Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Ακτινογραφία» και λογοδοσία σε όλα τα τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ με δύο εκθέσεις της ΑΔΙΠ


George78

Recommended Posts

Πρώτες παρατηρήσεις από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης 2013-2014

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

 

Θετικές παρατηρήσεις

 

Τα μέλη ΔΕΠ είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου.

-Αξιόλογο ερευνητικό έργο και διεθνείς συνεργασίες

-Ικανοποιητικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.

-Ανάπτυξη δεσμών με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς.

-Ανεπτυγμένη κινητικότητα φοιτητών.

-Σύνδεση διδασκαλίας – έρευνας.

 

Αρνητικές παρατηρήσεις

 

- Παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (Ρύθμιση με τον Ν. 4009/2011).

-Χαμηλό ποσοστό παρακολούθησης των μαθημάτων από τους φοιτητές.

-Ασάφειες προγραμμάτων σπουδών. Επικαλύψεις με άλλους τομείς του ίδιου ΠΣ ή άλλων ΠΣ ή ΠΜΣ. Αναγκαιότητα εφαρμογής προαπαιτούμενων μαθημάτων.

-Απαιτείται αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων και υποδομών.

-Υπερβολικά μεγάλος αριθμός μαθημάτων και μάλιστα επιλογής. Μεγάλος φόρτος φοιτητών.

-Συνένωση Διαθέσιμων Πόρων (Pooling of Resources) για ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών.

 

Πρώτες παρατηρήσεις από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης 2013-2014 ΤΕΙ

Θετικές παρατηρήσεις

 

-Πρόγραμμα σπουδών: Σωστά δομημένο, εναρμονισμένο με το ECTS, εφάμιλλο αντίστοιχων τμημάτων του εξωτερικού.

-Υψηλός βαθμός απασχόλησης και ικανοποίησης αποφοίτων.

-Το Ε.Π. είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου, ιδιαίτερα τα μέλη που διοριστήκαν πρόσφατα.

-Υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης με φορείς (νοσοκομεία, παραγωγικοί φορείς, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενδιαφέροντος).

-Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών

Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών εφαρμοσμένης έρευνας. Δεν υφίσταται μακροπρόθεσμη στρατηγική καθώς και ένα όργανο εποπτείας της έρευνας.

 

Αρνητικές παρατηρήσεις

-Ανεπαρκής αριθμός μόνιμων μελών ΕΠ.

-Απαιτούνται καλύτερες υποδομές σε εργαστηριακούς χώρους.

-Μη θεσμική κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων (σε ορισμένα Τμήματα μόνο).

-Παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (Ρύθμιση με τον Ν. 4009/2011).

-Ποικίλο ακαδημαϊκό επίπεδο στους πρωτοετείς φοιτητές, ιδιαίτερα εκείνων που εγγράφονται μέσω διαφορετικών διαδικασιών εισαγωγής.

-Συνένωση Διαθέσιμων Πόρων (Pooling of Resources) για ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών.

 

Πηγή: http://www.esos.gr/a...ueseis-ths-adip

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Αυτό και άλλα πολλά καταλαβαίνω εγώ από το άρθρο...

Όπως ότι υπάρχει μεγάλος φόρτος και --> παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (δεν συνδέεται?)

Επίσης υπάρχει οικονομικό πρόβλημα (ελλειπές προσωπικό, ελλειπή υλικοτεχνική υποδομή).

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Η "παρατεταμένη φοίτηση" μάλλον εννοεί την "φοιτητική αιωνιότητα"

 

Το "σπάσιμο" και η σαφή εξειδίκευση αφορά μαλλον εδώ

-Ασάφειες προγραμμάτων σπουδών. Επικαλύψεις με άλλους τομείς του ίδιου ΠΣ ή άλλων ΠΣ ή ΠΜΣ. -Αναγκαιότητα εφαρμογής προαπαιτούμενων μαθημάτων.
-Υπερβολικά μεγάλος αριθμός μαθημάτων και μάλιστα επιλογής. Μεγάλος φόρτος φοιτητών.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

χρειαζόταν ¨Εξωτερική Αξιολόγηση" για να επισημανθούν όλα αυτά???? :shock:  :smile:

 

και αξιολογήσεις επί συγκεκριμένων τμημάτων... ακριβώς τα ίδια λένε.....

Link to comment
Share on other sites

χρειαζόταν ¨Εξωτερική Αξιολόγηση" για να επισημανθούν όλα αυτά???? :shock:  :smile:

 

και αξιολογήσεις επί συγκεκριμένων τμημάτων... ακριβώς τα ίδια λένε.....

 

Ναι,  χρειαζόταν... αν παρακολουθήσεις γενικώς κάποια πράγματα, κάποιοι έκλειναν τα αυτιά λέγοντας για εαυτούς "τα καλύτερα ιδρύματα", "ειναι γενικώς και διεθνώς αποδεκτό ότι ειμαστε καλύτεροι", "η παιδεία που προσφέρουμε ΕΜΕΙΣ δεν αξιολογείται" κλπ κλπ κλπ

 

Επίσης άλλο το "κοινό μυστικό' και άλλο το αναρτημένο προς κοινή θεα και επίσημο "ραβασάκι" από καθηγητές διεθνούς φήμης...

Link to comment
Share on other sites

επειδή παρακολουθώ τα πράγματα ειδικώς και από μέσα.... σε πληροφορώ ότι δεν τρέχει απολύτως τίποτα.... οι εκθέσεις είναι γνωστές από καιρό....

 

και ξαναλέω δεν τρέχει απολύτως τίποτα.... ούτε η "κοινή θέα" έχει χρόνο, διάθεση και ενδιαφέρον να ασχοληθεί... με τα "ραβασάκια"....

 

 

Και να το πω στα ίσια...? 

 

το 80% είναι "παιδιά του συστήματος" που μπορούν να αποδείξουν ερευνητικό και διδακτικό έργο...

το υπόλοιπο 20% πραγματικά έχει τα @@ να είναι στις θέσεις που είναι...

 

 

οπότε.... μην ψάχνεστε... άντε να αλλάξει το όνομα σε κανά μάθημα.... άντε και να διαγράψουν στο .... μέλλον και κανά "αιώνιο φοιτητή"...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα αυτό εδώ τα λέει σχεδόν όλα (αν όχι όλα)

Ο  Καθηγητής Νανόπουλος (ο οποίος απαξιώθηκε από την ελλάδα γιατί κάποιοι θεώρησαν οτι παραήταν καλός για εμάς και ότι μάλλον χαλούσε την πιάτσα)

"Μισαλλοδοξία" και "αμυνα-επίθεση"

κάπου στο 4:30 μιλάει και για την αξιολόγηση....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα αυτό εδώ τα λέει σχεδόν όλα (αν όχι όλα)

Ο  Καθηγητής Νανόπουλος (ο οποίος απαξιώθηκε από την ελλάδα γιατί κάποιοι θεώρησαν οτι παραήταν καλός για εμάς και ότι μάλλον χαλούσε την πιάτσα)

"Μισαλλοδοξία" και "αμυνα-επίθεση"

κάπου στο 4:30 μιλάει και για την αξιολόγηση....

 

και που να δεις τι λέει στο 3:30 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

και που να δεις τι λέει στο 3:30 

Όλα. Καθε του λέξη είναι ευαγγέλιο. Εχει για όλα δικιο. Η Ελλάδα θα έπρεπε να τον παρακαλέσει εως ικετεψει να αναλάβει μόνιμος υπεύθυνος για θέματα παιδείας πάνω από κάθε υπουργό!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.