Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαμόρφωση ράμπας σε οικόπεδο


Recommended Posts

Χαιρετώ,

θα ήθελα τις απόψεις σας για τη κατασκευή μιας ράμπας εισόδου σε οικόπεδο το οποίο σε όλο του το πρόσωπο συνορεύει με δημοτική οδό η οποία βρίσκεται 2,5 μέτρα ψηλότερα από το φυσικό έδαφος του γεωτεμαχίου.

 

Στα σκαριφήματα κάτοψης και τομής που επισυνάπτω απεικονίζονται τα υψόμετρα του φυσικού εδάφους του οικοπέδου και της οδού ενώ η διαμόρφωση που με ενδιαφέρει είναι η κεκλιμένη ράμπα που θα καταλήγει σε θέση στάθμευσης στο εσωτερικό του οικοπέδου καλύπτοντας ουσιαστικά  το Δ.

Οι υψομετρικές διαμορφώσεις που απαιτούνται είναι > 1,00μ.

 

1. Απαιτείται άδεια δόμησης ή ΕΕΜΚ ?

2. Επί του κατασκευαστικού, πώς μπορεί να γίνει μια "χρηστική" διαμόρφωση, ποιές κλίσεις απαιτούνται, εάν είναι απαραίτητη η κατασκευή τοιχείου εκατέρωθεν κτλ με δεδομένο ότι η υψομετρική διαφορά της αρχής και του τέλους της ράμπας είναι 2,50 μέτρα και το μήκος του κεκλιμένου τμήματός της είναι περίπου 20 μέτρα?

 

Ευχαριστώ και ελπίζω να έγινα κατανοητός.

KATOPSH.pdf

TOMH.pdf

Edited by yian
Link to comment
Share on other sites

Όχι, υπάρχει κατακόρυφο τοιχείο που ξεκινά από το επίπεδο του δρόμου και καταλήγει στο επίπεδο του οικοπέδου ως τοίχος αντιστήριξης.

Edited by yian
Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η κλίση με τα μήκη που έχεις?

 

Αν δεν βγαίνει θα πρέπει αναγκαστικά να αυξήσεις το μήκος της ράμπας, είτε μεταφέροντας τη θέση στάθμευσης, είτε ξεκινόντας από τη μέση του οικοπέδου π.χ. και κάνοντας στροφή. Εναλλακτικά, μπορείς να υψώσεις τη θέση στάθμευσης.

 

Για όλα αυτά θες κανονική άδεια δόμησης

Link to comment
Share on other sites

Όπως το δείχνεις στην τομή σου δείχνει να έχει μεγάλη κλίση, αν κατάλαβα καλά 20εκ ανά μετρό με κίνδυνο στον καρφιά της έναρξης της ράμπας το αμάξι να κινδυνεύει να βρει από κάτω εκτός κι αν το γλυκάνεις στην αρχή και δώσεις πιο έντονη κλίση μετά.

Καλό είναι να μη ξεπερνάς τα 15 εκατοστά ανά μέτρο.

Οπότε άνετα νομίζω μπορείς να ανεβάσεις 1 μέτρο ή 80 εκατοστά την τελική στάθμη στάθμευσης χωρίς ιδιαίτερα μορφολογικά προβλήματα στην αξιοποίηση του γηπέδου

Ή να πάρεις λίγα μέτρα από την είσοδο. Ή και συνδυασμό και των δυο.

Σίγουρα θα χρειαστείς τοιχία αντιστήριξης οπότε θες άδεια όπως σωστά σου λέει και ο Αλέξανδρος.

 

Σου δίνω ένα ενδεικτικό παράδειγμα και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ είναι πραγματικών διαστάσεων και όχι στο περίπου.

