Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ολκιμότητα Χάλυβα


 

Recommended Posts

Ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα που εχουμε σε μια σεισμική φορτιση ειναι η πλαστική παραμορφωση, ο λυγισμός και η κόπωση του υλικού. Για να ξεκινησω βάζω φωτο 1. Αυτη ειναι η παραμορφωση οπλισμού Φ20 απο embedded strain gauges σε κτιριο της πολης του Μεξικού. Βάζω επίσης και το Επιταχυνσιόγραμμα του σεισμού της 19 Σεπτεμβριου του 1985 και μια τυπική φωτο.

 

Μπορει λοιπον να μου πει κάποιος τι θα γίνει οταν το Agt πεσει κατα 75% λογω διαβρωσης?

post-25492-131887242128_thumb.jpg

post-25492-131887242137_thumb.jpg

post-25492-13188724215_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 75
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

βεβαια και υπηρχαν ανα 10. Μην ξεχνας οτι εαν εχουμε 160 δευτερα σεισμό μετακινουνται και σπανε. Εαν κοιταξεις χαμηλα θα τους βρείς πεσμένους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν αφησει ομως κανενα σημαδι στο σκυροδεμα...Μηπως δεν υπηρχαν??Αλλα και παλι αν η κολωνα εχει διαμετρο 1μ δεν αρκουν οι συνδετηρες αυτοι..

Link to comment
Share on other sites

terry

 

κοιτα!!. Σε ενα 8 με επαναλαμβομενη καμψη καμια 30 φορες, με συντριπτικη ρυγματωση σκυροδεματος και με συνδετηρες μεγαλης διατομής γιατι περιμενεις να δεις σημάδια? Προσωπικα δεν εχω δει ποτε. Ουτε αστην αθηνα το 99 απο τις φωτο που εχουν βγει.

Link to comment
Share on other sites

Χμ... τι σχέση υπάρχει μεταξύ της κόπωσης, ενός διαγράμματος αξονικής παραμόρφωσης κυρίου οπλισμού, μίας φωτογραφίας που δείχνει ρημαγμένα υποστυλώματα και ανοιγμένους συνδετήρες, ενός διάσιμου επιταχυνσιογραφήματος και της ολκημότητας;

 

Μετά έρχεται το Agt - τί είναι αυτό; - που όταν πέφτει... κάτι κακό μάλλον θα γίνει. Δεν κατάλαβα... τί θα γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Χμ... τι σχέση υπάρχει μεταξύ της κόπωσης, ενός διαγράμματος αξονικής παραμόρφωσης κυρίου οπλισμού, μίας φωτογραφίας που δείχνει ρημαγμένα υποστυλώματα και ανοιγμένους συνδετήρες, ενός διάσιμου επιταχυνσιογραφήματος και της ολκημότητας;

 

Μετά έρχεται το Agt - τί είναι αυτό; - που όταν πέφτει... κάτι κακό μάλλον θα γίνει. Δεν κατάλαβα... τί θα γίνει;

 

Λοιπον

 

το διαγραμμα της αξονικης παραμόρφωσης μας δινει τις τιμες ενος αλλου υποστυλωματος κατα την διαρκεια του σεισμού του διασημου. Τωρα η σειρα στο μυαλο μου και πειτε μου εαν ειμαι λαθος ειναι. Το σκυροδεμα ρυγματωνει λιγο (1 κυκλος), το σκυροδεμα ρυγματωνει περισσοτερο (2ος κυκλος), η οπλισμός μπαινει σε κατασταση απωλειας ολκιμοτητας λογω εντονης παραμορφωσης, η ολκιμοτητα μειωνεται με τους κυκλους (Χ) στους Χ επερχεται μερικώς λυγισμός, τα τσερκια μετακινουνται, η πλαστική παραμόρφωση αυξανεται (γεωμετρια), επιπλεον λυγισμός και στοπ. Τωρα εαν εχουμε λιγοτερο Agt λογω διαβρωσης μου λες εαν θα προλάβει να λυγιση ή θα σπάσει ή θα λυγίση περισσοτερο. Με λιγα λογια λεω οτι το που θα σταματήσει ο λυγισμός εν μέρει εχει να κάνει με απομενουσα ολκιμοτητα. Εαν εχεις μικρή (κοιτα πανταζοπουλου) τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

