Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελεύθερη πρόσβαση σε ακάλυπτο


utumno

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Είναι το πρώτο μου ποστ αναζητώντας μία λύση στο πρόβλημά μου. Δεν είμαι πολιτικός μηχανικός, ούτε αρχιτέκτονας ούτε κάτι άλλο σχετικό. Να δηλώσω εν συντομία το πρόβλημά μου μήπως και μπορέσετε να με κατευθύνετε. Αγόρασα πρίν 2 χρόνια διαμέρισμα και παρακολούθημα μαζί του έχει και μία θέση πάρκιν στην πηλωτή. Το ρπόβλημα δεν παρουσιάστηκε από την αρχή γιατί δεν είχα αυτοκίνητο (ακόμα δεν έχω χεχε), αλλά το διαπίστωσα όταν η κοπελιά μου άρχισε να μένει μαζί μου και να παρκάρει εκεί το αυτοκίνητό της. Το πρόβλημα είναι το εξής. Η θέση στάθμευσης βρίσκεται εν μέρη στην πηλωτή και εν μέρη στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου(κατα το 1/3 στον ακάλυπτο). Συγκεκριμένα το πάρκιν βρίσκεται στη θέση της πρόσβασης προς τον ακάλυπτο με αποτέλεσμα όταν βρίσκεται αυτοκίνητο στο πάρκιν η πρόσβαση στον ακάλυπτο να μπλοκάρει. Το άνοιγμα είναι γύρω στα 2.5 μέτρα με αποτέλεσμα όταν υπάρχει σταθμευμένο να υπάρχουν γύρω στους 10 πόντους δεξιά και αριστερά απο το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει άλλη προσβαση στον ακάλυπτο, με αποτέλεσμα όταν κάποιος θέλει να περάσει στον ακάλυπτο (καθαρίστριες να γεμίσουν νερό από τη βρύση, γείτονες βόλτα τον σκύλο στον ακάλυπτο κτλ) να περνούν με το ζόρι τρίβοντας το σώμα τους και οτιδήποτε κρατούν πάνω στο αυτοκίνητο, το οποίο έχει γεμίσει γρατζουνιές και σημάδια. Διαμαρτηρήθηκα στον κατασκευαστή της οικοδομής αλλά μου είπε οτι το σχέδιο είναι εγκεκριμένο, οπότε δεν έχει κανένα πρόβλημα. Διαμαρτηρήθηκα και στην πολεοδομία όπου με λίγα λόγια έκαναν τις πάπιες και προσπαθούσαν να μου πουν να ανοίξουμε πρόσβαση από ένα παράθυρο και άλλα τέτοια. Μπορώ να προσθέσω και ένα σχεδιάγραμμα της κάτοψης του ισογείου για να γίνω πιο κατανοητός.

Συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 41
  • Created
  • Τελευταία απάντηση