Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελεύθερη πρόσβαση σε ακάλυπτο


utumno

Recommended Posts

Μελετώντας τα σχέδια, τα συμβόλαια, τις συστάσεις ιδιοκτησίας και ό,τι άλλο χαρτί έχω, διαπίστωσα κάτι περίεργο. Στην πηλωτή υπάρχουν 4 πάρκιν (3 είναι ανοιχτά και ένα ακόμα είναι κλειστό. Έχουν τα εξής ονόματα στα σχέδια και στα συμβόλαια. Ρ1, Ρ2, Ρ3(το κλειστό) και Ρ4(αυτό που εχω τώρα). Επιπλέον στο υπόγειο υπάρχουν 6 ακόμα θέσεις παρκιν με τα εξής ονόματα. Ρ4, Ρ5, Ρ6, Ρ7, Ρ8 και Ρ9. Και ρωτάω εγώ τώρα. Γιατί να υπάρχουν δύο θέσεις με το ίδιο όνομα? Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 41
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Προφανώς όχι. Έγινε κάποιο λάθος είτε εκ προθέσεως είτε όχι.

Τέτοια λάθη, όχι εκ προθέσεως, δεν είναι σπάνια όταν τα σχέδια και εν προκειμένω οι θέσεις στάθμευσης και η αρίθμηση αυτών έχουν αλλάξει "άπειρες" φορές μέχρι από τα προσχέδια να καταλήξουμε στα σχέδια της πολεοδομίας.

Πολλές φορές συμβαίνει να τα δουν πολλά ζευγάρια μάτια, μελετητής, σχεδιαστής, ελεγκτής της πολεοδομίας, ιδιοκτήτες, πελάτες και να μην το προσέξει κανείς. Και στην περίπτωσή σου αν δεν είχες πρόβλημα θα περνούσε απαρατήρητο.

 

Νομίζω ότι η myri έκανε μια πολύ καλή, "επιστημονική" θα τη χαρακτήριζα, πρόταση για την αντιμετώπιση του προβλήματος από την πλευρά σου. Έχεις πολλά ισχυρά χαρτιά και το λόγο έχει ο καινούργιος δικηγόρος σου.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται το η θέση που μου έχουν πωλήσει μπήκε μετά. Αυτό δείχνει και το ότι οι θέσεις άρχισαν να αριθμούνται από τις ανοιχτές πρώτα (Ρ1,Ρ2) και μετά περάσαμε στις κλειστές (Ρ3 πηλωτής και Ρ4-Ρ9 υπογείου). Μετά προφανώς "έχωσαν" και μία θέση ακόμα στην είσοδο του ακαλύπτου...

 

Θέλω επίσης να σχολιάσω το ποστ του φίλου achille που έγραψε "Για εμένα η πρόσβαση στον ακάλυπτο εξασφαλίζεται μια χαρά μέσω της πυλωτής που όπως είπαμε είναι κοινόχρηστος χώρος άρα για μένα δεν υπάρχει θέμα πλημμελούς ελέγχου." Δηλαδή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να περάσεις στον ακάλυπτο(άσχετα αν μπλοκάρει την πρόσβαση ένα αυτοκίνητο) γιατί πολύ απλά είναι...αόρατο. Δηλάδη αν ο εφυής μηχανικός της οικοδομής μου έβαζε ένα ακόμα...αόρατο πάρκιν μπροστά στην κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας, πάλι δεν θα υπήρχε θέμα πλημμελούς ελέγχου??

 

Καταλαβαίνω οτι μιλάω σε ένα φορουμ μηχανικών και έχω επίγνωση οτι αυτά που λέω ίσως να μην είναι αρεστά(και εγώ μηχανικός Η/Υ είμαι, δε θα μου άρεσε να ακούω κάποιον να τα χώνει στο συνάφι μου), αλλά αντιμετωπίζω ένα υπαρκτό πρόβλημα(δεν είμαι απλώς κομπλεξικός που θέλω να τηρείται το γράμμα του νόμου) και αναζητώ μία λύση.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται το η θέση που μου έχουν πωλήσει μπήκε μετά. Αυτό δείχνει και το ότι οι θέσεις άρχισαν να αριθμούνται από τις ανοιχτές πρώτα (Ρ1,Ρ2) και μετά περάσαμε στις κλειστές (Ρ3 πηλωτής και Ρ4-Ρ9 υπογείου). Μετά προφανώς "έχωσαν" και μία θέση ακόμα στην είσοδο του ακαλύπτου....

