Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανολόγος Μηχανικός (Πληροφορίες)


Recommended Posts

Καταρχήν χρόνια πολλά και καλό Πάσχα.Μιας και ο κοντεύει ο καιρός να επιλέξω την εππαγελματική μου σταδιοδρομία,ζητώ να μάθω πληροφορίες για το επάγγελμα.

Η κύρια απορία είναι η εξής:Με ενδιαφέρει ο χώρος του αυτοκινήτου.Όντας Μηχανολόγος Μηχανικός με τι θα μπορούσα να ασχοληθώ?

Επίσης ποιές οι κύριες διαφορές ανάμεσα στη Σχολή που υπάρχει στο Πολυτεχνείο και στη Σχολή ΤΕΙ-ΤΕ(δεν τα ξέρω αυτά:oops:)

Ποιά παραπάνω προτερήματα έχει κάποιος που τέλειωσε Πολυτεχνείο?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Ο μηχανολόγος μηχανικός των ανώτατων σχολών έχει σαφώς περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα αυτή την στιγμή (δεν εξετάζω αν είναι σωστό η λάθος για να μην μπλέξουμε σε μια άλλη ατέρμονα συζήτηση).

Δηλαδή ο ΑΕΙ μπορεί να υπογράψει και να επιβλέψει μεγαλύτερής ισχύος μηχανολογικές εγκαταστάσεις, έχει επίσης όλα τα δικαιώματα του ηλεκτρολόγου μηχανικού (πιστοποιητικά ηλεκτρολόγων, μελέτες-επιβλέψεις, άδειες λειτουργίες υποσταθμών). Εχει περισσότερα δικαιώματα ως μελετητής ή κατασκευαστής δημόσιων έργων (μελετητικά και εργοληπτικά πτυχία). Επίσης περισσότερα δικαιώματα και ως τεχνικός ασφαλείας.

Οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι ξεκινώντας έχει περισσότερες δυνατότητες χωρίς όμως αυτό να σημαίνει τίποτα για την μετέπειτα επαγγελματική εξέλιξη. Και φυσικά όλα αυτά ισχύουν σήμερα. Τα πράγματα όταν εσύ με το καλό έχεις αποφοιτήσει μπορεί να έχουν αλλάξει ριζικά και μάλλον θα έχουν αλλάξει :).

 

Εσύ τώρα το συγκεκριμενοποιείς και λες ότι θέλεις να ασχοληθείς με το αυτοκινητο. Καταρχήν επέτρεψε μου να σου πω ότι ακόμα είσαι μάλλον μικρός για να είσαι τόσο κατηγορηματικός. Πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν και σε σένα. Εχοντας όμως ως βάση αυτό πρέπει να δεις ως τι θέλεις να εργαστείς...; Ως μηχανικός αυτοκινήτων (τότε σίγουρα δεν χρειάζονται πανεπιστημιακές σπουδές κανενός επιπέδου αλλά πάντα είναι χρήσιμες- ανεξαρτήτως κατεύθυνσης), ως στέλεχος κάποιας μεγάλης εταιρείας ή να δραστηριοποιηθείς στον χώρο της βιομηχανίας αλλά φυσικά στο εξωτερικό. Δες αυτά και μετά ξαναμιλάμε. Πάντως ότι και να σπουδάσεις τώρα πάντα να είσαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε πρόταση. Εύχομαι τα καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενοποιώ από την άποψη ευχαρίστησης και ενδιαφέροντος.

Πιστεύω ότι αν ασχοληθείς με κάτι που να μην σου αρέσει,ποτέ δεν θα αποδώσεις και δεν θα είσαι χαρούμενος.Βέβαια στην Ελλάδα αυτά ξεχνιούνται και είναι αλλού παπά ευαγγέλιο.

Τώρα δεν θα ήθελα να γίνω απλά ένας μηχανικός,αν ήταν έτσι θα πήγαινα σε κάποιο επάλ ή τεχνική σχολή.

Μου φαίνεται δε γλιτώνω το εξωτερικό...

Link to comment
Share on other sites

τότε τράβα bologna στο Πολυτεχνείο στους μηχανολόγους...

 

στην Ελλάδα μην ελπίζεις να ακολουθήσεις αυτό που θες...τζάμπα χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μας αναφέρετε ποιά μαθήματα της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών είναι υποχρεωτικά, έχουν σχέση με την ηλεκτρολογία και είναι κοινά με αυτά της σχολής των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

Link to comment
Share on other sites

@aiche: Μα το ζήτημα μας στο συγκεκριμένο post δεν είναι αν σωστά ή όχι έχουν αυτά τα δικαιώματα οι μηχανολόγοι μηχανικοί...αλλά τι δικαιώματα έχουν. Ο νεαρός μας φίλος υπέβαλλε μια ερώτηση, ζητώντας βοήθεθα και εγώ του απάντησα. Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία οι μηχανολόγοι μηχανικοί και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί έχουν κοινά επαγγελματικά δικαιώματα. Εγώ το σταματάω εδώ γιατί νομίζω ότι θα ξαναβγούμε εκτός θέματος.

