Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κοντοί (χαμηλοί) trackers


Recommended Posts

κατα την γνωμη μου σε σημεια που φυσαει ειναι καλο να μπαινουν φωτοβολταικα γιατι αυξανουν την αποδοση λογω καλης ψυξης στο πανελ..το θεμα ειναι να κανεις καλη επιλογη στο συστημα στηριξης(σταθερο η tracker) μην τυχει καποιο απροοπτο οταν ανεβουν τα μποφορ..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Συμφωνώ, αλλά και ο εγκαταστάτης ευθύνη της κάθε εταιρείας είναι. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα μπορεί να είναι σπάνια αλλά τα λαμβάνεις υπ όψη γιατί καραδοκούν αν θες να είσαι 100% σωστος. Ωστόσο έχεις ένα δίκιο. Αν λάβεις τα ακραία καιρικά φαινόμενα ως δεδομένο οποιαδήποτε μελέτη ακόμα και κτιρίου σημαίνει αυτόματα υπερδιαστασιολόγηση άρα και αύξηση κόστους. Αυτόματα βγαίνεις από την αγορά δηλαδή. Το θέμα για μένα είναι μόνο να μην υπάρξουν ανθρωπινες απώλειες.

Link to comment
Share on other sites

Είναι εξαιρετικά light η κατασκευή προσωπικά δεν με πείθει αν δεν έχω παραπάνω πληροφορίες. Η συμπεριφορά γενικότερα των τράκερς σε άνεμο είναι το Α και το Ω. Το συγκεκριμένο σύστημα αναφέρει την τεγίδα ως φέρουσα και μη φέρουσα ταυτόχρονα, στην λογική του 2 σε 1 όπως γράφει, ένα προφίλ όμως που δεν ξέρω πως κατάφεραν να κάνουν προσομοίωση και στη συνέχεια επίλυση. Για να με πείσει ένα τέτοιο προιόν θα έπρεπε ή να δω όλη τη μελέτη συν το πρόγραμμα που επιλύθηκε ο φορέας ή να το δω στημένο σε περιοχή με δυνατό άνεμο. Η πρώτη όμως εικόνα είναι αρνητική.

 

Αν το δείς απο κοντά πιστεύω οτι θα αλλάξεις άποψη! Η τεγίδα τύπου RMS είναι φέρων δομικό στοιχείο από χάλυβα st52. Η έννοια της διπλής χρήσης είναι η ειδική διαμόρφωση που έχουν καταφέρει οι μάγκες ωστε να μπορεί να πιάσει το στήριγμα των πανέλων πάνω στην τεγίδα.

 

Ουσιαστηκά η διατομή είναι η όλη μαγκιά του τράκερ. Είναι μια σύνθετη διατομή την οποία αν θα ήθελε να αναλύσει κάποιος θα μπορούσε να πεί οτι αποτελείτε από μια κοιλοδοκό (κάτω μέρος) και από μια διατομή τύπου U (πάνω μέρος).

Απλά οι υπόλοιπο τρακεράδες δημιουργούν πλαίσια από κοινές διατομές μηχανουργίου (κοιλοδοκούς u-profiles, z-profiles κ.ο.) σε στήλ πατέντα κυρ. Μήτσου, με άπειρες σταθερές συνδέσεις, οι οποίες αυξάνουν το κόστος κατασκευής λόγο εργατικών και περιορίζουν της ευελιξία στην επιλογή πανέλου λόγο της σταθερής σύνδεσης των ζευκτών - τεγίδων -επιτεγιδίων και ειδικών εξαρτημάτων...

 

Οι εν λόγω λεβέντες κατασκέυασαν μια διατομή που κάνει ολες τις δουλειές και αυτό είναι το μεγάλο ατού.

 

Το πιο σημαντικό βεβαια, κατα την αποψή μου, είναι η ευεληξία που σου δίνουν οι σύνδεσμοι τριβής στην επιλογή πανέλου γιατί την έχω πατήσει την μπανανόφλουδα και έτρεχα. Μέχρι να σου έχει έτοιμος ο τρακεράς 50 τράκερ ξέρεις αν θα υπάρχει το πανελο που επέλεξες??

