Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλικό πατάρι που θα λειτουργεί ως πάρκινγκ


 

Recommended Posts

καλημερα συναδελφοι ,χρειαζομαι τη βοηθεια σας για αλλα μια φορα,πρεπει να κατασκευασω ενα παταρι που θα λειτουργει ως παρκινγκ διαστασεων 3.275 μ πλατος και 7.2 μ και μηκος,οπως φαινεται στις φοτο που ανεβασα οι κυριες δοκοι απο την μια μερια θα πατουν στο εδαφος(στο υψος του δρομου) και απο την αλλη θα αγκυρωθουν σε τοιχειο απο σκυροδεμα,οι κυριες δοκοι IPE200 και οι δευτερεον IPE100 και απο πανω θα μπει λαμαρινα 5 mm(οι αποστασεις φαινονται στισ φοτο),εκει ο ιδιοκτητης θελει να παρκαρει ενα jeep βαρους 3 τονων ,το προβλημα μου ειναι η προσομειωση του φορτιου,εγω εκτος του ιδιου βαρους φορτιζω το παταρι σε ολη την επιφανεια του με ενα φορτιο 5KN/m2 ,δηλαδη το παταρι θα εχει συνολικη ικανοτητα φεροντος φορτιου περιπου 11 τονων η κανω λαθος???αν θελεται σχολιαστε και την διαταξη των δοκων του παταριου..

ευχαριστω....

post-14671-131887252708_thumb.jpg

post-14671-131887252731_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είσαι υπερβολικός... Θα έλεγα να κάνεις μία ανάλυση με 350kg/m² και μία με το τζιπ (μέγιστο μεικτό βάρος) + κατανεμημένο 200kg/m² στην υπόλοιπη επιφάνεια. Μάλλον η πρώτη θα είναι η κρίσιμη για τις μεγάλες δοκούς.

Για τις δευτερεύουσες θα έλεγα να κάνεις έναν έλεγχο για 10kN στο μέσο τους.

Link to comment
Share on other sites

αlexisPap εχεις δικαιο το παρακανα με 5 KN/m2 ...αλλα το φοβηθηκα λιγο,δε καταλαβα ομως την αναλυση με φορτιο το τζιπ (μέγιστο μεικτό βάρος) + κατανεμημένο 200kg/m² στην υπόλοιπη επιφάνεια , που ειπες! και δευτερο να φορτισω μονο oλες τις διαδοκιδες με συγκετρομενο φορτιο στο μεσον τους,απλα για σιγουρια??βασικα με την φορτιση που το εκανα εγω 5KN/m2 σε ολη την επιφανεια της λαμαρινας οι διαδοκιδες ουτε που την αισθανονται ,και IPE80 μου εβγαινε ανετα(ισως λογου την μεγαλη πυκνωση που εχουν μεταξυ τους και το μικρο μηκος τους)..οποτε αυτο με το φορτιο στη μεση θα το κανω σιγουρα..

για το παχος της λαμαρινας τι λες?

Link to comment
Share on other sites

Η φόρτιση είναι κάτι αντίστοιχο αυτού που κάνουμε στις γέφυρες. Το τζιπ σαν τέσσερα επί μέρους φορτία στις θέσεις των τροχών και στην επιφάνεια (εκτός από αυτή που καλύπτει το τζιπ) κατανεμημένο φορτίο.

Τα 10kN είναι μόνο για τις δοκίδες. Δηλαδή θα ελέγξεις μία δοκίδα και τις κολλήσεις της ενδεικτικά.

Η λαμαρίνα ακούγεται καλή.

 

Θα σχολίαζα γενικά ότι ίσως θα εξυπηρετούσε καλύτερα να εφήρμοζες την λυση που ακολουθούν στα καταστρώματα των καραβιών. Δηλαδή να αντικαταστήσεις εγκάρσιες δοκίδες με απλές λάμες ανά ~35cm και να βάλεις μόνο δύο τρεις εγκάρσιες ~ΙΡΕ160 για κατανομή των φορτίων.

Link to comment
Share on other sites

οκ καταλαβα αλεχ,οι διαδοκιδες θα συνδεθουν με τις κυριες με απλες συνδεσεις τεμνουσας ,απο την μερια του δρομου τωρα ,το παταρι ειναι στο υψος του δρομου οποτε εκει θα γινουν φωλιες στο μπετο(μπετο εχει κατω) και θα μπουν οι κυριες δοκοι,απο την αλλη θα γινει συνδεση πακτωσης στο τοιχειο σαν ναταν συνδεση βασης...

Link to comment
Share on other sites

Αρα στην πλευρα του δρομου θεωρεις αρθωση???

 

Δεν ειναι κεκλιμενο το παταρι?? Γτ το βλεπω οριζοντιο...

 

ΥΓ. Μαλλον οριζοντιο ειναι τωρα το επιασα..

 

Προσεξε και τις συστολοδιαστολες... Μην το πακτωσεις στην πλευρα του δρομου...Κανε κατι σαν "κυλιση"...

Link to comment
Share on other sites

οχι και οι δυο μεριες πληρης πακτωση,οταν λεω φωλιες εννοω οτι θα σπασει το μπετο για να μπουνε οι κυριες δοκοι και μετα θα αγκυρωθει κανονικα (ισως με μεταλικα βυσματα τυπου hilti η με χειμικο τροπο)

 

μικρο δεν ειναι για συστοδιαστολες??

 

τωρα με εβαλες σε σκεψεις....

Link to comment
Share on other sites

εγω σαν πακτωση το ελυσα για να εχω περισσοτερα αγκυρια απο την μερια που υπαρχει το τοιχειο για σιγουρια, αλλα ειμαι ανοικτος σε προτασεις....θα ανεβασω καποιες φοτο αυριο για να δειτε το μερος οπου θα μπει ...και να μου προτεινεται..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.