NIKOS ASTROS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2011 Καλησπέρα σε όλους, έχω τοποθετήσει ένα εξοικονομιτή καυσίμου στο αυτοκίνητο μου και φυσικά έχω δει την εξοικονόμηση στο ρεζερβουάρ μου διότι κάνω αποστάσεις μεγάλες για τις οποίες πριν το τοποθετήσω ήθελα 40% επιπλέον καύσιμα. Όταν το τοποθέτησα τα Χριστούγεννα και το είδε ένας φίλος μου μου είπε να το βγάλω διότι θα πάθει ο κινητήρα μου ζημιά, τον ρώτησα που στηρίζει αυτήν την άποψη και μου είπε ότι του το είπε μηχανικός αυτοκινήτων. Παίρνοντας των δικό μου μηχανικό μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.. Σήμερα μετά από 5 μήνες και δουλεύοντας πάντα το αυτοκίνητο μου με αγάπη και σύνεση, έκαψε φλάντζα μηχανής μου είπε άλλο συνεργείο αυτοκινήτων… Γνωρίζω ότι έχει συζητηθεί το θέμα αυτό ξανά στο φόρουμ στο παρελθόν και επιθυμώ οποίος γνωρίζει να με βοηθήσει γιατί είμαι σε δίλλημα αν θα πρέπει να το κρατήσω στον κινητήρα η όχι, δεν με απασχολεί τόσο το οικονομικό κομμάτι της πλευράς. Απλά δεν επιθυμώ σε λίγο καιρό να αντιμετωπίσω ξανά τα ίδια προβλήματα…. Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων για την όπως πάντα πολύτιμη βοήθεια σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Κάψιμο φλάτζας.... θα έδωσες κανένα 600άρι ? Έχω ακούσει και εγώ για αυτόν τον εξοικονομιτή καυσίμων. Το καλύτερο είναι να ψάξεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί (είχα διαβάσει κάτι που μου διεφεύγει τώρα) και να σκεφτείς αν το αποτέλεσμα αυτό δηλαδή της εξοικονόμισης καυσίμου οδηγεί σε βλάβες στην μηχανή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Συνάδελφοι... ! Μηχανικοί είμαστε, είναι δυνατόν να πιστεύουμε τέτοια πράγματα; 40% "εξοικονόμηση"; Η ΑΔΕ που είναι; Η ειδική θερμότητα του καυσίμου τι έγινε, μεγάλωσε; Όσο για την φλάτζα κεφαλής, καίγεται μόνο αν δημιουργηθεί δίοδος των καυσαερίων... Η συνηθέστερη περίπτωση είναι η κακή συναρμολόγηση (πετσικάρισμα της κεφαλής, λάθος ακολουθία σύσφιξης, ξένο σώμα κλπ κλπ...). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
harristheo Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Τέτοιου είδους προϊόντα από όσα έχω καταλάβει διαβάζοντας ανάλογες διαφημίσεις ουσιαστικά ιονιζουν το καύσιμο. 1.προσωπικά πιστεύω ότι ακόμα και να συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι αδύνατον να υπάρξει μείωση της κατανάλωσης του κινητήρα κατά 40 τις 100 2. Δεν βρίσκω κανέναν λόγω - αιτία για την οποία ο ιονισμός του καυσίμου θα προκαλούσε πρόβλημα στην φλάντζα του κινητήρα Χάρης Υ.γ προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει (αν και θα έπρεπε δεδομένου ότι οι καθημερινές μου μετακινήσεις αγγίζουν τα 150 χιλιόμετρα την ημέρα. Από συζητήσεις έχω ακούσει πως είτε δεν κάνουν τίποτα αυτές οι συσκευές είτε κάνουν αλλά κάτι σε πολυ μικρό βαθμό.... Τέλος έχει ακουστεί πως σε συγκεκριμένη εταιρία (η οποία προμηθεύει και συσκευές εξοικονόμηση ρεύματος) έχει επιβληθεί πρόστιμο €80.000 για παραπλάνηση αγοραστικου κοινού. Το πρόστιμο είχε επιβληθεί πριν από περίπου 3-4 χρόνια ακόμα που τότε η ανάγκη για εγκατάσταση τέτοιων συσκευών ήταν πολύ μικρότερη δεδομένου της τιμής της βενζίνης. Όλα αυτά που αναφέρω στο υστερόγραφο δεν είναι επιβεβαίωνε αιώνες και αποτελούν προσωπική εκτίμηση και συλλογή πληροφοριών. Δεν κατονομάζω ούτε υπονοώντας καμία εταιρία και δεν προσπαθώ να δημιουργήσω θετικές η και αρνητικής εντυπώσεις. Πρόκειται απλά για μια αναφορά σε τέτοιου είδους προϊόντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zxgr Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 βγηκε και ενα παρομοιο προιον που ιονιζει το αιμα στο πεος λεγεται εξοικονομητης στυσης επιτελους θα σταματησουμε το βιαγρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
harristheo Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 αλήθεια??? εγώ που νόμιζα ότι είναι το ίδιο.....έκανα λάθος έτσι? χάρης Link to comment Share on other sites More sharing options...