 

το "μετά" που γράφεις δυστηχώς δεν στέκει... "μετά" απο τι; Αφου όπως μας είπες η θέση P4 στην πυλωτή εμφανίζεται ως έχει στην άδεια δεν υπάρχει πριν και μετά.

 

Θέλω επίσης να σχολιάσω το ποστ του φίλου achille που έγραψε "Για εμένα η πρόσβαση στον ακάλυπτο εξασφαλίζεται μια χαρά μέσω της πυλωτής που όπως είπαμε είναι κοινόχρηστος χώρος άρα για μένα δεν υπάρχει θέμα πλημμελούς ελέγχου." Δηλαδή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να περάσεις στον ακάλυπτο(άσχετα αν μπλοκάρει την πρόσβαση ένα αυτοκίνητο) γιατί πολύ απλά είναι...αόρατο. Δηλάδη αν ο εφυής μηχανικός της οικοδομής μου έβαζε ένα ακόμα...αόρατο πάρκιν μπροστά στην κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας, πάλι δεν θα υπήρχε θέμα πλημμελούς ελέγχου??

 

Αγαπητέ utumno, δεν ξέρω προς ποια κατεύθυνση θέλεις να κινηθείς με το υπαρκτό πρόβλημα που αντιμετωπίζεις... αλλά το να ψάχνεις να βρείς πιθανές ή απίθανες παρατυπίες στην οικοδομή στην οποία μένεις δεν είναι νομίζω το καλύτερο... θα μπλέξεις σε μια διαδικασία πολύ ψυχοφθόρα. Όσο γι'αυτό που έγραψα, πιστεύω ότι ο μικρός ακάλυπτος των αθηναϊκών πολυκατοικιών (που στην καλύτερη περίπτωση έχουν ένα-δύο θάμνους και στην συνηθέστερη σκέτο τσιμέντο) δεν χρειάζεται διάδρομο πλάτους 1,30 μέτρων γιατί απλούστατα δεν πηγαίνει κανέις εκεί. Και στην δική σου περίπτωση απ'ότι γράφεις το πρόβλημα δημιουργείται απο τις καθαρίστριες. Με την μετακίνηση της βρύσης ποιός άλλος θα πατήσει στον ακάλυπτο;

Και τέλος μην μου πείς ότι δεν έχεις δεί πολυκατοικίες με αυτοκίνητο στην πυλωτή παρκαρισμένο μπροστά στην είσοδο.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται παράξενο που δύο διαφορετικές θέσεις έχουν το ίδιο όνομα(Ρ4).

Επίσης μου φαίνεται παράξενο οτι η αρίθμιση ξεκινά από τις ανοιχτές θέσεις(Ρ1, Ρ2), συνεχίζει με κλειστή θέση(Ρ3) και ξαναέρχεται στις ανοιχτές(Ρ4), πρωτού συνεχίσει με τις θέσεις του υπογείου, που για κάποιο λόγω...ξεχνούν τη συνέχεια της αρίθμισης και συνεχίζουν από το Ρ4 (αντί για Ρ5)! Για αυτό λέω οτι η θέση Ρ4 της πηλωτής έχει "χωθει" μετά.

