Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Διαίρεση Οικίας από Κληρονομία


maria1977

Recommended Posts

Γειας σας,

Παρακαλώ θα ήθελα τη βοήθεια σας καθότι είμαι πλήρως άσχετη με το θέμα.

Ο πατέρας μου με τον αδερφό του έχουν κληρονομήσει από τον πατέρα τους το ισόγειο μιας διώροφης κατοικίας όπου μένουμε εμείς στον 1ο όροφο και ο αδερφός του πατέρας μου στο 2ο . Έχουνε κάνει αποδοχή κληρονομιάς και ο μηχανικός έχει βγάλει τα καινούρια σχέδια για το τι ανήκει στον καθένα. Ο καθένας έχει απευθυνθεί σε δικό του μηχανικό όπου ο καθένας λέει άλλα (σχετικά με τα επόμενα βήματα αφού στα σχέδια συμφωνούν) και καταλήγουμε στο να μη μπορούμε να συνεννοηθούμε για ένα απλό θέμα. Οι μηχανικοί επίσης προφανώς από προσωπική τους κόντρα δε δέχονται να έρθουμε σε συζήτηση όλοι μαζί για να βγάλουμε μια άκρη.:( Επίσης για να χωριστεί το σπίτι ακριβώς πρέπει να γκρεμιστεί ένας τοίχος και να χτιστεί ένας άλλος.

Θα ήθελα να μου πείτε όσο πιο απλά γίνεται τα βήματα ένα ένα μέχρι να χωριστεί το ισόγειο σε 2 διαμερίσματα με τον νόμιμο τρόπο και ακριβώς ότι ορίζει ο νόμος. (πολεοδομία, ΔΕΗ - ΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΥΔΑΠ, συμβολαιογράφος, εφορία):confused:

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Υ.γ. Επίσης για το ποια πλευρά θα πάρει ο καθένας το λύσαμε με κλήρωση (νόμισμα) παρουσία της μηχανικού όπου τη συγκεκριμένη στιγμή ήταν και τα δύο μέρη σύμφωνα. Υπάρχει περίπτωση ο αδερφός του πατέρα μου να θεωρήσει άκυρη την κλήρωση και να ζητήσει άλλο τρόπο κλήρωσης αφού απ΄ότι μας λέει θεωρεί προνομιούχα τη δική μας πλευρά;:?:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που πρέπει να γίνει είναι:

 

Α) αλλαγη των σχεδίων της πολεοδομικής άδειας με την νεα διαρυθμιση. Κόστος ανα τετραγωνικό σαν νεα αδεια.

 

Β) νεα σύσταση οριζοντιου ιδιοκτησίας η οποία θα επισυναφθει στην αδεια

 

Γ) με την νεα αδεια πας ζητάς νέα ρολόγια για νερό και ρεύμα. Πρεπει να συμφωνήσετε πως θα επιμεριστει και αυτο το κόστος.