Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα θετικά και αρνητικά ΑΕΙ και ΤΕΙ


Engineer

Recommended Posts

Giorgos 1987: Η εκπαιδευτική διαδικασία και ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους είναι και ταξική δομή έχει και εργαλειακό χαρακτήρα έχει αποκτήσει στην νεοφιλελεύθερη εποχή μας. Αυτά τα γνωρίζει άριστα ο Αρβανιτόπουλος και θα πρέπει κι εμείς, για να μην μας κατηγορήσουν για αχρωματοψία.

 

Δεν διαφωνώ πως υπάρχει ζήτημα με τους " αιώνιους ", απλώς το θεωρώ ήσσονος σημασίας σε σχέση με τραγικά προβλήματα της Παιδείας μας.

Θα μπορούσε να ξεκινήσει ένας διάλογος πράγματι, που να συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι, πλην φευ το βρίσκω αδύνατο στις παρούσες συνθήκες. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 72
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Από τα κεραμίδια δεν χτίζεις σπίτια . 

 

Συγκρίνω τις σχολές του τέλους της δεκαετίας του 70 που σπούδαζα εγώ με τις σημερινές που σπουδάζει ο γιός μου .

 

Καμία σχέση . Τα παιδιά τα διώχνουν από τις σχολές με το μπάχαλο που γίνεται . Που ακούστηκε να μοιράζουν σημειώσεις και παλαιά θέματα οι παρατάξεις ?  

 

Αν θέλουν να διώξουν τους αιώνιους ας ξεκινήσουν από τα επαγγελματικά στελέχη των παρατάξεων ,

 

Ξέρετε ότι σε πολλές σχολές μεγάλος αριθμός παιδιών εγκαταλείπει τις σπουδές του ? 

 

Γιατί αλλού ήθελε να πάει και αλλού πέρασε . Η άλλο νόμιζε ότι ήταν . Η δεν ήξερε και ο ίδιος τι ήθελε .

 

Ας διαγράψουν όσους πραγματικά τα έχουν παρατήσει και ας κάνουν τις σχολές όπως πρέπει . Με υπαρκτούς καθηγητές , με σύμβουλους σπουδών , με υπαρκτές γραμματείες .

 

Τώρα λόγω της μείωσης και των μισθών , έχουμε έντονα φαινόμενα λευκής απεργίας .

 

Αν δεν περιοριστούν οι παρατάξεις , δεν υπάρχει καμία ελπίδα .

Edited by BAS
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Συγκρίνω τις σχολές του τέλους της δεκαετίας του 70 που σπούδαζα εγώ με τις σημερινές που σπουδάζει ο γιός μου .

 

Αν θέλουν να διώξουν τους αιώνιους ας ξεκινήσουν από τα επαγγελματικά στελέχη των παρατάξεων ,

 

Γιατί αλλού ήθελε να πάει και αλλού πέρασε . Η άλλο νόμιζε ότι ήταν . Η δεν ήξερε και ο ίδιος τι ήθελε .

 

Αν δεν περιοριστούν οι παρατάξεις , δεν υπάρχει καμία ελπίδα .

 

   Άρα συμφωνείς κι εσύ στο ότι το παλαιό σύστημα εξετάσεων κατά σχολή ήταν καλύτερο (τουλάχιστον για το κύρος των σχολών).

 

Όσο για τις παρατάξεις ρώτα κι εμένα που παρ ολίγο να καταντήσω αιώνιος με κάτι εξάμηνα που έχασα από καταλήψεις. Αυτές τις προκαλούσαν κάτι φοιτητοπατέρες που ποτέ δεν τελείωσαν τις σχολές τους.

Και να ρωτήσω κάτι; Σε ποια χώρα του κόσμου υπάρχει κρατικοπροστατευόμενος φοιτητοσυνδικαλισμός; 

 

Και τέλος αυτό:

Πάρα πολλά μεταπτυχιακά (ακούγεται έντονα) γίνονται πλέον με κομματικό βύσμα!!!!!!!

Ας μην κάνουμε όνειρα λοιπόν.

 

Έχετε δει το παιδί κανενός Έλληνα πολιτικού να σπουδάζει σε δικό μας ΑΕΙ; Όλα έξω τα στέλνουν

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων κατά σχολή , νομίζω σταμάτησε το 1965 με την μεταρρύθμιση Παπανούτσου .

 

Αρα δεν έχουμε δυνατότητα σύγκρισης και επιστροφής εκεί .

 

Δεν νομίζω ότι πάσχει τόσο το σύστημα των εξετάσεων , όσο το πρόβλημα της ανυπαρξίας επαγγελματικού προσανατολισμού των παιδιών .

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων κατά σχολή , νομίζω σταμάτησε το 1965 με την μεταρρύθμιση Παπανούτσου .

 

Αρα δεν έχουμε δυνατότητα σύγκρισης και επιστροφής εκεί .

 

 Δεν μιλάω γι αυτό. Μιλάω για το σύστημα που ίσχυε τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης.

Ο χωρισμός Γυμνασίου και Λυκείου και οι πανελλήνιες εξετάσεις με τα μηχανογραφικά και τις πίτες θεσπίστηκαν το 1977 από την κυβέρνηση Καραμανλή Ράλλη. 

Επί υπουργίας Γιαννάκου το 2007 είχε αναφερθεί στα ψηλά το σύστημα των απ' ευθείας εξετάσεων στα ΑΕΙ από την ίδια. Αλλά απλώς αναφέρθηκε και τίποτε άλλο. 

