Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συζήτηση περί ιδιωτικών και δημοσίων σχολείων


spgirl

Recommended Posts

Μα φυσικά δεν είναι κριτήριο αυτό όπως και ότι είναι γεγονός ότι ΔΕΝ είμαστε πολιτισμένοι.

 

Για ποιες βιβλιοθήκες μιλάς...για αυτές που στις καταλήψεις γίνονται γυαλιά καρφιά;

 

Έχεις δει σε πολιτισμένη χώρα τέτοια συμπεριφορά; Έχεις σει σε πολιτισμένη χώρα γενικά καταλήψεις σε σχολεία;

 

Έαν τα δουν αυτά από την Σουηδία και σε άλλες χώρες πρότυπο εκπαίδευσης δεν θα μας αναγνωρίζουν ούτε σαν κράτος...

 

Για όσους δεν έχουν βγει από τα σύνορα και ζουν στην μπανανία ας ζουν στο δικό τους όνειρο...ο κόσμος όμως έχει προχωρήσει και δεν έμεινε στα ρόπαλα και τις σπηλιές.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

To post σου τι έπαθε και μεγάλωσε;

γιατί όταν απάντησες αρχικά ήταν μία σειρά και τώρα που το ξαναβλέπω έχει γίνει 5 σειρές και έχει και επιθετικό ύφος.

 

Για ποιες βιβλιοθήκες μιλώ; για αυτές που έλεγες ότι δεν υπάρχουν.

 

Δεν είπα ότι δεν γίνονται καταλήψεις, ούτε ότι όλα είναι ρόδινα.

Link to comment
Share on other sites

μην ανεβαίνουν οι τόνοι ρε παιδιά γραπτός παρεξηγησιάρης λόγος είναι αυτός

 

ας δώσουμε εδω και τώρα ένα παράδειγμα παιδείας

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tα ίδια σκ@τ@ είναι είτε πας σε δημοσιο είτε πας σε ιδιωτικο. Η μονη διαφορα είναι αυτη που ανεφερε συναδελφος περι ασφαλειας κλπ. Τιποτα αλλο.

Είτε πας δημοσιο, ειτε ιδιωτικο, το φροντιστηριο θα το χρειαστεις.

Απλα στο δημοσιο θα χρειαστει να αντιμετωπισεις και καταστασεις περιεργες, μεταξυ αγνωστων συμμαθητων.

 

Μερικοι θα πρεπει να κανουν καμια βολτα απο τα δημοσια σχολια, υποβαθμισμενων περιοχων για να καταλαβουν πως, οταν θα στειλουν το παιδι τους, το ιδιο το παιδι θα αναγκαστει να τα βγαλει περα ακομα και με γυφτακια. Πρόσφατα συζηταγα με φιλο που πηρε τα 2 παιδια του ηλικιας 16 και 12 και τα πηγε σε ενα απο αυτα. Η απολυτη γκαφα, όπως μου εξωμολογηθηκε, αλλα αναγκαστικα εγινε λογω οικονομικου θεματος.

 

Προσφατο παραδειγμα, κορη γνωστης μου, περασε Αρχιτεκτονικη Αθηνα, πηγαινοντας σε ενα απο αυτα τα τρεισαθλια δημοσια σχολια, με καθηγητες που μονο μαθημα δεν κανουν.

 

Σε αντιθεση, στο ιδιωτικο το παιδι θα πρεπει να ανταπεξελθει στις υπεροπτικες συμπεριφορες και κλικες μεταξυ των "βολεμενων" απόγονων εταιριών. Εκεί παίζουν οι δημοσιες σχεσεις στο παρελθων, παρων αλλα και μελλον, βλεπε Κολλέγιο Αθηνων και οχι μονο.

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλώς υπάρχουν αυτά που λές, αλλά νομίζω ότι με τα ακραία παραδείγματα δεν γίνεται συζήτηση...