τωρα για να γινω και πιο σαφής βαζω

 

Paper Number 03282

Title Stiffness Loss of Concrete Beams Due to Corrosion of the Reinforcing Steel

Authors Andres Antonio Torres-Acosta, Manuel J. Fabela-Gallegos, and Jose R. Hernandez-Jimenez, Instituto Mexicano del Transporte; Alejandro Munoz-Noval, Universidad Marista de Queretaro; Miguel Martinez-Madrid, Universidad Autonoma de Mexico

Source CORROSION 2003, March, 2003 , San Diego Ca

Copyright 2003. NACE International

Keywords Accelerated Corrosion, Cracking, Concrete Durability, Flexure Stiffness, Reinforced Concrete.

Language English

Preview ABSTRACT

This work presents an experilnental investigation which correlates the stiffness changes of reinforced concrete beams with the amount of steel cross section loss, and concrete cover-cracking morphology due to localized corrosion of the embedded steel. Simply supported, concrete beams (100x150x1500 mm) with the central portion contaminated by chlorides placed during mixing of the concrete were used in this investigation. The remaining two were used as control samples. Corrosion was further accelerated by impressing an anodic current to the single #3 steel reinforcement bar (10 rain diameter). During corrosion acceleration, the beams were tested under flexure by a cyclic loading-unloading procedure. The changes on the stiffness (slope of the Force- Displacement diagram) and crack morphology of the concrete cover were registered during corrosion of the steel reinforcement. The results obtained show a decrease as high as 32% in the flexure stiffness values from the corroded specimens with only 14% of rebar radius loss.

 

τωρα μπορεις να καταλάβεις γιατι ολα κολλανε?

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι η περισσότερη ολκιμότητα είναι κάτι μάλλον καλό. Και η λιγότερη είναι σίγουρα κακό.

Απλά, στην γενικότητα του προβλήματος, άλλο ολκιμότητα και άλλο δυνατό πλήθος κύκλων εναλλασσόμενης πλαστικής παραμόρφωσης.

Επιπλέον: ο κανονισμός χάλυβα προδιαγράφει υψηλότατα περιθώρια πλαστικής παραμόρφωσης 7%. Η γωνιακή παραμόρφωση του κτηρίου που αντιστοιχεί στην παραμόρφωση θραύσης του χάλυβα είναι εντυπωσιακή 30%~50% >> 0,7%.

Θέλω να πω ότι εκ του κανονισμού διατίθενται τεράστια περιθώρια ολκιμότητας.

 

Τελικά, agt είναι το εu;

 

Εμπάσει περιπτώσει, το θέμα έχει ενδιαφέρον. Το 75% είναι τεράστιο νούμερο, σε τι εικόνα διάβρωσης αντιστοιχεί; Αφορά μόνο την χημική ψαθυροποίηση,ή και την συγκέντρωση τάσεων λόγω γεωμετρίας;

Το αποτέλεσμά τους είναι απολύτως λογικό: απώλεια σε ακτίνα 17% οδηγεί σε απώλεια διατομής ~30%.

 

Edit: sorry για τα άσχετα που παρενεβλήθησαν...

Link to comment
Share on other sites

Θα το ξαναπώ.

 

Εχουμε απώλεια ολκιμότητας σε κάθε κύκλο φορτισης. Βασικές αρχες ανελαστικής κόπωσης

 

Τωρα για να δεις το προβλημα. Απο τον συναδελφο Χάρη Αποστολοπουλο.

 

τα πειραματα ειναι επιταχυνομενη αλατονεφωση. Μην πει κανεις δεν ειναι σωστο διοτι οταν εχουμε spalling κοντα στην θαλλασα ειναι ακριβως συγκρισιμο.

post-25492-131887242162_thumb.jpg

post-25492-131887242176_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.