Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλλαγή επαγγελματικής στέγης


dimitris282

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι νέος Μηχανικός με κυρίως εργοταξιακή εμπειρία και καθώς έχω καταφέρει να βρω μια δουλεια 8ώρου στο χώρο έχω διαπιστώσει ότι έχω αρκετό ελευθέρο χρόνο για να ανοίξω ένα γραφειάκι να ασχολούμαι τα απογεύματα. Μέχρι τώρα είχα δηλωμένη ως επαγγελματική στέγη την οικία των γονιών μου. Έχω αποφασίσει να νοικιάσω ένα χώρο για να τον κάνω τεχνικό γραφείο. Γνωρίζει μήπως κανένας ως Ελευθέρος επαγγελματίας που είμαι και δήλωνα μέχρι τώρα μόνο έσοδα αν η αλλαγή αυτή σε γραφείο όπου θα δηλώνω και έξοδα επηράζει την επιστροφή φόρου της παρακράτησης του 20%. Όταν αλλάζουμε επαγγελματική στέγη, εκτός από τη δήλωση στην εφορία τι αλλές ενέργειες πρέπει να γίνουν.

 

Δεν θέλω να κουράσω αλλά ακούω πολλά και διάφορα τελευταία που τρομάζουν και εν τέλει αναρωτιέμαι αν θα μου αποφέρει κερδοφορία αυτή η κίνηση!

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Και γω με τα λογιστικα δεν τα παω καλα αλλα θα πω κατι με σιγουρια....Αν η περιοχη που βρισκεται ο χωρος που θα νοικιάσεις δεν είναι στην ίδια ΔΟΥ με το σπιτι σου (αφου αυτο εχεις δηλωσει ως επαγγελαμτικη στεγη) πρεπει να αλλαξεις ΔΟΥ και να μεταφερεις τα βιβλια σου στη νεα ΔΟΥ......τωρα τα διαδικαστικα δεν τα γνωριζω..

Link to comment
Share on other sites

Aυτοψια??Αυτο δεν το εχω ξανακουσει....Στο σπιτι σου εκαναν αυτοψια???Δεν ξερω....απλα για να εισαι οκ πρεπει ο χωρος που βρεις να προβλεπεται να γινει γραφειο..

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει στον χώρο που θα ενοικιάσεις το ενοικιαστήριο συμβόλαιο να είναι για επαγγελματική στέγη. Θα κάνεις αλλαγή έδρας στην εφορία είτε αλλάζεις έιτε όχι περιοχή. Πρέπει να αλλάξεις και σφραγίδα- ΔΠΥ αν δεν κάνω λάθος, ρώτα στην εφορία και θα σου πούν (ή έναν λογιστή).