Η πραγματικότητα βρίσκεται στο δημόσιο... Η ελληνική πραγματικότητα εννοώ... Δηλαδή, τα γυφτάκια δεν είναι παιδιά με ίσα δικαιώματα; Να κάνουμε σχολεία για γυφτάκια; Τα αλβανάκια που διαπρέπουν συνεχώς και παντού (λόγω κόμπλεξ; λόγω ταπεινότητας; λόγω ανάγκης και δίψας για καλύτερη ζωή) να τα γκετοποιήσουμε και αυτά;

 

Νομίζεις πως το ότι υπάρχουν αυτά τα γυφτάκια που λές δεν είναι ευθύνη της πολιτείας; Της πολιτείας που και εσύ είσαι μέλος; Οταν ζητάς καλυτερο σχολείο για το παιδί σου, εννοείς μόνο για το δικό σου; Οχι για όλα;

 

Σε προσκαλώ λοιπόν μαζί μου, στον αιώνιο ύπνο του ΓΥΦΤΟΥ Ελληνα που νομίζει ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτούς... Γιατί αγαπητέ, τα graffiti και τις σπασμένες καρέκλες, είτε σε γήπεδο είτε σε δρόμο είτε σε τοίχους σπιτιών και σχολείων, τις κάνουν ελληνόπουλα και μπορεί το δικό σου και το δικό μου παιδί αργότερα...

 

Από εμάς πρέπει να προστατεύουμε τα παιδιά μας... Οχι από τον αόρατο εχθρό...

 

Εχω ξαναπεί, ότι ο Ελληνας μόνο όταν πληρώνει και πληρώνει αδρά, τότε μόνο σέβεται το περιβάλλον του.Ακόμη και τότε, όχι πάντα....

 

Πάντως επειδή και εγώ είμαι υπέρ των δημόσιων υπηρεσιών στη παιδεία και την υγεία συμφωνώ ότι όλα αυτά πάσχουν.... Κι εγώ το παιδί μου (τουλάχιστον φέτος γιατί του χρόνου δεν το βλέπω) στο ιδιωτικό το έχω. Δεν είναι πάντα θέμα χρημάτων, είναι και ανάγκη... Αν δεις προηγούμενο post το εξηγώ...

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το σχόλιο των 2 τελευταίων συναδέλφων (JTB, CVENG) θα πω και εγω την αποψή μου.

 

Νομίζω ότι συζητάμε περί ιδιωτικών και δημοσίων σχολείων από τη μια, και από την άλλη η πολιτεία εδώ και δεκαετίες ανακοινώνει περί δωρεάν παιδείας. Το θέμα δεν είναι ποιο από τα δύο, αλλά το κέρδος υπέρ των ιδιωτικών και γενικότερα όλων των εμπλεκομένων (φροντιστήρια, βιβλία, εξοπλισμός κλπ). Εχω την εντύπωση ότι αυτή η κόντρα, η αυτός ο αγώνας υπέρ το ιδιωτικού κρατάει εδώ και κάποιες δεκαετίες.

Κρυβόμαστε όλοι πίσω από το δάχτυλο μας, όταν γνωρίζουμε ότι ο εκπαιδευτικός του δημοσίου, είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευτικός σε κάποιο ιδιαίτερο μάθημα στα σπίτια.

 

Και τώρα θα'θελα, αν μου επιτρέπεται, να μιλήσω σα γονιός ενός αγοριού της Β' Δημοτικού και μιας κόρης στα προνήπια.

Ο γιός μου από τώρα έχει μισήσει το σχολείο (μη με ρωτήσετε πως, σαν γονιός το καταλαβαίνω). Οι λόγοι ? διάφοροι οι οποίοι έχω και εγώ ευθύνη, τώρα που τα σκέφτομαι γιατί από τώρα τραβάω το γολγοθά μου.

1) η δική μου ευθύνη είναι ότι έπρεπε να τον αφήσω στα νήπια, καθώς ήταν ο πιο μικρός στη τάξη του και στην Α' τάξη στη συνέχεια φάνηκε η ανώριμότητα του. Τυπικός εγώ με τους νόμους, ρωτώντας τότε το Δ/ντη μου είπε αφού το λέει ο Νόμος, πρέπει να τον εγγράψεις. (για να ήταν καλύτερα τα πράγματα σήμερα και για τον ίδιο και για τους εμάς τους γονείς, θα έπρεπε εν μέρει να παρανομήσω). Με τη δουλειά και το φόρτο που έχει ο καθένας μας, τώρα κατάλαβα το λαθος μου.

