diangelis Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 11:56 πμ Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 11:56 πμ Συνάδελφοι καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σε προηγούμενο θέμα που υπέβαλα σχετικά με την ενοποίηση καταστημάτων. Έχει προκύψει ένα πρόβλημα σε πολυκατοικία και αφορά τους ένοικους/ιδιοκτήτες. Σύμφωνα με τα όσα λεγόμενα, υπάρχουν πολεοδομικές και αστικές παραβάσεις. Η πολεοδομική παράβαση είναι στο ότι υπάρχει περίφραξη η οποία πραγματοποιήθηκε από ένοικο και όχι από τον κατασκευαστή αφότου είχε πάρει η οικοδομή άδεια για ηλεκτροδότηση(τελική σφραγίδα). Η αστική παράβαση υπόκειται στο γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες που έχουν θέσεις στάθμευσης κατ'αποκλειστική χρήση στην πυλωτή,κλειδώνουν την καγκελόπορτα της πυλωτής και έτσι αναιρείται ο κοινοκτησία και η κοινή χρήση της πυλωτής. Όπως φαντάζεστε στο αστικό κομμάτι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί άκρη. Γνωρίζετε μήπως αν υπάρχει πραγματογνώμονας που να μπορεί να κάνει εκτίμηση στο πότε έγινε η συγκόλληση κιγκλιδώματος? Φαντάζει παράλογο αλλά είναι μια πραγματικότητα και δεν κοροϊδεύω.
Didonis Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 12:40 μμ Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 12:40 μμ Απαιτουμένη ακρίβεια προσδιορισμού της ημερομηνίας συγκόλλησης? Οικονομικό μπάτζετ πελατών για αυτό?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 01:00 μμ Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 01:00 μμ (edited) βεβαια, η περιφραξη, δεν απαγορευει ουτε την τακτοποιηση των ανεξαρτητων ιδιοκτησιών ούτε την μεταβιβαση.. .απλα αποτελει παραβαση...καποια στιγμη στο μελλον θα την βρουν μπροστα τους.... Ο ενοικος που πλήρωσε...δεν θυμάται??? Μηπως τα περασε στα κοινοχρηστα...τότε...??? για την χρηση της πυλωτης, Θα γινει ό,τι προβλεπει ο κανονισμός. Αν υπαρχουν -εστω- 10 θεσεις σταθμευσης...σε συγκεκριμενο τμημα α,β,γ,δ,ε,α της πυλωτης...αυτο το τμημα δεν ειναι πλεον κοινοχρηστο.... η χρηση του εχει " περιορισθει" με καποιο νομιμο τροπο...υπερ συγκεκριμενων ιδιοκτησιών... Καποιος που δεν εχει δικαιωμα σταθμευσης..."θελει" να περναει απο αναμεσα απο τα σταθμευμενα ΙΧ.......και τον εμποδιζει η κλειδωμενη πορτα... Προφανως, αν η διέλευση προς την εισοδο της οικοδομης γινεται μ ο ν ο ν δια μεσω του τμηματος με τις ΘΣΑ...κανενας δεν εχει δικαιωμα να παρεμποδισει τον αλλον... Τωρα, αν μπορει να μπαινει στην οικοδομή απο τον "κοινοχρηστο διαδρομο" πλατους.......μ. μεχρι την ΟΓ, αλλα αυτος επιμενει να περναει αναμεσα απο τα ΙΧ το γιατι....μονον αυτος το γνωριζει... και προφανως ειναι μια αστικη διαφορά... μπονζουρ διδονις... Edited December 12, 2012 at 01:01 μμ by dimitris GM