saradon Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Καλημέρα συνάδελφοι,αλίμονο να πιστέψουμε ότι ο εξοικονομητής φταίει για το κάψιμο της φλάντζας,δεν είναι δυνατόν.αυτού του είδους οι συσκευές βελτιώνουν απλά την ποιότητα της καύσης,δεν ξέρω αν μιλάμε για την ίδια ηλεκτρονική συσκευή...απότι ξέρω ρυθμίζει σε καλύτερη αναλογία καύσης την ποσότητα καυσίμου και οξυγόνου και στα αυτοκίνητα που εφαρμόζεται λειτουργούν μια χαρά...δε δημιουργεί καμία υπερπίεση στο θάλαμο...τώρα όσο αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου 40% που λένε οι κατασκευαστές είναι τεράστια για να την αποδεχτούμε...ίσως να φτάσει (που και πάλι πάρα πολύ είναι το νούμερο)σε τέτοια μεγέθη η εξοικονόμηση καυσίμου αν πρόκειται για κανένα αυτοκίνητο 15ετίας και άνω με πολύ χρήση, όπου τσιμπάει και λαδάκι μερικές φορές,σάπια πολλαπλή εξαγωγής και ολόσωμη και φυσικά πετάει άκαυστη τη βενζίνη,και έτσι με αυτή τη συσκευή ρυθμίζεται καλύτερα η καύση. Στην προκειμένη περίπτωση ίσως να φτάσει σε ένα μεγάλο νούμερο η εξοικονόμηση καυσίμου, που στην ουσία θα μειώσει την υπερκατανάλωση της άκαυστης βενζίνης και όχι τόσο πολύ την επιπλέον απόδοση του κινητήρος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Συνάδελφε, λές ότι αυτό το μαραφέτι "βελτιώνει την ποιότητα του καυσίμου", κι εγώ -που δεν σπούδασα την θερμοδυναμική σε τέτοιο βάθος- το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι βελτιώνει την ποιότητα ως προς την θερμογόνο δύναμη... Πως το πετυχαίνει; Ακόμη ότι "ρυθμίζει σε καλύτερη αναλογία καύσης την ποσότητα καυσίμου και οξυγόνου"... Πως το πετυχαίνει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
saradon Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Αν πάντα μιλάμε για την ίδια συσκευή, στην ουσία παίζει το ρόλο του παλιού καρμπυρατέρ με την πεταλούδα,κάνει καλύτερη ανάμιξη καυσίμου-οξυγόνου,προσπαθεί δηλαδή να πλησιάσει όσο δυνατόν μια τέλεια καύση,άρα καλύτερη απόδοση...αυτό τίποτα παραπάνω....δεν γίνεται να έχει τέτοια εξοικονόμηση...τι σχέση έχει η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου αυτή είναι συγκεκριμένη, δεν αλλάζει...η θερμογόνος καυσίμου εξαρτάται μόνο από την ποιότητα του καυσίμου που βάζει στο ρεζερβουάρ του... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS ASTROS Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2011 Κάψιμο φλάτζας.... θα έδωσες κανένα 600άρι ? Έχω ακούσει και εγώ για αυτόν τον εξοικονομιτή καυσίμων. Το καλύτερο είναι να ψάξεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί (είχα διαβάσει κάτι που μου διεφεύγει τώρα) και να σκεφτείς αν το αποτέλεσμα αυτό δηλαδή της εξοικονόμισης καυσίμου οδηγεί σε βλάβες στην μηχανή. Καλημέρα, 180 ευρώ έδωσα έχω διαβάσει πως λειτουργεί, τώρα όσο για την φλατζα μηχανής δεν μπορούμε να ξέρουμε από το τι μπορεί να προέκυψε, απλά το παραθέτω μήπως και κάποιος άλλος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα