Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όταν πετούν οι γερανοί


JEK

Recommended Posts

Πρόκειται για το γνωστό έργο Λυρικής-Εθν. Βιβλιοθήκης στον παλιό ιππόδρομο.

Δεν πιστεύω να κυκλοφορούν περισσότεροι γερανοί σε άλλο μέρος του αττικού ουρανού.

Πιθανόν και της Ελλάδας.

 

Αν υπάρχουν συνάδελφοι που εργάζονται εκεί και θέλουν,ας μας ενημερώσουν για:

- Τεχνικές και κατασκευαστικές καινοτομίες που εφαρμόζονται.

- Τις εργασιακές συνθήκες.

- Ότι άλλο κρίνουν χρήσιμο για το φόρουμ.

post-52214-0-59072000-1387528129_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 34
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Λογικός ο ενθουσιασμός σου,αλλά μην περιμένεις να μάθεις κάτι επιπλέον, έχουν επίσημη ενημέρωση προς ταέξω μέσω φωτορεπορτάζ εντεταλμένου αρχιτέκτονα.Η ΓΕΚΤΕΡΝΑ το έχει το έργο, και τα μπετά ο μεγαλύτερος εν Ελλάδι κατασκευαστής μπετόν (και σιδεράς ομοίως ο μεγαλύτερος).

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα το εργο το εχει παρει η salini impregilo σε κοινοπραξία με τη γεκ τερνα (51-49). Επισης μην περιμενετε να μπει καποιος σε λεπτομερειες, διοτι ολοι εχουν υπογραψει σύμβαση που μεταξυ αλλων προβλεπει εχεμυθεια. Για λεπτομερειες μπορει κάποιος να απευθυνθει στο ιδρυμα σταυρος Νιάρχος

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ξέρω είναι ότι τον διαγωνισμό τον έχασε η J&P Avax (και μαζί με αυτον χάσαμε και τη θέση εργασιας...), και είχε προυπολογισμό γύρω στα 500εκ..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε zavi, η Ιmpregilo (διεθνής κολοσσός κατά τα άλλα) είναι απλά για το θεαθήναι. Η παρουσία της στην Ελλάδα περιορίζεται σε διοικητικό προσωπικό (αν και έχει κάνει, ως πάρτνερ, αρκετά έργα με την ΓΕΚΤΕΡΝΑ), και το έργο το τρέχει η ελληνική εταιρεία.

Παρ' όλα αυτά (όντας το μεγαλύτερο έργο που γίνεται στην Ελλάδα) φαίνεται και η γύμνια των 3 κατασκευαστικών εταιρειών που περιμένουν από τον κρατικό κορβανά να επιβιώσουν.

Μέχρι και ο Σαμαράς πήγε εκεί για να το παρουσιάσει ως success story ,με τα λεφτά του Νιάρχου (βεβαίως-βεβαίως).

Ικαρε έχω ακούσει ότι η j&p χρωστάει πολλά δεδουλευμένα...

Link to comment
Share on other sites

Το έργο όντως το τρέχει η ΓΕΚΤΕΡΝΑ, ας είναι πάντως καλά τα λεφτά του Νιάρχου γιατί αλλιώς ούτε που θα υπήρχε...

Η j&p έχασε αρκετά στην υπόθεση με την Κύπρο...Οι μισθοί είναι μέχρι 2 μήνες πίσω, είχε φτάσει και παραπάνω. Αν δεν έπαιρνε την επέκταση του μετρό, δύσκολα...

Πάντως HQ7 από το μηδέν καλύτερο και το κάτι... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εγω δεν θα ελεγα οτι μια εγγυητικη των τριάντα κατι εκατομμυριων ευρω ειναι για το θεαθηναι. Αναδοχος πλεον στην εποχη μας ειναι αυτος που εχει τα λεφτα για να παιρνει τα εργα, κ οχι αυτος που έχει την τεχνογνωσία της κατασκευής. Εξαλλου ειναι γνωστο οτι τα μεγαλα οικοδομικα παντα φτιαχνονται με υπεργολαβους, οποτε με τη λογικη σου το εργο δεν το φτιαχνει καν ο υπεργολαβος, αλλα ο απλος εργατης του υπεργολαβου, κ ο απλος εργατης του προμηθευτη υλικων.

 

Εν πασει περιπτωσει, η ιμπρετζιλο εχει μεγαλη παρουσια στην ελλαδα(τραμ, εγνατια, νοσοκομεια, φραγματα), ποσο μαλλον παγκοσμιως, κ οσον αφορα τον ομιλο γεκ τερνα, απο αυτη την πλευρα το εργο το φτιαχνει ομαδα της γεκ.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα μεγάλο έργο στην Ελλάδα όπου η εταιρεία που το ανέλαβε δημοσίευσε αγγελίες για πρόσληψη μηχανικών....Συγχαρητήρια ! Πάντα τέτοια έργα να έχουμε στην Ελλάδα και πολλούς γερανούς. Εύγε εύγε !!! Ευτυχώς που υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα και έχουμε ανάπτυξη.... 

Link to comment
Share on other sites

Λογικός ο ενθουσιασμός σου

 

Είναι η βόλτα μου από κει συνάδελφε και απλώς χαίρομαι που γίνεται ένα έργο πολιτισμού.

Ελπίζω να φτιαχτεί και γύρω περοχή,που μετά τους Ολυμπιακούς εγκαταλείφτηκε στη μοίρα της.

 

Να σας πω την αλήθεια, πιο πολύ με νοιάζει να μάθω για τις εργασιακές συνθήκες και λιγότερο για τα τεχνικά θέματα.

Έχω ακούσει για μισθούς 700 ευρώ και δωδεκάωρα..

Link to comment
Share on other sites

Καμία από αυτές τις εταιρείες δεν δημοσιεύουν αγγελίες....Στα τόσα χρόνια έχετε δει κάποια αγγελία από 7ης τάξης κατασκευαστικής? Ας μην κοροιδευόμαστε αυτά γίνονται με άλλους τρόπους. Και εγώ από γνωστό μέσα στην j&p θα πήγαινα αν έπαιρνε το έργο για αυτό το είπα... 

Από την άλλη υπάρχει ήδη πληθώρα μηχανικών από αυτές τις εταιρίες σε παροπλισμό.... Αυτοί έχουν προταιρεότητα και όσοι έχουν γνωστούς...Από το πουθενά απλά ξεχάστε το.

Οι μισθοί κυμαίνοται ανάλογα την εμπειρία του καθενός...Πχ ο φίλος μου λαμβάνει 2800 καθαρά για εργοτάξιο...12ετούς εμπειρίας..

700 θα πάρεις αν είσαι νέος..Αλλά για μένα, καλύτερα να έχεις δουλειά από το να μην έχεις καθόλου

Edited by ikaros13
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.