Μετάβαση στο περιεχόμενο

Power one και σιδερένιες βάσεις


Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους,

 

είμαι νέος μηχανικός(μηχανολόγος) και τον τελευταίο καιρό άρχισα να ασχολούμαι με την εγκατάσταση φωτοβολταικών.

 

α) έχει δουλέψει κανένας με inverter power one 10αρι ?

 

β) ένας πελάτης μου ζητάει να κάνουμε στο δώμα του σιδεροκατασκευή για τα φωτοβολταικά για να μειώσουμε το κόστος. έχει κανένας εμπειρία για το πως θα γινει? (εννοείται γαλβανιζέ σίδερο και τα πάνελ θα πατάν πάνω σε αλουμινένιες ράγες)

Link to comment
Share on other sites

πιστευεις οτι μπορεις να φτιαξεις πιο φθηνα (συνυπολογιζοντας παραπλευρα κοστη οπως στατικες μελετες, επιπλεον εργατοωρες τοποθετησης κλπ) βασεις στηριξης απο τις τυποποιημενες του εμποριου?

Link to comment
Share on other sites

β) ένας πελάτης μου ζητάει να κάνουμε στο δώμα του σιδεροκατασκευή για τα φωτοβολταικά για να μειώσουμε το κόστος.

 

αφού ξέρει ότι είναι πιο φθηνή η σιδεροκατασκευή θα ξέρει και να την κάνει.

 

Ρε παιδιά ακούτε ότι μπαρούφα λένε (είναι πελάτες) αλλά αφού την ακούσετε πείτε τους ότι ΔΕΝ έχουν δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Aν θες να μειώσεις το κόστος στις βάσεις σε σχέση με τις αλουμινίου,κοίτα για βάσεις απο χάλυβα πιστοποιημένες που έχουν κάποιες εταιρέιες αλλά μην φανταστείς πως θα γλυτώσεις πάνω απο 300-500 Ευρώ...

Προσωπικά πάντως δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα σε εγκατάσταση κάτι άλλο εκτός απο αλουμινίου καθώς όσες έχω δει μέχρι τώρα δεν με έχουν ''ξετρελάνει''.

Link to comment
Share on other sites

ποιός Θεός πελάτης νομίζει ότι θα γλυτώσει χρήματα απο τις βάσεις, έλεος

αν θέλει να κάνει οικονομία πές του να πάρει πανέλο με 0,7 το Wp αλλά να πάρει και ένα 20% παραπάνω, επίσης να πάρει inverter Taiwan και καλώδια ότι ποιό να είναι θα πληρώσει λίγα αλλά οριακά να κάνει την απόσβεση γιατί μετά δεν θα δουλευει τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, νομίζω το έπιασα το μήνυμα.