diangelis Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 02:18 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 02:18 μμ Συνάδελφε Didonis το χρονικό περιθώριο είναι από 1 μέχρι 10 μήνες.Με τα όσα έχω ψάξει μέχρι τώρα τείνει προς το αδύνατον και θα πάει μάλλον προς μαρτυρία η δουλειά(αυτόπτης μάρτυρας ή τιμολόγιο).Στο θέμα του Budget,χωρίς να ξέρω τη γνώμη του πελάτη,προσωπικά θα έλεγα κοντά στα 700€,Πάνω κάτω τα ίδια με δικαστικά έξοδα προκειμένου να είναι πιο άμμεσες οι ενέργειες και να μην γίνουν δικαστικές κινήσεις και γίνει rodeo η κατάσταση. Συνάδελφε και "Shinobi" dimitris GM μιας και αναφέρεις το θέμα των αστικών διαφορών και πολεοδομικών παραβάσεων να σου πω την ιστορία από την αρχή 1)Η άδεια βγήκε τον οκτώβρη του 2007 και δεν αναφέρει για περίφραξη στην είσοδο της πυλωτής.Παρόλα αυτά,προβλέπεται βάση του κανονισμού να έχει μπει η περίφραξη πριν τη ρευματοδότηση(τελική σφραγίδα.δεδομένα πράγματα που από όσα γράφεις,τα ξέρεις και τα καταλαβαίνεις). 2)Ο πρώτος ιδιοκτήτης που αγόρασε σπίτι των Νοέμβρη-Δεκέμβρη του 2009,με τα μέχρι τώρα λεγόμενα έβαλε τα κάγκελα εντός του καλοκαιριού του 2010 χωρίς να υπάρχει συναίνεση(εργασίες που αφορούν κοινόχρηστους και κοινόκτητους χώρους) τουλάχιστον του ενός εκ των δυο κοινοπρακτούντων και συνιδιοκτητών στα υπόλοιπα 4 διαμερίσματα. 3)Πωλήθηκαν άλλα 3 διαμερίσματα και ξεκίνησε το rodeo......Το θέμα ήταν τα κάγκελα στην είσοδο της πυλωτής.Ο ιδιοκτήτης που αγόρασε διαμέρισμα τελευταίος(μάρτιος 2011) αναφέρει ότι δεν μπορούσε να σταθμεύσει το φορτηγό της μεταφορικής εντός της πυλωτής(κλειδωμένη καγκελόπορτα και ο ιδιοκτήτης που την τοποθέτησε δεν κατέβαινε να ανοίξει) ώστε η μετακόμιση να είναι εύκολη.Η καγκελόπορτα κλειδώνεται σε τελείως άτακτες χρονικές περιόδους και έτσι δεν μπορούν αν αποδωθούν λογαριασμοί,δεν μπορούν να μπουν επισκέπτες κλπ. μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας.Με άλλα λόγια αστική αλλαγή χρήσης στους κοινόχρηστους χώρους της πυλωτής. 4)Όσο για το που πέρασε τα έξοδα ο ένοικος, αυτό είναι άγνωστο.Το θέμα είναι ότι με αυτή τη κατάσταση υπάρχει προφανής αστική παράβαση και από πλευράς πολεοδομικών παραβάσεων τα μέχρι τώρα λεγόμενα δείχνουν ότι υπήρχε κατασκευή περίφραξης μετά την ηλεκτροδότηση(περίφημη τελική σφραγίδα αδείας). Επίσης πρόσθετη πολεοδομική παράβαση έγκειται στο ύψος της περίφραξης.Κοντά 3 μέτρα όταν το επιτρεπόμενο βάσει κανονισμού όταν βγήκε η άδεια ήταν 2.50 μέτρα.Είτε 1 μέτρο από τοιχοποιία/μπετόν και 1.50 μέτρο από κιγκλίδωμα είτε 2.50 μέτρα κιγκλίδωμα. Υ.Γ:ασχόλείσαι με ninjutsu/taijutsu κλπ? Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και με λύπη διαπιστώνω ότι μεγάλο μέρος των μηχανικών πλέον ασχολούνται με κάτι τέτοια θέματα. Μετανιώνω για 2η φορά μέσα σε περίοδο 2 μηνών που δεν έκανα Phd ως μηχανικός ανατινάξεων.
diangelis Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 02:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 02:28 μμ dimitris GM στην πυλωτή υπάρχουν αποκλειστικές χρήσεις στην συγκεκριμένη περίπτωση,όχι ιδιοκτησίες.
dimitris GM Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 04:41 μμ Δημοσιεύτηκε December 12, 2012 at 04:41 μμ ...προφανως μιλαμε μονον για "χρησεις"...."υπερ συγκεκριμενων ιδιοκτησιών..." τι άλλο???
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα