Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αντιστροφέας Refusol


Recommended Posts

Εχει κανεις γνωμη για inverter Refusol 10K?(Αν εχει εγκαταστησει, αποδοση, λειτουργικότητα, ποιοτητα, αξιοπιστία κλπ)

Σε σχετικο τεστ (PHOTON Laboratory June 2010) εχουν τον 11Κ Νο1, ο οποιος δεν πρεπει να κυκλοφορεί?

Τελος ποια η εμπειρία σας (αν εχετε) με τον αντιπρόσωπο? σε θεμα ανταποκρισης, τεχνικής υποστηριξης, τεχνογνωσίας και ταχύτητας εξυπηρέτησης?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παιδιά καλησπέρα,

είμαι νέος μηχανικός και ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει χρησιμοποιήσει στις μελέτες του refusol inverters και αν ναι,αν υπάρχει πρόγραμμα προσομοίωσης αντίστοιχο με το sunny design? ευχάριστο εκ τον προτερων

Παρακαλώ μην γράφετε με greeklish. Δείτε τους Κανόνες Συμμετοχής

Ευχαριστώ, miltos

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εταιρεία που τους φέρνει στην Ελλάδα, ώστε να σου δώσουν το αντίστοιχο προγραμματάκι, το οποίο όμως δεν έχει καμία σχέση με το sunny design,είναι χωρίς gui, ένα απλό excel. Δοκίμασε κάποιο πιο γενικό πρόγραμμα διαστασιολόγησης.

Link to comment
Share on other sites

Όποιος θα ήθελε πρόσφατο excelάκι διαστασιολόγησης με ορισμένα Φ/β πλαίσια που έχω περάσει να μου στείλει pm.Μου το έχει αποστείλει ο αντιπρόσωπος.Δεν είναι δύσκολο στη χρήση αλλά δεν είναι και sunny design όπου είναι πολύ πιο εύχρηστο και με περισσότερες δυνατότηες.

 

Φίλε spyro,πρέπει να ενεργοποιήσεις τις μακροεντολές στο excel και είναι απλό μετά.Το μεγάλο μειονέκτημά του είναι ότι έχει μόνο 1 Mpp(ιχνηλάτη) κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι ευέλικτο στις στέγες όπου έχουμε διάφορα προβλήματα σκιάσεων,διαφορετικών κλίσεων κτλ.!