 

Η ιστορία (περιληπτικά) των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων εδώ:

http://www.xatzikostas.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=751&Itemid=51

Link to comment
Share on other sites

Εχει λάθη η πηγή .

 

Τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης ίσχυε ότι ίσχυε από το 1964 .

Η μόνη διαφορά ήταν ότι το Γυμνάσιο ήταν 6τάξιο , δεν υπήρχε Λύκειο μέχρι το 1977 .

Υπήρχαν εισαγωγικές από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο  .

Ακόμη στην Ε' και ΣΤ΄ Γυμνασίου υπήρχε χωρισμός σε πρακτικό και κλασσικό .

Οι εξετάσεις γιά την τριτοβάθμια εκπαίδευση , λέγονταν εισαγωγικές εξετάσεις και υπήρχαν 4 πεδία . Φιλολογικό , Ιατρικό , Θετικό και Οικονομικό .

Εδινες 4 μαθήματα με άριστα σε κάθε μάθημα το άθροισμα των βαθμών των 2 βαθμολογητών και άριστα το 180 γιατί προστίθετο και ο βαθμός του απολυτηρίου .

 

Οι εξετάσεις γίνονταν αρχές Σεπτεμβρίου .

Γιά τα ΚΑΤΕΕ και τις παιδαγωγικές ακαδημίες υπήρχαν δεύτερες εξετάσεις 10 μέρες μετά τις πρώτες με ανάλογες δέσμες με 3 όμως μαθήματα και άριστα το 140 .

 

Στις εξετάσεις δεν άλλαξε κάτι το 1977 , μέχρι το 1980 νομίζω .

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχει ανακρίβειες το κείμενο μόνο χρονολογικές που αφορούν το νομο του 76. 

Το σύστημα άλλαξε το 77 του οποίου μετασυστήματος υπήρξα θύμα κι εγώ. 

Έδινα παντού εξετάσεις (εξετάσεις στο δημοτικό Ε΄και ΣΤ΄ τάξη, εισαγωγικές στο εξατάξιο γυμνάσιο, εισαγωγικές στο τριετές λύκειο και πανελλήνιες Β΄ και Γ΄ λυκείου) και ταυτόχρονα δοκίμαζα και τα νέα συστήματα των δύο γερο...

Το σύστημα λοιπόν που περιγράφεις εννοώ (με πρακτικό και κλασσικό) που δυστυχώς δεν το πρόλαβα γιατί μου το κατάργησαν στη στροφή. Πρόσεξε μια λεπτομέρεια. Ο βαθμός του απολυτηρίου με μεγάλη βαρύτητα εισήχθη στο σύστημα Καραμανλή - Ράλλη όπως και το μηχανογραφικό

Αυτά για την ιστορία. Πάντως ένα έχει σημασία ότι οι εξετάσεις στα ΑΕΙ ήταν ξεχωριστές από τον βασικό κύκλο σπουδών.

Άλλα ήταν τα θέματα για να περάσεις την τάξη και άλλα για να μπεις σε ΑΕΙ.

Υποτίθεται ότι με αυτό το σύστημα (του 77) θα χτυπούσαν την παραπαιδεία αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να την βάλουν για τα καλά στο λύκειο.

Τες Πα. 

Link to comment
Share on other sites

Αφού δίναμε τον Σεπτέμβρη , προφανώς ήταν άλλα τα θέματα από του σχολείου .

Το μηχανογραφικό το κάναμε πριν τις εξετάσεις . Εγώ έδωσα το 1977 ,

Link to comment
Share on other sites

Φίλε συγνώμη για τις αλλαγές, αλλά το κείμενο τελικά που σε παρέπεμψα είναι σωστό και χρονολογικά.

(Βγάζω και μια προσφορά ταυτόχρονα... Όχι πως θα πάρω τη δουλειά αλλά σε δουλειά να βρίσκομαι).

 

Αφού δίναμε τον Σεπτέμβρη , προφανώς ήταν άλλα τα θέματα από του σχολείου .

Το μηχανογραφικό το κάναμε πριν τις εξετάσεις . Εγώ έδωσα το 1977 ,

 

Και φυσικά άλλη επιτροπή.

Τώρα λοιπόν τα θέματα είναι συμβατά και με το επίπεδο του λυκείου γιατί το παιδί δίνει μια φορά μαθηματικά και για να περάσει την τάξη και για να μπει στο ΑΕΙ. Και πολλές φορές η εισαγωγή ή η κατάταξη κρίνεται σε λεπτομέρειες. Από τους δύο αριστούχους (19 και 18,5) περνάει ο ένας.

Άσε που ξεκινάει το παιδί με πρώτη σχολή Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ και καταλήγει Ανωτάτη Τυροκομική στη Φλώρινα (που λέει ο λόγος).

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα λοιπόν που περιγράφεις εννοώ (με πρακτικό και κλασσικό) που δυστυχώς δεν το πρόλαβα γιατί μου το κατάργησαν στη στροφή. Πρόσεξε μια λεπτομέρεια. Ο βαθμός του απολυτηρίου με μεγάλη βαρύτητα εισήχθη στο σύστημα Καραμανλή - Ράλλη όπως και το μηχανογραφικό

 

Διόρθωση:

Εννοώ το διευρυμένο μηχανογραφικό που περιελάμβανε και τα ΚΑΤΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.