Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τιμολόγιο εκπαίδευσης χωρίς ΦΠΑ


Recommended Posts

Καλημέρα,

θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Είμαι Πολιτικός Μηχανικός και έχω έσοδα από μελέτες που έχουν κανονικά ΦΠΑ αλλά και από εκπαίδευση που δεν έχουν ΦΠΑ. Όταν κάνω περιοδικές και εκκαθαριστικές δηλώσεις βάζω και που τα ποσά από δελτία χωρίς ΦΠΑ?

 

Και πρέπει να κάνω μετά και τη διαδικασία pro rata που αν έχω καταλάβει καλά είναι να εκπίπτω το ΦΠΑ μου μόνο κατά το ποσοστό που αφορά στις εργασίες (έσοδα) με ΦΠΑ και να "χάνω" το ΦΠΑ στο ποσοστό που αφορά τα έσοδα χωρίς ΦΠΑ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επαναφέρω το ερώτημα καθώς όσο και αν έχω ψάξει μέσα στο φόρουμ δεν έχω βρει απάντηση.

 

δίνω και κάποια νούμερα για να είναι πιο συγκεκριμένη η ερώτηση.

 

Ας πούμε λοιπόν ότι από μελέτες έργων Πολιτικού Μηχανικού έχω κόψει δελτία συνολικής αξίας 5000€ + 23% ΦΠΑ = 6150€

 

Έχω κόψει και δελτία που αφορούν εκπαιδευτικό έργο συνολικής αξίας: 2000€ +0% ΦΠΑ =2000 €

 

Και ας πούμε ότι έχω μαζέψει τιμολόγια όλο το χρόνο της τάξης των 1000€ +23% =1230€.

 

Σε ποια κουτάκια της περιοδικής και σε ποια της εκκαθαριστικής πρέπει να βάλω τα παραπάνω νούμερα και πόσο από το ΦΠΑ των τιμολογίων εκπίπτει τελικά?

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το ερώτημα καθώς όσο και αν έχω ψάξει μέσα στο φόρουμ δεν έχω βρει απάντηση.

 

δίνω και κάποια νούμερα για να είναι πιο συγκεκριμένη η ερώτηση.

 

Ας πούμε λοιπόν ότι από μελέτες έργων Πολιτικού Μηχανικού έχω κόψει δελτία συνολικής αξίας 5000€ + 23% ΦΠΑ = 6150€

 

Έχω κόψει και δελτία που αφορούν εκπαιδευτικό έργο συνολικής αξίας: 2000€ +0% ΦΠΑ =2000 €

 

Και ας πούμε ότι έχω μαζέψει τιμολόγια όλο το χρόνο της τάξης των 1000€ +23% =1230€.

 

Σε ποια κουτάκια της περιοδικής και σε ποια της εκκαθαριστικής πρέπει να βάλω τα παραπάνω νούμερα και πόσο από το ΦΠΑ των τιμολογίων εκπίπτει τελικά?