 

YAN-Model.pdf

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι υπαρχει πληρη αναλυση στις αναρτησεις του forum για τις θεσεις parking. γνωμη μου, αδεια δομησης για την κατασκευη (τοιχεια-διαμορφωση , βλ 2.5μ αθροιστικα), μεγιστη κλιση 20% στην ράμπα - μπορει max να φτασει εως 25% για parking εως 4 θεσεις- ολα αυτα με κλιση μεγαλυτερη του 15% που γραφει και ο DIDONIS, ειναι μη λειτουργικα ή αν θες δυσλειτουργικα. Επίσης αδεια απο τον Δημο για την εγκριση εισοδου, αδεια για την διαμορφωση αποτμιησης στο πεζοδρομιο (αυτά τα 2 παιζουν απο Δημο σε Δημο, αν τα ζητησεις σου τα εγκρινουν παντου κ ειναι προς βοηθεια μελλοντικη του εργοδοτη σου). Επιπλεον δες κ την προταση του συναδελφου να ¨παιξεις¨με τις κλισεις στην αρχη κ στο περας της ραμπας ωστε να μην ¨καβαλανε¨ τα αυτοκινητα εκτος αν προκειται για τζιποειδη -αναλυτικα θα βρεις λεπρομερειες στην Νομοθεσια garage-. Αν υπαρξει στεγαστρο (αν ερμηνευω σωστα την σημανση σου), ανευ αλλης χρησης στο οικοπεδο κοιταξε το μην σε παραπεμψουν σε Σ.Α. (ως ειδικη χρηση ...)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις έως τώρα.

 

Ποια είναι η κλίση με τα μήκη που έχεις?

Την υπολογίζω μεταξύ 8 και 10 μοιρών, ανάλογα με την διαμόρφωση που τελικά θα ακολουθήσω..

 

Οπότε άνετα νομίζω μπορείς να ανεβάσεις 1 μέτρο ή 80 εκατοστά την τελική στάθμη στάθμευσης χωρίς ιδιαίτερα μορφολογικά προβλήματα στην αξιοποίηση του γηπέδου

Ή να πάρεις λίγα μέτρα από την είσοδο. Ή και συνδυασμό και των δυο.

Σε ευχαριστώ πολύ Didonis για το σχεδιάκι, δίνει πολλές ιδέες..

Όσο για την τελική στάθμη, με κλίση ~10% δε νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη να περαιτέρω διαμορφώσεις εκτός και εάν τελικά μειωθεί το μήκος της ράμπας και αυξηθεί η κλίση.

 

 Επίσης αδεια απο τον Δημο για την εγκριση εισοδου, αδεια για την διαμορφωση αποτμιησης στο πεζοδρομιο (αυτά τα 2 παιζουν απο Δημο σε Δημο, αν τα ζητησεις σου τα εγκρινουν παντου κ ειναι προς βοηθεια μελλοντικη του εργοδοτη σου). .............

..............Αν υπαρξει στεγαστρο (αν ερμηνευω σωστα την σημανση σου), ανευ αλλης χρησης στο οικοπεδο κοιταξε το μην σε παραπεμψουν σε Σ.Α. (ως ειδικη χρηση ...)

Σωστή η παρατήρηση και ενδεχομένως να τοποθετηθεί στέγαστρο αλλά δεν προκύπτει πρόβλημα άμεσο μιας και στο οικόπεδο υπάρχει κτίριο κατοικίας με επάρκεια ΣΔ.

 

Ως προς την αδειοδότηση εισόδου από το Δήμο ήταν η επόμενη ερώτησή μου.

Με δεδομένο ότι υπάρχει ρυμοτομική  που κόβει μια λωρίδα στο πρόσωπο  (κυρωμένη Πράξη Εφαρμογής χωρίς υλοποίηση προς το παρόν), τι κάνουμε?

Κατασκευάζουμε μέχρι τη ρυμοτομική και αιτούμαστε διαμόρφωση από το Δήμο για το εντός ρυμοτομικής τμήμα ?

 

Επισυνάπτω και ένα απόσπασμα του τοπογραφικού με  τη θέση της ρυμοτομικής στο οποίο  έχω σκιτσάρει πρόχειρα τη διαμόρφωση της ράμπας (με τη μπλέ διαγράμμιση).

post-5403-0-10548500-1388274083_thumb.jpg

Edited by yian
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.