Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εξοικονομητής καυσίμου ;


NIKOS ASTROS

Recommended Posts

@NIKOS ASTROS: μήπως κατά τύχη έχεις Nissan Sunny Ν14; Σε ρωτάω γιατί το συγκεκριμένο, το οποίο έχω και εγώ, είναι από τα λίγα που είναι μεν καταλυτικά αλλά έχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατερ και όχι injection μονού ψεκασμού. Στο δικό μου πάντως η κατανάλωση βελτιώθηκε προς τα κάτω όταν σε κάποιο σέρβις μου καθάρισαν το καρμπυρατερ. Πάντως πραγματικά αυτές οι συσκευές δεν κάνουν τίποτα και προφανώς δεν φταίει αυτή η συσκευή για την καμένη φλάντζα. Προσπάθησε λοιπόν να εντοπίσεις διαφορές σε άλλες παραμέτρους όπως στυλ οδήγησης κλπ.

 

CNA: Όχι δεν έχω το nissan, Γερμανό έχω, ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι... !

Μηχανικοί είμαστε, είναι δυνατόν να πιστεύουμε τέτοια πράγματα; 40% "εξοικονόμηση";

Η ΑΔΕ που είναι; Η ειδική θερμότητα του καυσίμου τι έγινε, μεγάλωσε;

 

Όσο για την φλάτζα κεφαλής, καίγεται μόνο αν δημιουργηθεί δίοδος των καυσαερίων... Η συνηθέστερη περίπτωση είναι η κακή συναρμολόγηση (πετσικάρισμα της κεφαλής, λάθος ακολουθία σύσφιξης, ξένο σώμα κλπ κλπ...).

 

ή υπερθέρμανση της μηχανής από βλάβη στο θερμοστάτη, το βεντιλατέρ ή την αντλία νερού. Σου συνέβει κάτι τέτοιο και "άρπαξε" το καπάκι?

 

Πάντως γενικά συμφωνώ με τον Alexispap όσον αφορά την αποτελεσματικότητα όλων αυτών των ευρεσιτεχνιών που διατείνονται ότι πετυχαίνουν εξοικονόμιση καυσίμων με μεθόδους "ιονισμού", "ηλεκτρομαγνητισμού", "κβαντομηχανικής", κτλ.

Ο πρώτος θερμοδυναμικός νόμος είναι αμίλεικτος. "Αν δεν κάψεις τα ανάλογα, δεν θα πάρεις αυτό που θες".

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οι Mythbusters είναι απίστευτοι τύποι, δεν νομίζω ότι έχω χάσει κάποιο επεισόδιο. Έχει το ΣΚΑΪ κάτι καλά. Διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι δουλειά .. Όχι κανείς τακτοποιήσεις και να τρέχεις πολεοδομίες. Πάντως κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει και για τους εξοικονομητές ρεύματος (όσοι δεν έχουν πιαστεί ακόμα) για να τελειώνουμε και με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως συνάδελφε; Δεν αρκεί η ΑΔΕ και το εναλλασσόμενο ρεύμα που διδασκόμαστε στο λύκειο (θυμίζω ότι διδασκόμαστε την διανυσματική θεώρηση του εναλλασσόμενου ρεύματος και την εύρεση του διανύσματος Ι σε κυκλώματα RLC);

 

Αντιστοίχως για το θέμα μας, η θερμοδυναμική δεν είναι αρκετή; Πρέπει να το δούμε στην τηλεόραση για να το πιστέψουμε;

 

Και τι γίνεται όταν βλέπουμε

το ρεζιλίκι;
Link to comment
Share on other sites

Αλέξη για εσένα και εμάς μπορεί να αρκεί. Αλλά δεν είμαστε εμείς όλο το αγοραστικό κοινό και η τηλεόραση μαζί με όλες τις άλλες απατές που αναπαράγει και προωθεί, προωθεί και αυτό. Η δύναμη της τηλεόρασης λοιπόν. Ας τη χρησιμοποιήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι... !