 

Στην Α' τάξη λοιπόν, (νομίζοντας ότι όλα θα γίνουν κανονικά από τους δασκάλους), από το Πάσχα πέρυσι, παραδοθήκαμε, πλέον από την κούραση και το άγχος και βάλαμε δασκάλα στο σπίτι για ιδιαίτερα. Μετά μάθαμε ότι οι περισσότεροι γονείς κάνουν το ίδιο, χωρίς να λένε σε κανέναν τίποτε. Δηλαδή, από τώρα μαθαίνουμε τα παιδιά στα φροντιστήρια με ότι συνεπάγεται αυτό, για την παιδική ηλικία. Εν τέλει, ο μικρός πήρε μπροστά αμέσως, αλλά πάντα είναι πίσω από τα άλλα παιδιά, ελπίζοντας κάποια στιγμή να φτάσει τον μέσο όρο της τάξης, για να μην νοιώθει άσχημα και ο ίδιος.

Μιλώντας με τους δασκάλους στο σχολείο, μου λένε ότι όλα τα παιδιά υστερούν ειδικά στα μαθηματικά, και δεν μπορούν να ξεφύγουν από το πρόγραμμα του Υπουργείου. (δηλαδή κανείς δεν μπορεί να συντάξει μια έκθεση - εισήγηση και να περιγράψει το πρόβλημα, ώστε να καταλάβουν στα κεντρικά τι συμβαίνει).

Επίσης για τα βιβλία, αφήστε καλύτερα. Κάποτε είχαν μια αρχή οι δάσκαλοι στην Α τάξη, μαθαίνανε καλά μέχρι το 10, στην Β τάξη ως το 100 κλπ. Τώρα τα στριμώξανε όλα στις πρώτες τάξεις, και τα παιδιά δεν προλαβαίνουνε να καταλάβουν, τι συμβαίνει.

 

Ειπα την προσωπική μου ιστορία, για να δείτε ότι τα πράγματα πολλές φορές δεν είναι τόσο απλά. Το Υπ.Παιδείας θέλει τον γονιό να διαβάζει το παιδί, αλλά αν ο γονιός δουλεύει όλη την ημέρα σχεδόν, πως θα προλάβει να τα κάνει όλα αυτά.

Από τώρα ρομποτοποιούν τα παιδιά.

 

Το άλλο που ήθελα να θίξω είναι αυτό με τα γυφτάκια (δεν το δέχονται, ROM να τους λέτε). Δεν ξέρω αν είμαι ρατσιστής ή όχι.

Μένω σε περιοχή, που ζουνε και γύφτοι, εδώ και δεκαετίες. Οι άνθρωποι έχουν τα δικά τους ήθη και έθιμα και δεν θέλουν να ενταχθούν στα δικά μας. Εχουν δικό τους σχολείο, στο οποίο πηγαίνουν με το ζόρι για να πάρουν τα 300 ευρώ, σαν βοήθημα. Εγγράφονται κάθε χρόνο γύρω στα 500-600 τσιγγανόπουλα, δεν κάνουν σχεδόν μάθημα καθόλου (είναι αδύνατο να γίνει, θα πάρει ώρα να το περιγράψω), και έρχεται τώρα το Υπουργείο και λέει δεν πρέπει να υπάρχει αμιγώς τσιγγάνικο σχολείο αλλά πρέπει να ενσωματωθεί με τα δικά μας παιδιά. (ο Δ/ντης σχολείου που δεν θα εγγράψει γυφτάκι, θα έχει πρόστιμο - νομίζω 3000,0 ευρώ - και επίσης ας μην είναι εμβολιασμένο με τα απαραίτητα, θα το φροντίσει, πιέσει ο Δ/ντης να τα κάνει).

 

Εγώ θα ρωτήσω, μόνο το απλό, γιατί στην Αθήνα δεν ξέρουν τι συμβαίνει στην επαρχία. Εχουν τόσες δεκαετίες και δεν ενσωματώθηκαν, τώρα θα γίνει δηλαδή έτσι ξαφνικά ?

Αφού όλα γίνοντα για τα επιδώματα που θα πάρουν.

 

Δεν έγραψα τίποτε για τους δασκάλους, αλλά το αφήνω τώρα. Ισως αργότερα.

Συγνώμη για το μακροσκελές, αν χρειαστεί για λεπτομέρειες θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

Η τοποθέτησή σου συνάδελφε είναι ιδιαιτέρως χρήσιμη, και αληθής... Σε όλα... Πράγματι ως κλασσικοί αγχώδεις γονείς, κυνηγάμε το καλύτερο και τελικά κουράζουμε τα παιδιά για πράγματα που δεν πρέπει...