 

Πιστοποιήσεις και τα σχετικά υπάρχουν (από την TUV αν δεν κάνω λάθος). Στα 85 khm/h ανέμου το τράκερ οριζοντιώνει...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε qwert δεν απορρίπτω τίποτα. Απλά τη μία κατασκευή την γνωρίζω καλά ενώ η άλλη είναι άγνωστη. Αυτό δεν σημαινει κάτι. Σαφώς μπορεί να κάνω λάθος, είπα σαν πρώτη εικόνα δεν με πείθει. Θέλει παραπάνω ψάξιμο και τότε ενδεχομένως να σου πω ότι έχεις δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Το σήμα? Στην αρχή νόμισα ότι ήθελες να γραψεις το σύστημα και το κοίταξα λίγο αλλά δεν είδα ομοιότητες. Είμαι σίγουρη ότι κάποια εξήγηση θα υπάρχει. Μπορεί να έχουν ίδιο γραφίστα ή με έμπνευση γραφίστα από εικόνα στο υποσυνείδητο. χαχαχα.... Επειδή τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη τον γνωρίζω προσωπικά σε πληροφορώ ότι δεν στερείται φαντασίας, αλλά σίγουρα δεν θα έκατσε να ασχοληθεί με τέτοια λεπτομέρεια.

 

Ιδιο γραφίστα αποκλείεται να είχαν, το δεύτερο που λες μπορεί. Δεν έχω λόγο επίσης να μη δεχτώ αυτά που λες για τον ιδιοκτήτη. Καλές δουλειές να έχουν όλοι, ίσως να μην έπρεπε να το γράψω από την αρχή το σχόλιο. Συναισθηματικοί λόγοι βλέπεις....δεν θα επανέλθω.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok. Απλά θεωρώ ότι κανένας που στήνει την επιχείρηση του δεν θα έμπαινε στη διαδικασία να αντιγράψει ένα σήμα ανταγωνίστριας εταιρείας και ειδικά ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας ο οποίος έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με την κατασκευή του και μιλάει με τόσο ενθουσιασμό για το προιόν του και το αιτιολογεί φυσικά που αμέσως σου βγάζει θετικότατη ενέργεια. Γενικά δεν είναι ο τύπος που θα μπορούσε να αρκεστεί στο να είναι δεύτερος σε κάτι, γι αυτό και το θέμα της κατασκευής το ψάχνει υπέρ το δέον. Είμαι σίγουρη ότι ακόμα και όταν κοιμάται σκέφτεται καινούρια μοντέλα τράκερ...

Link to comment
Share on other sites

Χαμηλά tracker σοβαρών εταιρίων κι αξιόπιστα τα εξής δύο : DEGER η σειρά που παίρνει 5 πανελάκια και VAN DER VALK μονοαξονικά.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτή την εταιρία τη γνώμη έχεται, την έχεται δουλέψει, σκέφτομε να την βάλω στην δικια μου ταράτσα

http://www.clamps.gr/38560DD3.el.aspx

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ μας για κανένα λόγο. Οι ελληνικές κατασκευές έχουν επανανηλλημένα αποδειχθεί αφερέγγυες καθώς και οι εταιρίες. Δες την αρχή λειτουργίας του. Μοιάζει ιδιαίτερα με το VAN DER VALEK που γράφω. Το ολλανδικό έχει αλουμινοσωλήνες, ήταν και εκθέτης στην πρόσφατη ECOTEC. Πολύ μπροστά οι άνθρωποι. Όταν αγοράσεις σου παραδίδουν και στατική μελέτη 200σελίδων! Πολύ σημαντικό ειδικά για ευαίσθητες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οι ελληνικές κατασκευές έχουν επανανηλλημένα αποδειχθεί αφερέγγυες καθώς και οι εταιρίες.

 

Συνεπακόλουθα και οι έλληνες κατασκευαστές...

Επομένως πάρτε εναν γερμανό να σας κάνει την δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.