 

Δεν ψάχνω να βρώ παρατυπίες. Τώρα ψάχνω να βρω και το παραμικρό που θα μου δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσω το δίκιο μου. Αν πίστευα οτι δεν έχω δίκιο ή αν τα πράγματα ήταν έτσι που να μη δημιουργούνται προβλήματα τότε δε θα γινόταν τπτ. Και στο τέλος τέλος με πνίγει το οτι εσκασα 10 χιλιαρικα για ενα παρκιν που ειναι ολη μερα στον ηλιο και τη σκονη, θες 2-3 μανουβρες μπρος πισω για να μπεις η να βγεις (γιατι η προσβαση ειναι υπο στροφη και στενη) και επιπλεον εχεω και τις φθορες απο περατικους κ.α. Με πνιγει ακομα περισσοτερο οταν βλεπω τον κατασκευαστη να εχει νοικιασει την αλλη θεση σε ταξιτζη(οποτε φοβαται μη χασει και τα νοικια αν μου δωσει την αλλη θεση).

 

Και τέλος δεν εχει σημασια στο τελος τι πιστευει ο καθενας. Εσυ εγω και καμια δεκαρια ακομα, μπορει να πιστευουμε οτι δε χρειαζεται ο διαδρομος 1.30 για προσβαση στον ακαλυπτο(ετσι μας αρεσει βρε αδερφε!!). Σημασια εχει να τηρουνται οι κανονισμοι(που για αυτο το λογω εξ'αλλου υπάρχουν!)

 

Φιλικά μιλάμε έτσι? Μην αρχίσει το flamming για ένα παρκιν!!

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, συμφωνώ απόλυτα ότι ο ελεκτής μηχανικός έπρεπε να μην εγκρίνει την θέση στάθμευσης.

Δευτερον, η διπλή γραμμή στο όριο του παρκινγκ (προς τον ακάλυπτο) τι σημαίνει? Είναι μήπως κάποιο τοιχάκι? Στις όψεις/τομές τι δείχνει? Η μήπως είναι γιατί ο ακάλυπτος είναι 35εκ ψηλότερα από το δάπεδο της pilotis? Και αν είναι για αυτό το λόγο, που είναι τα σκαλοπάτια? (35εκ είναι ψηλά)

Τρίτον, πως νοικιάζει την άλλη θέση? Εχει χιλιοστά? Πότε χτίστηκε η οικοδομή?

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται παράξενο που δύο διαφορετικές θέσεις έχουν το ίδιο όνομα(Ρ4).

Επίσης μου φαίνεται παράξενο οτι η αρίθμιση ξεκινά από τις ανοιχτές θέσεις(Ρ1, Ρ2), συνεχίζει με κλειστή θέση(Ρ3) και ξαναέρχεται στις ανοιχτές(Ρ4), πρωτού συνεχίσει με τις θέσεις του υπογείου, που για κάποιο λόγω...ξεχνούν τη συνέχεια της αρίθμισης και συνεχίζουν από το Ρ4 (αντί για Ρ5)! Για αυτό λέω οτι η θέση Ρ4 της πηλωτής έχει "χωθει" μετά.

 

όπως σου είπα αφου η θέση εμφανίζεται έτσι στα σχέδια της πολεοδομίας τότε δεν υπάρχει "μετά"

 

Δεν ψάχνω να βρώ παρατυπίες. Τώρα ψάχνω να βρω και το παραμικρό που θα μου δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσω το δίκιο μου. Αν πίστευα οτι δεν έχω δίκιο ή αν τα πράγματα ήταν έτσι που να μη δημιουργούνται προβλήματα τότε δε θα γινόταν τπτ. Και στο τέλος τέλος με πνίγει το οτι εσκασα 10 χιλιαρικα για ενα παρκιν που ειναι ολη μερα στον ηλιο και τη σκονη, θες 2-3 μανουβρες μπρος πισω για να μπεις η να βγεις (γιατι η προσβαση ειναι υπο στροφη και στενη) και επιπλεον εχεω και τις φθορες απο περατικους κ.α. Με πνιγει ακομα περισσοτερο οταν βλεπω τον κατασκευαστη να εχει νοικιασει την αλλη θεση σε ταξιτζη(οποτε φοβαται μη χασει και τα νοικια αν μου δωσει την αλλη θεση).

