Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ασφάλιση πτυχιούχων Μηχανικών στο ΤΕΒΕ


theniats86

Recommended Posts

Καλημέρα είμαι Μηχανικός Έργων Υποδομής Τ.Ε. και θα ξεκινήσω να δουλεύω σε ένα γραφείο με ασφάλεια ΤΕΒΕ. Τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσω;;; και τι υποχρεωσεις θα εχω μετα; το αφεντικο μου είπε πως θα τα αναλάβει ολα αυτος, τι πρεπει να διευκρινισω; κατι μου εχουν αναφερει για ΦΠΑ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλημέρα

 

Πρίν κάτι μέρες έλαβα τη βεβαίωση πτυχίου μου ως Μηχανολόγος του ΤΕΙ. Των ΤΕΙ απο όσο ξέρω γράφονται ΕΕΤΕΜ και ασφαλίζονται ΤΕΒΕ.

 

Από τη στιγμή που γραφτώ ΤΕΒΕ μετράει ως χρόνος προϋπηρεσίας; Μήπως ξέρεται τι ποσό πρέπει να καταβάλλω κάθε δίμηνο (για την αρχή τουλάχιστον)

 

Η εγγραφή μου στην ΕΕΤΕΜ με δεσμεύει σε κάτι εκτός απο την ετήσια 30€ (νομίζω) συνδρομή; Έχει σημασία να γραφτώ απο τώρα ή μετά απο πχ 1 χρόνο;

Link to comment
Share on other sites

1) Δεν μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα, είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας είτε ως υπάλληλος σε γραφείο, εάν δεν είσαι εγγεγραμμένος στο αντίστοιχο επιμελητήριο, που για μας είναι η ΕΕΤΕΜ. Οπότε θεωρητικά πρέπει να γραφτείς από την ημέρα που λαμβάνεις το πτυχίο σου.

 

2) Η ασφάλιση στο ΤΕΒΕ είναι απαραίτητη μόνον εφόσον ασκήσεις το επάγγελμα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Σε κάθε άλλη περίπτωση δυστυχώς ασφαλίζεσαι στο ΙΚΑ. Βασικά η προϋπηρεσία μετρά από την ημέρα εγγραφής στο ΤΕΒΕ.

 

3) Υπολόγισε περί τα 300-350 ευρώ τον μήνα για εισφορές στο ΤΕΒΕ.

Link to comment
Share on other sites

Το Νοέμβρη μπαίνω φαντάρος, οπότε σαν πρώτο βήμα να γραφτώ στην ΕΕΤΕΜ και όσον αφορά την ασφάλιση μου βλέπω όταν απολυθώ;

 

Απλά σκεφτόμουν οτι ο στρατός μου παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, οπότε αν ασφαλιστώ ΤΕΒΕ ή ΙΚΑ δε θα πληρώνω ιατροφαρμακευτική και συνεπώς θα πληρώνω λιγότερα (δε ξέρω βέβαια αν ισχύει αυτό που λέω).

 

Μπορώ να κάνω έναρξη επαγγελμάτος, να ασφαλιστώ ΤΕΒΕ και να δηλώνω μηδενικά έσοδα-έξοδα;