Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κολλέγια με ιδιώτες και τρόικα, μέσω αυτόματης αναγνώρισης πτυχίων Κατάργηση ΔΟΑΤΑΠ


ZaXoYs

Recommended Posts

Δεν αναφέρομαι για τον Έλληνα που έφυγε έξω αλλά για αυτόν που πέρασε Ελλάδα και που έμεινε Ελλάδα .Με την ίδια βαθμολογία που μπήκε αυτός ο Ελληνας σε πολυτεχνείο στην Ελλάδα μπήκε και ο Βούλγαρος στο πολυτεχνείο της Βουλγαρίας , και ο Γερμανός στο πολυτεχνείο στην Γερμανίας αλλά όλοι αυτοί όταν έρχονται Ελλάδα για να εργαστούν δίνουν κανονικά εξετάσεις ενώ ο Έλληνας που σπούδασε Ελλάδα δεν δίνει εξετάσεις αναγνώρισης στις χώρες τους .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 86
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Δεν θες να καταλάβεις!!! Ο Έλληνας γτ να δώσει?Έκανε ακριβώς ότι ζήτησε ο πολιτεία. Αυτός που δν τα κατάφερε και πήγε με 10000 μόρια στην βουλγαρία και δν ξέρω που αλλού να γίνει ιατρός και μηχανικός να δώσει εξετάσεις.

 

Όσο για τον Γερμανό που σπούδασε στην Γερμανία και θέλει να δουλέψει στην ΕΛΛάδα πιστεύω πως όλοι αυτοί η κουβέντα και προσπάθεις απο τις εκαστοτε κυβερνήσεις δν γίνεται γι' αυτό καθότι είναι λίγες εως μηδαμηνές οι περιπτωσείς. Όμως γι'αυτες τις λίγες θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος για το επίπεδο των εκεί σπουδών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θες να καταλάβεις!!! Ο Έλληνας γτ να δώσει?Έκανε ακριβώς ότι ζήτησε ο πολιτεία. Αυτός που δν τα κατάφερε και πήγε με 10000 μόρια στην βουλγαρία και δν ξέρω που αλλού να γίνει ιατρός και μηχανικός να δώσει εξετάσεις.

 

Αν ο Ε'λληνας έκανε πάντα ότι του ζήτησε η πολιτεία και όλα καλά και όλα ωραία και ανώτατο το επίπεδο της εκπαίδευσης,"της παιδείας", στην Ελλάδα κτλ γιατί είμαστε συνάδελφε πρώτο θέμα στις ειδήσεις όλου του κόσμου σήμερα???

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τον Γερμανό που σπούδασε στην Γερμανία και θέλει να δουλέψει στην ΕΛΛάδα πιστεύω πως όλοι αυτοί η κουβέντα και προσπάθεις απο τις εκαστοτε κυβερνήσεις δν γίνεται γι' αυτό καθότι είναι λίγες εως μηδαμηνές οι περιπτωσείς. Όμως γι'αυτες τις λίγες θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος για το επίπεδο των εκεί σπουδών.

 

Δεν ισχύει όμως αυτό .Δες παράδειγμα στα αποτελέσματα των εξετάσεων Ιατρικής για το πόσοι ξένοι δίνουν .

 

http://www.doatap.gr/gr/news_extended.php?post_id=314

 

Επιπλέον για να κάνουμε έλεγχο των εκεί σπουδών και επιπέδου θα πρέπει να αποδεχτούν και τα Ελληνικά Ιδρύματα τον έλεγχο και από αυτούς για να ξέρουν και αυτοί το επίπεδο που έχουν και εάν πρέπει να υποβάλλουν ή όχι τον Έλληνα που σπούδασε Ελλάδα .

Εάν λοιπόν διαπιστωθεί η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα με τις κομματικοποιήσεις καθηγητών όπως λέτε ότι γίνονται και τις καταλήψεις που κατά καιρούς δημιουργούν προβλήματα στην λειτουργία του ιδρύματος και στις χαμένες ώρες διδασκαλίας , κατά την γνώμη σου θα πρέπει λοιπόν και ο Έλληνας που σπούδασε Ελλάδα να δίνει εξετάσεις π.χ στην Γερμανία και στα άλλα Κράτη της Ευρώπης ή όχι για την αναγνώριση του ?

Link to comment
Share on other sites

megapad είσαι λάθος, μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Δεν μπορεί ο ελληνας μηχανικός να είναι το μέτρο σύγκρισης για τους μηχανικούς όλου του κόσμου. Δηλαδή οι "ξένοι" μηχανικοί να δίνουν εξετάσεις ενώ ο "Ελληνας" όχι...Αν το πάμε έτσι και εσύ αν πάς πχ να δουλέψεις στην Αγγλία να σου πούνε εκεί κάτσε δώσε εξετάσεις σύμφωνα με τα Αγγλικά πρότυπα και μετά θα γίνεις μηχανικός. Το ότι έγραψες 19 στις πανελλήνιες δεν λέει τίποτα. Και ο Αγγλος υπήκοος καλός μαθητής είναι...

Link to comment
Share on other sites

Οσο και να μην μου αρέσει θα πρέπει να δίνει εξετάσεις. Αλλιώς θα πρέπει να αξιολογούνται διεθνώς τα πανεπιστήμια, το πρόγραμμα σπουδών, και το επίπεδο διδασκαλίας. Αν για παράδειγμα το πανεπιστήμιο που τελείωσες ήταν διεθνώς πιστοποιημένο δε θα σε κατηγορούσαν εδώ μέσα τόσο καιρό. Θα είχε περάσει από τεστ η σχολή σου όπως και η ελληνική. Επομένως και οι σχολές θα προσπαθούσαν να κρατήσουν επίπεδο.