Σημασια εχει να τηρουνται οι κανονισμοι

 

Απο αυτά που έχεις γράψει (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) αγόρασες ένα διαμέρισμα με μια θέση Χ στην πυλωτή βάση σύστασης Οριζοντίου Ιδιοκτησίας, και εκ των υστέρων έγινε αλλαγή της Οριζοντίου Ιδιοκτησίας, στην οποία προφανώς συναίνεσες, και σου δώθηκε η θέση Ψ. Τώρα αντιλαμβάνεσαι ότι η θέση Χ ήταν καλύτερη.

 

Τώρα ποιά είναι η επόμενη κίνησή σου; Να ξαναπάρεις πίσω την θέση που είχες ή να εξασφαλίσεις πρόσβαση σε ΑΜΕΑ στον ακάλυπτο;

 

Έστω ότι η θέση Ψ δεν είναι νόμιμη... αν το κυνηγήσεις με καταγγελίες αυτοψίες κλπ, το πιθανότερο είναι να καταργηθεί αυτή η θέση και να βγεις ζημιωμένος στο τέλος!

Δυστυχώς απ'ότι έχεις γράψεις πιστεύω ότι βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση διότι συμφώνησες σε αυτή την αλλαγή θέσης. Πρέπει να έρθεις σε συννενόηση με τον κατασκευαστή για να λυθούν τα προβλήματά σου, γιατί χρειάζεσαι συνέναιση για να ξανα-αλλάξει η Σύσταση. Και οι συμβουλές για εξώδικα που έδωσαν άλλοι δεν ξέρω κατά πόσο θα λειτουργήσουν υπερ σου. Και υπολόγησε ότι ένα εξώδικο στοιχίζει περί τα 1000€.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ο ταξιτζής δεν διαμένει σε διαμέρισμα της πολυκατοικίας δεν δικαιούται να παρκάρει εκεί γιατί όπως είπαμε η πυλωτή είναι κοινόχρηστη και παραχωρείται μόνο η χρήση σε συγκεκριμένη ιδιοκτησία.

 

Αυτά και πάντα φιλικά, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, συμφωνώ απόλυτα ότι ο ελεκτής μηχανικός έπρεπε να μην εγκρίνει την θέση στάθμευσης.

Δευτερον, η διπλή γραμμή στο όριο του παρκινγκ (προς τον ακάλυπτο) τι σημαίνει? Είναι μήπως κάποιο τοιχάκι? Στις όψεις/τομές τι δείχνει? Η μήπως είναι γιατί ο ακάλυπτος είναι 35εκ ψηλότερα από το δάπεδο της pilotis? Και αν είναι για αυτό το λόγο, που είναι τα σκαλοπάτια? (35εκ είναι ψηλά)

Τρίτον, πως νοικιάζει την άλλη θέση? Εχει χιλιοστά? Πότε χτίστηκε η οικοδομή?

 

Πεζουλάκι έχει γύρω γύρω από τη θέση παρκιν (10 πόντους ύψος). Έχει μία σχετική κληση η θέση αλλά σίγουρα δεν είναι 35 εκατοστά.

Η αλλη θέση είναι ανοιχτή και αυτή. Δεν έχει χιλιοστά. Την νοικιάζει σε κάποιον που δε μένει στην οικοδομή. Δε ζητήθηκε κανενός η γνώμη ποτέ. Η οικοδομή είναι του 2005.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται παράξενο που δύο διαφορετικές θέσεις έχουν το ίδιο όνομα(Ρ4).

Επίσης μου φαίνεται παράξενο οτι η αρίθμιση ξεκινά από τις ανοιχτές θέσεις(Ρ1, Ρ2), συνεχίζει με κλειστή θέση(Ρ3) και ξαναέρχεται στις ανοιχτές(Ρ4), πρωτού συνεχίσει με τις θέσεις του υπογείου, που για κάποιο λόγω...ξεχνούν τη συνέχεια της αρίθμισης και συνεχίζουν από το Ρ4 (αντί για Ρ5)! Για αυτό λέω οτι η θέση Ρ4 της πηλωτής έχει "χωθει" μετά.