Δεν γνώριζα για το επίδομα στα γυφτάκια (δεν έχει να κάνει με προέλευση αλλά με κατάσταση ζωής) και πραγματικά σε κάθε περίπτωση μόνο οίκτο μπορώ να νιώσω για αυτά τα παιδάκια που καταστρέφονται από τη γέννησή τους... Από την άλλη, η άγνοια είναι και ευτυχία...

 

Οσο για το πρόστιμο στον Δντή του σχολείου που αναφέρεις, νομίζω ότι αν γίνει αγωγή από γονιό ότι εγγράφεται μή εμβολιασμένο παιδάκι, σε κάθε περίπτωση τα ποσά ανεβαίνουν... απλώς ο άνθρωπος θα μπλέξει άσχημα μέχρι να βρει το δίκιο του...

 

Βέβαια το ίδιο άχρηστοι είναι οι Δντές σχολείων και σε άλλα ζητήματα... Στη βία στα σχολεία, στη τήρηση των ωραρίων από τους καθηγητές, στην ασφάλεια του σχολείου κλπ... Ο Δντής ενός σχολείου είναι κηφήνας και δεν έχει καμία αρμοδιότητα και δεν προστατεύεται γιαυτό δεν παίρνει και ευθύνες... Ετσι είναι 10ετίες τώρα...

 

Ποτέ δεν ήμουν υπέρ της ενσωμάτωσης μειονοτήτων, η ποικιλία είναι πάντα ομορφιά...

 

Οι Ελληνες έχουν παράδοση ρατσισμού βέβαια και γιαυτό βλέπεις όλους τους μετανάστες να προσπαθούν να εξαφανίσουν τις ιδιαιτερότητές τους .... Αν ήταν δυνατόν να βαφτούν άσπροι οι πακιστανοί, θα το έκαναν...

 

Το ζήτημα που προκύπτει είναι η τήρηση της υγιεινής και της εννομίας...

Οπως καταλαβαίνεις άλλο η περίθαλψη ενός παιδιού που μένει σε αντίσκηνο και άλλο η παραμονή 100 αντίσκηνων σε δημόσιο χώρο με τη μόλυνση, την ασχήμια και την υποθάλπτουσα εγκληματικότητα (χωρίς διάθεση υπερβολής το τελευταίο..) Ακομη και για τα ίδια τα παιδιά είναι επικίνδυνο...

Πόσες πιθανότητες έχουν τα δικά μας παιδιά να νοσηλευτούν με μολύνσεις από δάγκωμα ποντικιού;

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας την κουβέντα, συνάδελφε να πω γρήγορα (θα βγούμε off topic) ότι το πρόστιμο είναι ανά τσιγγανόπουλο, και είναι νόμος της Ευρωπαικής Ενωσης (ετσι μου λενε δεν το ξέρω), όπως και τα εμβόλια.

 

Καταρχήν δεν διαφωνεί κανένας, ότι είναι Ελληνες, απλά αυτά που συμβαίνουν συνολικά με απασχολούν και αρχίζω να συντάσσομαι με την άποψη, ότι ολόκληρη βιομηχανία απάτης έχει στηθεί σε βάρος τους, για να πλουτίσουν κάποιοι (το έχει δείξει πρόσφατα το παρελθόν με τις αγορές κατοικιών για να μένουν, που ποτέ δεν μείνανε, αλλά οι αγοραπωλησίες γίνανε με χρήματα και την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου).

 

Επίσης, πως θα σου φανει αυτό :

σε σχέδιο επέκτασης από το 1990 περίπου το 80% ακόμη και σήμερα είναι φερόμενοι

 

edit : στο σχέδιο επέκτασης μένουν κυρίως τσιγγάνοι

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να πω και γω την άποψή μου,μιας και είχα τη ¨ατυχία¨ (σύμφωνα με μερικούς) να φοιτήσω σε δημόσιο σχολείο.

α)Η άποψη οτι τα δημόσια σχολεία είναι κατεστραμένα,για τα μπάζα,γκετο κτλ όμορφα που ακούστηκαν είναι επιεικώς γενικεύσεις της πλάκας.Μπορεί αυτό να ισχύει για κάποιες περιπτώσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονικής.Δεν θεωρώ οτι ισχύει για ΚΑΝΕΝΑ σχολείο της επαρχίας,ούτε για αρκετα σχολεία των δύο μεγάλων πόλεων.

