Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσομοίωση εκκλησίας από αργολιθοδομή


konel

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα. Είμαι φοιτητής της σχολής Πολιτικών Μηχανικών και αυτό τον καιρό ασχολούμαι με τη διπλωματική μου εργασία, προσπαθώντας να "μοντελοποιήσω" μια βυζαντινή εκκλησία από αργολιθοδομή σε κάποιο πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων. Ο επιβλέπον καθηγητής, λόγω έλλειψης χρόνου, άφησε την επιλογή του προγράμματος στη δική μου προαίρεση... Εχει μήπως κανείς κάποια ιδέα σε πιό πρόγραμμα θα ήτα προτιμότερο να εργαστώ? Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει να προσομοιώσω τον φορέα στο SAP 2000 v11 ανεπιτυχώς, λόγω της πολυπλοκότητας του σχήματος του φορέα και της δυσκολίας σχεδίασής του (όρισα τα στοιχεία τοιχοποιίας ως shell elements). Πρόσφατα κατέβασα τη demo έκδοση του FEDRA, αλλά δε βρήκα κάπου τη δυνατότητα προσομοίωσης τρούλων... Παρακαλώ, οποιαδήποτε γνώμη ή βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

Το robot είχε ένα πρόγραμμα για εκπόνηση διπλωματικών, όπου σου έδιναν dongle για το πρόγραμμα και δούλευες κανονικά. Υπήρχε μάλιστα μια κοπέλα στην πάτρα που είχε εκπονήσει με αυτό μια διπλωματική αντίστοιχη με την δική σου, μόνο που αφορούσε κάποιο διατηρητέο και όχι εκκλησία.

Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Χ. Μαραβέα αν ισχύει ακόμα.

Το fedra δεν κάνει για αυτή τη δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

Το SAP είναι πολύ καλό αλλά πρέπει να κάνεις διακριτοποίηση μόνος σου ή να κάνεις την γεωμετρία της εξιδανίκευσης του μοντέλου στο ACAD και μετά να το εισάγεις στο SAP. Εγώ θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις το sofistik αν έχεις πρόσβαση. Θα δυσκολευτείς λίγο να μπείς στο νόημα αλλά απο κεί και πέρα η εισαγωγή του μοντέλου και η εποπτεία των αποτελεσμάτων και των φορτίσεων θα είναι παιχνιδάκι. Περαιτέρω υπάρχει και το ANSYS αλλά θέλει διάβασμα.

Το FEDRA σίγουρα δεν κάνει για αυτή την δουλειά.