Μηχανικοί είμαστε, είναι δυνατόν να πιστεύουμε τέτοια πράγματα; 40% "εξοικονόμηση";

Η ΑΔΕ που είναι; Η ειδική θερμότητα του καυσίμου τι έγινε, μεγάλωσε;

 

Πες τα χρυσόστομε!!!!!

Ρε παιδιά έλεος. Είναι απλά αστείο να λέμε ότι ιονίζοντας το καύσιμο και διατάσσοντάς το καλύτερα στο χώρο (όπως υποστηρίζει ότι κάνει ο εξοικονομιτής) θα έχουμε 40% οικονομία.

 

Και να διατάσσεται καλύτερα στο χώρο περνάει μέσα από το μπεκ (σε πιο παλιά μοντέλα και από τη βαλβίδα εισαγωγής) οπότε η διάταξη πάει περίπατο.

Επίσης ιπποδύναμη=καύσιμο. Άρα αν θέλουμε 40% μείωση πάει να πει ότι κόβουμε ίππους και πάλι δεν σημαίνει ότι θα έχουμε οικονομία. Παίζουν ρόλο πάρα πολλοί παράγοντες.

Παράδειγμα προχτεσινό:

Αυτοκίνητο citroen c3 2005 1.400cc, 75bhp 8βάλβιδο. Σε δρόμο με ανηφορική κλίση 5ή ταχήτητα 1700rpm και 50km/h η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου ήταν 9.0lt/100km. Με αλλαγή σε 4η ίδια ταχύτητα και 2500rpm η στιγμιαία κατανάλωση έπεσε σε 7.8lt/100km. Άρα δεν παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η ιπποδύναμη ή οι στροφές. Παίζει ρόλο και το φορτίο του κινητήρα. Αν θέλετε εξοικονόμηση οι λύσεις είναι απλές.

Μην ακούτε τις συμβουλές για ecodriving που αφορούν τις στροφές του κινητήρα.

Συντήρηση του αυτοκινήτου βάσει εντολών κατασκευαστή. Συντήρηση του αυτοκινήτου βάσει εντολών κατασκευαστή. Και προπάντων συντήρηση του αυτοκινήτου βάσει εντολών κατασκευαστή. Και επίσης ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ. Μειώνουμε την αξιοπιστία και αυξάνουμε την κατανάλωση.

 

Τέλος για το θέμα της φλάτζας. Ένα αυτοκίνητο καίει φλάντζα κεφαλής όταν ανεβάζει θερμοκρασία. Αν η φλάτζα έχει πετσικάρει όπως είπε ένας φίλος θα χάνει συμπίεση ένας ή περισσότεροι κύλινδροι είτε προς το κύκλωμα ψύξης είτε προς διπλανό κύλινδρο. Επίσης θα υπάρχει διαρροή ψυκτικού υγρού ή/και λαδιού προς τον κύλινδρο. Δεν πιστεύω ότι ο εξοικονομιτής ευθύνεται για κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

...Ένα αυτοκίνητο καίει φλάντζα κεφαλής όταν ανεβάζει θερμοκρασία...

 

Να σχολιάσω απλώς ότι πρέπει να ανέβη πολύ η θερμοκρασία, όχι απλώς να βράσει το νερό... Η αστοχία οφείλεται στην υπερβολική διαστολή του άνω μέρους του χιτωνίου (ή της κεφαλής αν δεν υπάρχουν ανεξάρτητα εμβολοχιτώνια).

Πρέπει οπωσδήποτε να προηγηθεί σημαντική απώλεια νερού, που συνήθως συμβαίνει λόγω βρασμού και κρατάει αρκετά λεπτά...

 

Όπως και νά 'χει πάντως, συμφωνώ κι εγώ ότι το μαραφέτι είναι αθώο για την φλάντζα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.