες.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.