 

όπως σου είπα αφου η θέση εμφανίζεται έτσι στα σχέδια της πολεοδομίας τότε δεν υπάρχει "μετά"

 

Δεν ψάχνω να βρώ παρατυπίες. Τώρα ψάχνω να βρω και το παραμικρό που θα μου δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσω το δίκιο μου. Αν πίστευα οτι δεν έχω δίκιο ή αν τα πράγματα ήταν έτσι που να μη δημιουργούνται προβλήματα τότε δε θα γινόταν τπτ. Και στο τέλος τέλος με πνίγει το οτι εσκασα 10 χιλιαρικα για ενα παρκιν που ειναι ολη μερα στον ηλιο και τη σκονη, θες 2-3 μανουβρες μπρος πισω για να μπεις η να βγεις (γιατι η προσβαση ειναι υπο στροφη και στενη) και επιπλεον εχεω και τις φθορες απο περατικους κ.α. Με πνιγει ακομα περισσοτερο οταν βλεπω τον κατασκευαστη να εχει νοικιασει την αλλη θεση σε ταξιτζη(οποτε φοβαται μη χασει και τα νοικια αν μου δωσει την αλλη θεση).

Σημασια εχει να τηρουνται οι κανονισμοι

 

Απο αυτά που έχεις γράψει (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) αγόρασες ένα διαμέρισμα με μια θέση Χ στην πυλωτή βάση σύστασης Οριζοντίου Ιδιοκτησίας, και εκ των υστέρων έγινε αλλαγή της Οριζοντίου Ιδιοκτησίας, στην οποία προφανώς συναίνεσες, και σου δώθηκε η θέση Ψ. Τώρα αντιλαμβάνεσαι ότι η θέση Χ ήταν καλύτερη.

 

Τώρα ποιά είναι η επόμενη κίνησή σου; Να ξαναπάρεις πίσω την θέση που είχες ή να εξασφαλίσεις πρόσβαση σε ΑΜΕΑ στον ακάλυπτο;

 

Έστω ότι η θέση Ψ δεν είναι νόμιμη... αν το κυνηγήσεις με καταγγελίες αυτοψίες κλπ, το πιθανότερο είναι να καταργηθεί αυτή η θέση και να βγεις ζημιωμένος στο τέλος!

Δυστυχώς απ'ότι έχεις γράψεις πιστεύω ότι βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση διότι συμφώνησες σε αυτή την αλλαγή θέσης. Πρέπει να έρθεις σε συννενόηση με τον κατασκευαστή για να λυθούν τα προβλήματά σου, γιατί χρειάζεσαι συνέναιση για να ξανα-αλλάξει η Σύσταση. Και οι συμβουλές για εξώδικα που έδωσαν άλλοι δεν ξέρω κατά πόσο θα λειτουργήσουν υπερ σου. Και υπολόγησε ότι ένα εξώδικο στοιχίζει περί τα 1000€.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ο ταξιτζής δεν διαμένει σε διαμέρισμα της πολυκατοικίας δεν δικαιούται να παρκάρει εκεί γιατί όπως είπαμε η πυλωτή είναι κοινόχρηστη και παραχωρείται μόνο η χρήση σε συγκεκριμένη ιδιοκτησία.

 

Αυτά και πάντα φιλικά, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.

 

Δηλαδή αν το "λάθος" έγινε στην πολεοδομία, γιατί να μην μπορώ να κάνω τίποτα? Γιατί μου το λες ξανα και ξανά οτι "μετά" δεν υπάρχει? Στην πολεοδομία στραβωμάρα είχαν που δυο θέσεις έχουν το ίδιο όνομα?

 

Θέλω είτε να πάρω την άλλη θέση που δεν έχει τα προβλήματα (ναι το καταλαβαίνω οτι είμαι εγωιστής γιατι θα το φάει το αγγούρι ο επομενος), είτε να αποζημιωθώ. Αν καταργηθεί η θέση που έχω τώρα, τότε προφανώς θα κυνηγήσω τον κατασκευαστή (αφού τσέπωσε 10 χιλιάρικα για ένα παρκιν που δεν υπάρχει).

 

Ο ταξιτζής δεν είναι κάτοικος της πολυκατοικίας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.