 

Οσον αφορά πάλι τον φίλο μας ο οποίος ξεκίνησε και αυτό το θέμα από ότι κατάλαβα ενδιαφέρεσαι να ασχοληθείς με τον κλάδο επισκευής αυτοκινήτων, έχοντας δικό σου συνεργείο. Οπότε τότε θα σου έλεγα να μείνεις Ελλάδα, να προσπαθήσεις να πας στο καλύτερο τμήμα που θα σου επιτρέψουν οι επιδόσεις σου και παράλληλα όμως -εδώ χρειάζεται προσοχή- να προσπαθήσεις να εργάζεσαι σε ένα συνεργείο ώστε να αποκτήσεις όλες εκείνες τις πρακτικές γνώσεις του επαγγέλματος ώστε να είσαι έτοιμος να εργαστείς μετά και να ξέρεις να στήσεις την δική σου δουλειά. Το τονίζω αυτό γιατί οι απαιτήσεις στις πολυτεχνιακές σχολές είναι αρκετά υψηλές - το πρόγραμμα βεβαρυμένο- και θα πρέπει να βρεις την κατάλληλη ισορροπία. Επίσης το πολυτεχνείο θα σε εφοδιάσει με πολλές θεωρητικές γνώσεις αλλά ελάχιστα πρακτικά θέματα. Οπότε στα 23 σου όταν με το καλό τελειώσεις θα είσαι πολύ πίσω σε σχέση με άλλους που ξεκινούν από μικρές ηλικές να εργάζονται στον χώρο αυτό. Και πίστεψε με είναι πιο δύσκολο στα 23 να ξεκινήσεις -οντας διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός-ως βοηθός τεχνίτη σε κάποιο συνέργειο. Δεν γράφω απίθανο γιατί τίποτα δεν είναι απιθανο αλλά είναι πολύ δύσκολο.

Εαν τώρα θέλεις να ασχοληθείς με την βιομηχανία αυτοκινήτων καλό είναι να ξεκινήσεις κατευθείαν από το εξωτερικό και μάλιστα από την χώρα που σκοπεύεις να δραστηριοποιηθείς γιατί έτσι θα απορροφηθείς ευκολότερα επαγγελματικά. Αν τώρα δεν υπάρχει η οικονομική άνεση γι΄αυτό μπορείς να ξεκινήσεις εδώ τις προπτυχιακές σου σπουδές αλλά οπωσδήποτε θα χρειαστεί να κάνεις ένα μεταπτυχιακό έξω

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που μου έρχεται στο μυαλό σε σχεση με το αυτοκίνητο και τον μηχανολογο μηχανικό στην Ελλάδα είναι να γίνεις τεχνικός διευθυντής σε καποιο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ...

 

Μη φανταζεσαι κατι ιδιαιτερο. Ο τίτλος εχει βαρυ ονομα αλλα...

 

Επισης σε κανενα μεγαλο συνεργείο αντιπροσωπειας να είσαι αυτος που μιλαει με ιδιοκτήτη... Ακομα χειροτερα δηλαδη...

 

Αν θες αυτοκίνητο φευγεις εξω...

Οχι για σπουδες, για δουλεια...

Link to comment
Share on other sites

Αν θες συνεργεία, αμάξια, λάδια κτλ, τελειώνεις ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ με ειδικότητα μηχανολόγου αυτοκινήτου, άντε κανά ΙΕΚ με την ίδια ειδικότητα. Δεν είναι ανάγκη να πας Πολυτεχνείο. Σε 4 εξάμηνα έχεις ειδικότητα, δίνεις στο υπουργείο για την πιστοποίηση-άδεια άσκησης επαγγέλματος και είσαι έτοιμος...

Αν τώρα σε ενδιαφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, γραμμές παραγωγής, σχεδίαση, βελτιστοποίηση απόδοσης κινητήρων κτλ, σπουδάζεις μηχανολόγος Πολυτεχνείου, εδώ ή έξω δεν έχει σημασία (καλύτερα έξω) αλλά για δουλειά αποκλειστικά στο εξωτερικό. Εκτός να σε ενδιαφέρει να ασχολείσαι με πειραγμένα saxorallaa, TFSI, GT.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.