Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτύπωση στατικών για νομιμοποίηση αυθαιρέτου


 

Recommended Posts

Συναδελφοι καλησπέρα, είμαι νέος Μηχανικός και τώρα κάνω τα πρώτα μου

βήματα στην έκδοση οικοδομικών αδειών.

Ετοιμάζω μια νομιμοποίηση αυθαιρέτου και οι εργασίες που πρέπει να κάνω

είναι η αποτύπωση αρχιτεκτονικών & η αποτύπωση στατικών.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, όταν λέμε αποτύπωση στατικών, τι ακριβώς

πρέπει να κάνει ο μηχανικός;

Θα πρέπει εγώ να αποτυπώσω τις διατομές των στοιχίεων ( δοκούς & υποστυλώματα)

καθώς και τους οπλισμούς αυτών;;

Και αν ναι ποια ειναι η βελτιστη μέθοδος για να γίνει αυτό.

Ξέρω ότι για μερικούς θα έιναι αστεία αυτή η ερώτηση αλλά παρακαλώ όσο

και απλή να είναι η λύση βοηθήστε με.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς ρώτησε μήπως υπάρχουν σχέδια και αν μπορούν να σου δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία οι ιδιοκτήτες.

Μετά θα μετρήσεις τις διαστάσεις και την θέση όλων των φερόντων στοιχείων(υποστυλώματα - δοκοί - πλάκες - θεμέλια (? από πληροφορίες σε πρώτη φάση))

Για τον οπλισμό των υποστυλωμάτων αν είσαι τυχερός κάτι θα δεις στην ταράτσα - δώμα.

Για τους συνδετήρες των υποστυλωμάτων θα σκάψεις τοπικά σε κάποια από αυτά ή ακόμα καλύτερα θα πάρεις κάποιον ανιχνευτή οπλισμού.

Ομοίως για τις δοκούς και πλάκες.

Για πάχη πλακών μετράς από το πλάι ή τρυπάς. Για οπλισμό με ανιχνευτή αν δεν φαίνονται με το μάτι...

Και ναι πρέπει να τα αποτυπώσεις όλα

και να πάρεις μαζί σου καφέ και φαγητό :)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου

 

Αλήθεια τι καφέ προτείνεις ?!?!

 

να σε καλά για την γρήγορη απάντηση

Link to comment
Share on other sites

Άρη με όλο το σεβασμό που τρέφω στο προσωπό σου :wink: εαν τον δούν οι ιδιοκτήτες με καλέμι και σφυρί θα τον πετάξουν έξω!!