Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού διαγράμματος κατά ΕΓΣΑ


Recommended Posts

Η χώρα μας δεν αρνείται κανέναν . Απλώς έχουμε μια ιεραρχία και δυο Π.Δ και με βάση αυτά ενεργούμε ως χώρα .Ο φίλος σου δεν θα έχει πρόβλημα εάν προσκομίσει στο ΤΕΕ ένα χαρτί που να πιστοποιεί την αναγνώριση του τίτλου του από τους αρμόδιους φορείς της χώρας μας . Απλώς δεν μπορεί να τον εγγράψει άμεσα το ΤΕΕ χωρίς να δει αυτό το χαρτί .Το επιμελητήριο ακολουθεί αυτήν την διαδικασία και δεν μπορεί να παραβιάσει την ιεραρχία .Μέσα από αυτήν την διαδικασία θα μπορεί να δουλέψει κανονικά στην χώρα μας ο φίλος σου .

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

απέχω καιρό κι έχω χάσει την φόρμα μου :smile:

@spy παρέθεσες τον ιδρυτικό νόμο των ΤΕΙ εν έτει 1983, αντίστοιχοι νόμοι υπήρχαν και σ'αλλες σχολές διαφόρων ειδικοτήτων και βαθμίδων από παλαιότερα. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τα Ε.Δ. που το ΤΕΕ δεν αφήνει να βγουν 28+ χρόνια.

 

Αυτό λέω εγώ , ότι πρέπει να βγει νέο Π.Δ.

Ο pappos λέει ότι καλύπτεται με τα υπόλοιπα άρθρα του Π.Δ. 318/94.

Link to comment
Share on other sites

Το επιμελητήριο ακολουθεί αυτήν την διαδικασία και δεν μπορεί να παραβιάσει την ιεραρχία .Μέσα από αυτήν την διαδικασία θα μπορεί να δουλέψει κανονικά στην χώρα μας ο φίλος σου .

 

Το ΤΕΕ σου είπα...δεν λαμβάνεται έξω...δες και την απόφαση γιατί δεν καταλαβαίνεις μου φαίνεται...Υπόθεση C 424/09...και απόφαση...

 

Ο φίλος σου δεν θα έχει πρόβλημα εάν προσκομίσει στο ΤΕΕ ένα χαρτί που να πιστοποιεί την αναγνώριση του τίτλου του από τους αρμόδιους φορείς της χώρας μας

 

Υπάρχει οδηγία συνάδελφε...δεν ισχύει το παραπάνω που λες.

 

Το άρθρο 3, πρώτο εδάφιο, στοιχείο β΄, της οδηγίας 89/48/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 21ης Δεκεμβρίου 1988, σχετικά με ένα γενικό σύστημα αναγνωρίσεως των διπλωμάτων τριτοβάθμιας εκπαιδεύσεως που πιστοποιούν επαγγελματική εκπαίδευση ελάχιστης διαρκείας τριών ετών, όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2001/19/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Μαΐου 2001, έχει την έννοια ότι ο μηχανισμός αναγνωρίσεως τον οποίο αυτό προβλέπει εφαρμόζεται οσάκις το επίδικο επάγγελμα εμπίπτει, εντός του κράτους μέλους προελεύσεως, στο άρθρο 1, στοιχείο δ΄, δεύτερο εδάφιο, της ιδίας οδηγίας, ανεξαρτήτως του αν ο ενδιαφερόμενος είναι πλήρες ή μη μέλος της οικείας ενώσεως ή οργανώσεως.

 

Για να μπορέσει να ληφθεί υπόψη, για τους σκοπούς του άρθρου 3, πρώτο εδάφιο, στοιχείο β΄, της οδηγίας 89/48, όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2001/19, η επαγγελματική πείρα, βάσει της οποίας ο αιτών δικαιολογεί αίτησή του προς λήψη της εγκρίσεως ασκήσεως ενός νομοθετικώς ρυθμιζόμενου εντός του κράτους μέλους υποδοχής επαγγέλματος, πρέπει να πληροί τις ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις:

- η προβαλλόμενη πείρα πρέπει να έγκειται σε εργασία με πλήρη απασχόληση επί τουλάχιστον διετία κατά τη διάρκεια των δέκα προηγούμενων ετών·

- η εν λόγω εργασία πρέπει να συνίσταται στη σταθερή και τακτική άσκηση δέσμης επαγγελματικών δραστηριοτήτων οι οποίες προσιδιάζουν στο οικείο επάγγελμα εντός του κράτους μέλους προελεύσεως, χωρίς να απαιτείται η εν λόγω εργασία να καλύπτει το σύνολο των ως άνω δραστηριοτήτων, και

- το επάγγελμα, όπως αυτό ασκείται συνήθως εντός του κράτους μέλους προελεύσεως, πρέπει να είναι ισοδύναμο, ως προς τις δραστηριότητες τις οποίες αυτό καλύπτει, εκείνου για την άσκηση του οποίου ζητήθηκε άδεια εντός του κράτους μέλους υποδοχής.

 

Και το δωράκι...

Edited by Mercedes
Link to comment
Share on other sites

το ΠΔ 318 βγήκε για να καλύψει το κενό από το '83 για τους δομικούς αλλά λογάριαζαν χωρίς τον νταβατζή της Ελλάδος.

Εν μέρει καλύπτει όμως το αντικείμενό τους παρά την ακύρωση της 2 παραγράφου.

Για όλα τα υπόλοιπα προσπάθησε ο Πανάσχετος, αλλά όπως ισχυρίζεται τώρα κι αυτός δεν τον άφησαν να ολοκληρώσει...

εγω θα του πω ότι ευτυχώς δεν τον άφησαν γιατί θα"ολοκλήρωνε" κι αυτός στην μούρη μας με τα γελοία κατασκευάσματά του που ήθελε να τα παρουσιάσει και για δουλειά "ακαδημαϊκού"...

Link to comment
Share on other sites

το ΠΔ 318 βγήκε για να καλύψει το κενό από το '83 για τους δομικούς αλλά λογάριαζαν χωρίς τον νταβατζή της Ελλάδος.

Εν μέρει καλύπτει όμως το αντικείμενό τους παρά την ακύρωση της 2 παραγράφου.

 

ΑΡΘΡΟΝ-1.

Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων των Τμημάτων:

α) Πολιτικών Δομικών 'Εργων,

β) Πολιτικών 'Εργων Υποδομής,

γ) Τοπογραφίας.

1. Οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, των Τμημάτων Πολιτικών

Δομικών 'Εργων, Πολιτικών 'Εργων Υποδομής και Τοπογραφίας, της Σχολής Τεχνολογικών

Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες

επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με

άλλους επιστήμονες, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της

τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους.

 

Πρόγραμμα σπουδών τμήματος και αντικείμενο ΠΔΕ:

 

Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι πτυχιούχοι του τμήματος αποκτούν τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και ικανότητες, ως πτυχιούχοι Μηχανικοί Δομικών Έργων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, για να μπορούν να απασχολούνται σε όλους τους τομείς του γνωστικού αντικειμένου του τμήματος, είτε ως αυτοαπασχολούμενοι, είτε ως υπεύθυνοι ή στελέχοι σχετικών επιχειρήσεων, Οργανισμών και Υπηρεσιών.

Πιο αναλυτικά, οι πτυχιούχου μπορούν να εφαρμόζουν σύγχρονες επιστημονικές, τεχνολογικές, εργοταξιακές, ερευνητικές, διοικητικές, εκπαιδευτικές, θεσμικές και δεοντολογικές πρακτικές και μεθόδους στην άσκηση του επαγγέλματός τους στους παρακάτω τομείς:

 

Σύνταξη μελετών που αφορούν την αρχιτεκτονική σύνθεση, τον φέροντα οργανισμό και τον οργανισμό πληρώσεως δομικών έργων (δημόσιων και ιδιωτικών).

Επίβλεψη οικοδομικών έργων.

Οργάνωση και διαχείριση εργοταξίου κατασκευής κτιριακών έργων. Κατασκευές δομικών έργων (δημόσιων και ιδιωτικών).

Σύνταξη οικονομοτεχνικών μελετών (επιμετρήσεις, συγκριτικοί πίνακες κλπ).

Σχεδιασμός, βελτίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών, οργάνωση της παραγωγής, έλεγχος της ποιότητας, εκμετάλλευση, συντήρηση των κατασκευαστικών υλικών και επιτυχή ενσωμάτωσή τους στα οικοδομικά έργα.

Εκτίμηση και αξιολόγηση μελετών, κατασκευαστικών υλικών και οικοδομικών έργων, καθώς και των συντελεστών παραγωγής τους.

Ερευνητική μεθοδολογία, ικανότητα συλλογής, αξιολόγησης, ανάλυσης και σύνθεσης των δεδομένων, ικανότητα διαμόρφωσης και διατύπωσης υπεύθυνης γνώμης, εξοικίωση στην ομαδική παραγωγική δουλειά, αυτογνωσία και ικανότητα παρουσίασης και προβολής του εαυτού τους και του έργου τους.

Ικανότητα απόκτησης γνώσης από χώρους δουλειάς και ικανότητα εφαρμογής των γνώσεων που αποκτήθηκαν σε χώρους δουλειάς με κατάλληλη πρακτική άσκηση.

