Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή μηχανικού για έκδοση άδειας εστιατορίου


Recommended Posts

Παιδιά είμαι νέος μηχανικός και ως εκ τούτου είπα να μη διώξω τον πρώτο μου πελάτη..

Μου ζήτησε έκδοση άδειας λειτουργίας πιτσαρίας.Με ρώτησε αμοιβή και στην αρχή του είπα 1200...Ανταπάντησε ότι έχει προσφορά για 500 (παίζει και να με ψάρωνε) και τελικά δέχτηκα για 500.Ο Θεός βοηθός τώρα.

Ψάχνοντας ανακάλυψα ότι έχει κάτι παράβολα γύρω στα 250 ευρώ.Λογικά αυτά τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης,έτσι?Δεν πιστεύω να είναι μέσα στην αμοιβή μηχανικού και να τα καλύπτω εγω....

Ξέρει καποιος αν υπάρχουν extra κρυφά έξοδα στην όλη διαδικασία?(πχ η δήλωση του ηλεκτρολόγου για την άρτια εγκατάσταση έχει χρέωση?)

'Καίγομαι' για γρήγορη απάντηση....

Σας ευχαριστώ

 

Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ.

Χάρης

Link to comment
Share on other sites

υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη που θεωρείται από σύλογο εγκαταστατων ηλεκτρολόγων θέλει 60 ευρώ (ο σύλογος). Η ίδια δήλωση αν την υπογράψει ηλεκτρολόγος ΤΕΙ θέλει 20 ευρώ (η ΕΕΤΕΜ). Η ίδια δήλωση αν την υπογράψει ηλεκτρολόγος μέλος ΤΕΕ δεν θέλει θεώρηση και ούτε απαιτεί κάποιο κόστος.

 

γενικά να ξέρεις, η κοστολόγηση της κάθε άδειας γίνεται με βάση τον αριθμό των υπηρεσιών που εμπλέκονται.

Link to comment
Share on other sites

Ως "πιτσαρία" εννοώντας μαγαζί με διανομή μόνο, για τα απαιτούμενα έχουμε και λέμε:

 

1. Πιστοποιητικό πυροπροστασίας: απλή περίπτωση, εκτός αν έχει υγραέριο ή φυσικό αέριο, οπότε τα πράγματα δυσκολεύουν.

 

2. Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης από πολεοδομία.

 

3. Σχεδιαγράμματα χώρου με λεπτομέρειες του εξοπλισμού και της διάταξής του σύμφωνα με την ισχύουσα υγειονομική διάταξη του '83

 

4. Τεχνική έκθεση και υπεύθυνη δήλωση περί αερισμού καταστήματος

 

5. Τεχνική έκθεση περί καπνοδόχου ή συστήματος απορρόφησης οσμών