β)Οσο και να τις αμφισβητούμε,οι πανελλήνιες είναι ένας δείκτης της παρεχόμενης από το σχολείο (και τα φροντιστήρια βεβαίως...) εκπαίδευσης.Λοιπόν,κάθε μα κάθε χρόνο τα καλύτερα αποτελέσματα τα επιτυγχάνουν μαθητές από τη Θεσσαλία (ιδιαίτερα τις ορεινές περιοχές των Τρικάλων και της Καρδίτσας),τη Δυτική Αττική και τη Δυτική Θεσσαλονίκη,δηλαδή μαθητές σε συντριπτικό ποσοστό δημόσιων σχολείων.Θελετε να σας πω για τη φουρνιά μου;Στην Γ Λυκείου από τα 150 παιδιά που έδωσαν πανελλήνιες στο νησί μου,ένας πέρασε πρώτος Ιατρική Αθήνας (και πρώτος σε όλη την Ελλάδα),ο πρώτος μου ξάδερφος πρώτος Πολιτικούς Μηχανικούς Πάτρας,εγώ πρώτος Μηχανολόγους Αερ. Πάτρας,και περίπου 40 άτομα ακόμα σε ιατρικές,πολυτεχνικές και νομικές σχολές.Μην κάτσω να μετρήσω φυσικομαθηματικές και λοιπά πανεπιστήμια.Αυτό είναι το χάλια επίπεδο της δημόσιας παιδείας στην Ελλάδα...

β)Είχα συμμαθητές ανάμεσα στους άλλους Αλβανούς,παιδιά τσομπάνων,ψαράδων και αγροτών.Και;Μια χαρά περνάγαμε,κάναμε παρέα,παίζαμε και κάνα ξύλο,που και που άνοιγε και καμιά μύτη.Και τι έγινε;Μουτζουρώθηκε η γύφτισα...Παιδιά ήμασταν θα πλακωθούμε και καμιά φορά.Αυτό δεν είδα να επηρεάζει το επίπεδο της μόρφωσης που λάβαμε.Εγώ τουλάχιστον τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάτσω να πιω μια μπύρα με τον Αλβανό πρώην συμμαθητή μου στο καφενείο.Ο απόφοιτος του Αρσακείου θα το κάνει;Χλωμό το κόβω...

γ)Ενα πρόσφατο σκάνδαλο σε σχέση με το διεθνές μπακαλορεά (ΙΒ) στα τέλεια,άσπιλα και αμόλυντα ιδωτικά σχολεία δεν έγινε,ή κάνω λάθος...

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα δεν ειπε κανεις οτι ειναι τα παιδια των τσοπαναραιων ή τα αλβανακια και η αντιπαραθεση ιδιωτικου-δημοσιου με βαση αυτα, ειναι στρουθοκαμηλισμος απο την πλευρα των "υπερασπιστων" του δημοσιου.

 

δουλεια εκπαιδευτικη δεν γινεται στο δημοσιο. δουλεια εξωσχολικων δραστηριοτητων δεν γινεται. εγκαταστασεις δεν υπαρχουν. χωρος δεν υπαρχει. το επιπεδο των διδασκαλων ειναι χαμηλοτατο. το curriculum ειναι γελοιο εως εξοργιστικο και οπως ακριβως τα γραφει ο george66. σε πιανει απογνωση και λυση δεν υπαρχει.

 

ειπα 2-3 φορες οτι εγω ξερω και μιλαω για την αθηνα. προφανως στην επαρχια φανταζομαι οτι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα, καταρχην λογω μικροτερων ταξεων (υποθετω). ετσι φαινεται και απο τα ομολογουμενως καλυτερα αποτελεσματα στις πανελληνιες αναλογικα με τα αθηναικα σχολεια...

 

ΥΓ 1 - στα περισσοτερα ιδιωτικα τα παιδια ΔΕΝ κανουν φροντιστηρια γιατι διαβαζουν εκει.

ΥΓ 2 - απο αυτα που βλεπω εγω, τα περισσοτερα αλβανακια συνηθως ειναι καλοι μαθητες εως αριστοι, αλλα αληταμπουρακια εκτος σχολειου - οποιανου τα παιδια εχουν παρεες σχετικες θα κουναει το κεφαλι του τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.