Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια αλλαγής χρήσης σε Ωδείο


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Είμαι νέος μηχανικός και ως πρώτη μου εργασία μου ανατέθηκε

η έκδοση άδειας για μετατροπή ενός υπάρχοντος καταστήματος σε

ωδείο.

 

Θα μπορούσε παρακαλώ όποιος γνωρίζει να με ενημερώσει για τις

απαραίτητες διαδικασίες;

 

Ευχαριστώ.

------------------------

Καλησπέρα σας.

 

Ως νέος μηχανικός (πρώτη μου δουλειά) καλούμαι να ερευνήσω την αλλαγή

χρήσης ενός φροντιστηριακού χώρου σε χώρο ωδείου.

 

Ύστερα από τηλεφωνήματα στο Υπ.Πολιτισμού και το Δήμο Θεσσαλονίκης, κατέληξα στο ότι την απάντηση μπορεί να μου την δώσει η πολεοδομία.

 

Γνωρίζει μήπως κάποιος ποιες διαδικασίες απαιτούνται ώστε να εκδοθεί η επιθυμητή άδεια?

 

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
.....για μουσικά όργανα θα πήγαινα σε άλλη ιστοσελίδα ή στον φίλλιπο νάκα!:smile:

Κρίμα, θα είχε πιο ενδιαφέρον το ερώτημα σου αν αφορούσε τα μουσικά όργανα.

Φυσικά μέγα λάθος σου αν πήγαινες στον Νάκα.

Εδώ είναι ο σωστός ο τόπος. Διότι εδώ θα λάμβανες και οδηγίες τι δάπεδα θα έπρεπε να βάλεις για να υπάρχει σωστός ήχος, τι να προσέξεις στα δωμάτια πάλι για τον σωστό ήχο.

Αρχιτεκτονικές διαρρυθμίσεις των χώρων για την καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία. Διαρρύθμιση χώρου για ηχογραφήσεις κλπ

Και πολλά πολλά άλλα που στον Νάκα αποκλείεται να τα βρεις.

Τα όργανα για να παίξουν καλά θέλουν και την αρχιτεκτονική τους...

 

Πάμε τώρα στα χαζοπολεοδομικά.

 

Νομίζω (δεν γνωρίζω) ότι πας με διαδικασία αλλαγής χρήσης ανάλογη με τα φροντιστήρια.

Οπότε ιδιαίτερη προσοχή όσα αναφέρει σχετικά ο κτιριοδομικος κανονισμός για διάφορες ελάχιστες απαιτούμενες διαστάσεις. Κλιμακοστάσια πλατύσκαλα φωτισμοί αερισμοί κλπ.

Τσέκαρε από ποιο υπουργείο παίρνει άδεια λειτουργίας (υποθέτω παιδείας) και πάρε έντυπο από εκεί τι ζητούν για την χρήση που το προορίζεις.

Θα ζητηθεί και πυροσβεστική