 

Όλα αυτά στα όνειρα μας. Δε νοείται λοιπόν να πληρώνει κάποιος ενα πανεπιστήμιο κολέγιο και να απολαμβάνει δικαιώματα που άλλοι κέρδισαν.

Στηρίξτε τις απόψεις σας με επιχειρήματα, αναζητήστε τις κατάλληλες λέξεις από το απέραντο ελληνικό λεξιλόγιο, υιοθετήστε κόσμιο λόγο, όπως ζητούν οι κανόνες συμμετοχής.

AlexisPap

 

Υ.Γ. Με συγχωρείς Αλέξη και ελπίζω να είσαι εντάξει τώρα που το διόρθωσα. Άπλα με εξοργίζει κάθε φορά που ανοίγει ενα τέτοιο θέμα να έχουμε ενα υποστηρικτή της Βουλγαρίας και των πανεπιστημίων της.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έγινε μία κάποια αναφορά στην Αγγλία -και εμμέσως σε άλλες χώρες- ας μην ξεχνάμε την βάση από την οποία συζητάμε:

 

Βρισκόμαστε στην χώρα που σταδιακά εξουδετέρωσε κάθε μηχανισμό αξιολόγησης του "έμψυχου δυναμικού" -με πρόσχημα την αποτίναξη του ζυγού της "φασιστικής δεξιάς των δοσίλογων" και ουσιαστικό στόχο την άλωση και σκύλευση του δημόσιου πλούτου.

 

Στην χώρα αυτή, όπου όλοι οι μηχανισμοί αξιολόγησης αντικαταστάθηκαν με "αξιοκρατικές διαδικασίες", "τυπικά προσόντα", "μόρια", "αντικειμενικά κριτήρια", είναι αναγκαία η ύπαρξη ΔΟΑΤΑΠ που θα κρίνει τις "ισοτιμίες"...

 

Φυσικά ο Άγγλος δεν έχει ανάγκη το ΔΟΑΤΑΠ, πολύ απλά όταν θέλει σε έναν τομέα επιστήμονες κάνει εξετάσεις... Στην ίδια υπηρεσία ή επιχείρηση για να αλλάξεις κλιμάκιο δίνεις εξετάσεις. Κανονικές εξετάσεις, με χαρτί και μολύβι, και επιπλέον αξιολόγηση της σταδιοδρομίας σου, συνέντευξη... Και επίσης, υποχρεωτικά σεμινάρια... Καθαρός φασισμός για τα εν Ελλάδι δεδομένα...

 

Φυσικά ο Ευρωπαίος δεν μπορεί να καταλάβει τα ελληνικά δεδομένα... Φυσικά του φαινόμαστε αναχρονιστικοί, λάτρεις του προστατευτισμού (δεν τους περνάει καν από το μυαλό ότι άλλος είναι ο λόγος που γίνονται όλα αυτά...), αντιπαραγωγικοί κπλ.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ από το 1993 ξέρουμε προς τα που πρέπει να βαδίσουμε, κανείς δεν έκανε τίποτα. Και τώρα θα κληθούμε να εφαρμόσουμε τις κοινοτικές επιταγές χωρίς καμία υποδομή, θα καταρρεύσει το εκπαιδευτικό σύμπαν και το απογοητευτικό είναι ότι δεν ενδιαφέρονται πολλοί για το εκπαιδευτικό μέρος τους δράματος... Οι πολλοί ασχολούνται με τις ανακατατάξεις της αγοράς στον χώρο της παιδείας.

Link to comment
Share on other sites

kosmas85

 

Το ότι η αναγνώριση έγινε με το ΕΜΠ δεν αποδεικνύει ότι το ίδρυμα έχει κάποιου είδους επίπεδο ?

 

Το ότι είναι το πρώτο και το μοναδικό πολυτεχνείο στην Βουλγαρία με παραρτήματα στις άλλες Βουλγάρικες πόλεις δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιο είδους επίπεδο ?

 

Το ότι όλοι οι Βούλγαροι στις πανΒουλγαρικές εξετάσεις έχουν μόνο αυτό να δηλώσουν δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιου είδους επίπεδο ?

 

Το ότι ελέγχτηκε για το ομοταγές κύρος του από το ΔΟΑΤΑΠ και διεθνός και βρίσκεται από χρόνια στις λίστες των αναγνωρισμένων ιδρυμάτων δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιου είδους επίπεδο ?

 

Το ότι προσφέρει προγράμματα σπουδών στην Αγγλική , Γερμανική και Γαλλική γλώσσα με καθηγητές που έρχονται από την Αγγλία , Γερμανία και Γαλλία δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιου είδους επίπεδο ?

 

Το ότι κάθε χρόνο προσελκύει φοιτητές από όλη την γειτονιά μας , από Τουρκία , Σερβία , Σκόπια , Κύπρο και άλλες χώρες δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιο είδους επίπεδο ?

 

Το ότι οι πλειοψηφία των καθηγητών του έχουν διδάξει σε ευρωπαϊκά μεγάλα πανεπιστήμια δεν το καθιστά ότι έχει και κάποιου είδους επίπεδο ?

 

Τι άλλο πρέπει λοιπόν να έχει ένα ίδρυμα για να καταστεί ως προς εμάς ότι έχει κάποιου είδους επίπεδο ?

Σε τι ακριβώς υστερείται έναντι των δικών μας πολυτεχνείων ?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.