 

Γενικά οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να ασκήσουν με επάρκεια οποιεσδήποτε επαγγελματικές δραστηριότητες είτε αυτές καθιερώθηκαν θεσμικά από την Πολιτεία ως καλύπτουσες τις ωφελιμιστικές ανάγκες της κοινωνίας όπως του μελετητή, επιβλέποντα και κατασκευαστή σε κατασκευές, επισκευές, βελτιώσεις, αναστηλώσεις και κατεδαφίσεις, είτε αυτές ανταποκρίνονατι στη ζήτηση από το κοινωνικό περιβάλλον όπως, ενδεικτικά, σχεδιασμού, παραγωγής, διαχείρισης, διάθεσης, μεσιτείας, οικοδομικών μηχανημάτων, υλικών, οικοδομών και τεχνογνωσίας.

 

Αλλά και πάλι τα παραπάνω δεν τα λαμβάνω υπόψη.

Λαμβάνω μόνο το 4+2 (B.Sc. + M.Sc) που αυτό δεν το δέχονται οι συνάδελφοι των πολυτεχνείων.

 

Μετά @spy1551 μου λες δεν έχεις "καρέκλα" στο ΤΕΕ. Μα όλα αυτά που είπες το ανίθετο έδειξαν...

Edited by Mercedes
Link to comment
Share on other sites

Από που θα πάρει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος εάν δεν λαμβάνει υπόψη το ελληνικό επιμελητήριο ?

γι αυτό μιλήσαμε για νταβατζή...εκμεταλεύεται την αδυναμία του Ελληνικού Κράτους (λέμε τώρα)...

εδώ του δώσανε την τακτοποίηση να γίνεται από το ηλ. σύστημα κι αποφάσισε μια μέρα επειδή του @@@@σε να κατεβάσει τους διακόπτες...μπανανία και λίγα λέω

ας το καταργήσουν σαν φορέα απονομής άδειας και ΝΠΔΔ κι εκεί θα δεις γέλιο και κλάμα μαζί..ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα παρακαλώ...

Edited by fraafr
Link to comment
Share on other sites

@Βas , αναφέρομαι στο μάθημα του σχεδίου.

Αυτά που είπα τα είπα για Περιφερειακό ΤΕΙ. Λογικά στην Αθήνα , επειδή θα υπήρχε μεγαλύτερος ανταγωνισμός για την κάλυψη θέσεων , να επιλέγονταν διδάσκοντες με περισσότερα προσόντα.

Ακόμη και τώρα υπάρχουν πολλοί καθηγητές που έχουν μόνο ένα δίπλωμα.

 

Δεν με διάβασες καλά . Γιά την ΑΣΤΕΜ- Λάρισας μιλάω , αφού αυτήν έχω τελειώσει πριν 31 χρόνια .

Στο σχέδιο ο καθηγητής διπλ Αρχιτέκτων Μηχανικός , είχε νομίζω μεταπτυχιακό , αλλά δεν θυμάμαι καλά . Οι δύο βοηθοί ήταν πτυχιούχοι ΑΣΤΕΜ με κάποια χρόνια εμπειρία . Αρα δεν μιλάμε γιά εργοδηγούς .

 

Υπάρχει μία περίπτωση αργότερα να συνέβη το εξής .

Με τον νόμο 576/77 και παρά την αντίθεση των φοιτητών , το υπουργείο Παιδείας , έδωσε την δυνατότητα σε αποφοίτους γενικού λυκείου και κατόχους πτυχίου εργοδηγού μέσης εκπαίδευσης , να φοιτήσουν επί ένα έτος στην σχολή σε ξεχωριστά τμήματα και να πάρουν πτυχίο τεχνολόγου πολιτικού μηχανικού . Ηταν ένα ρουσφετάκι της εποχής σε κάποιον που είχε τα κατάλληλα μέσα .

Τους βλέπαμε τα απογεύματα καμμιά 20αριά 40άρηδες και 50άρηδες στα θρανία , πολύ μακρινούς τότε από την νιότη των 18-20 χρόνων μας .

 

Μπορεί αργότερα κάποιος από αυτούς να έγινε βοηθός εργαστηρίου , με το πτυχίο που πήρε με το ρουσφετάκι . Τυπικά όμως ήταν πλέον πτυχιούχος και όχι εργοδηγός .

 

Μην ξεχνάς ότι τότε ήταν όλες και όλες 6 σχολές σε όλη την Ελλάδα με 480 συνολικά εισακτέους σε κάθε ειδικότητα , πολιτικών, μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων συν τοπογράφους και ναυπηγούς στην Αθήνα , 600 άτομα συνολικά .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

@ΒΑS, κάτι άσχετο, στην Ειδικότητα έχεις το Πτυχ. Πολιτικός Μηχανικός Δομικών Εργων ΤΕ-Τεχνική εταιρεία κατασκευών.

Το ΤΕ δεν σημαίνει Τεχνική Εταιρία, αλλά Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.