zefuros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Αμυδρα θυμαμαι πως στο Δεκαετές Προγγραμμα Αναπτυξης του ΑΔΜΗΕ αναφέρει τα αδειοδοτικά του προβλήματα. Δεβ το εχω προχειρο, οποιος θελει ας ο κοιτάξει και ας μας πεις. Υποπθετω πως το σημειο προςγειάλωσης/μετατροπεά κτλ δε νειναι και τοσο απλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 το θέμα είναι αλλού..... φαντάζομαι πως δεν αντιδρούν οι τοπικές κοινωνίες, όπως είπε και ο τέρρυ με δεδομένο ότι δεν αντιλαμβάνονται για το τι πρόκειται... άλλωστε οι όποιες εγκαταστάσεις θα είναι το πολύ κάποιες δεκάδες στρέμματα... οι "αντιδράσεις" πηγάζουν από τους έχοντες συμφέροντα στους "Αυτόνομοι Σταθμοί Παραγωγής με πετρέλαιο, συνολικής ισχύος 819,25 MW" και είναι δύο επιπέδων.... λίγων με ΜΕΓΑΛΑ συμφέροντα, και... πολλών με μικρά συμφέροντα.... http://www.energypress.gr/blogs/Misthwse-diko-ths-tanker-exoikonomhse-poroys και εδώ http://www.michanikos.gr/topic/40197-το-συνεχές-οικονομικό-έγκλημα-της-δεη-στα-νησιά/?p=723735 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Εγώ πάλι έχω μία απορία: Τεχνικά εφικτή με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα κρίνεται η διασύνδεση της Κρήτης με το ηπειρωτικό σύστημα... Πότε ήταν τεχνικά ανέφικτο; Όταν λέει "με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα", τι εννοεί; Δηλαδή, ποιο είναι το "μόλις χθες" για τον ΑΔΜΗΕ; Η εποχή του Μαρκόνι; Τέλος πάντων, δεν είναι ρητορικό το ερώτημα. Από πλευράς ευστάθειας δικτύου το θέμα είναι αστείο αν αναλογιστεί κανείς ότι όλη η Ευρώπη είναι συγχρονισμένη, και πρακτικά πλήρως διασυνδεδεμένη. Ακόμη και τα μη συγχρονισμένα κράτη έχουν διασυνδεθεί (με συνεχές). Από πλευράς υποβρύχιας καλωδίωσης είναι μάλλον κάτι τετριμμένο. Άρα, κάτι άλλο ήθελε να πει ο ποιητής... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zefuros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Υποθέτω εννοεί "τεχνοοικονομικα" εφικτό. Επίσης τα θέματα ευσταθιας δεν είαι τόσο απλά σε ειδικές περιπτώσεις οπως πχ μεγαλο νησί, ΑΝ δεν κρατησεις παραγωγή πάνω του. Γιατί τα πάντα σχεδιάζονται με κριτηριο Ν-1, οπότε εκεί παίζει αν υπήρχα ντα προβλήματα. ΤΕΣΠΑ, θα ειναι ενα μεγάλο έργο αν προχωρήσει - κάτι που οντως έπρεπε να γινει απο χρόνια - και να πα΄με σε άλλη ενεργειακή εποχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 στο παρελθόν δεν υπήρχαν καλώδια για τέτοια βάθη ούτε και τεχνογνωσία στην Ελλάδα από υποβρύχιες ζεύξεις HVDC Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 και αν προχωρήσει και αυτό.... http://www.energypress.gr/news/Egkrithhkan-oi-periballontikoi-oroi-megaloy-ybridikoy-ergoy-ths-EDF-sthn-Krhth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asahi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Υποθέτω εννοεί "τεχνοοικονομικα" εφικτό. Επίσης τα θέματα ευσταθιας δεν είαι τόσο απλά σε ειδικές περιπτώσεις οπως πχ μεγαλο νησί, ΑΝ δεν κρατησεις παραγωγή πάνω του. Γιατί τα πάντα σχεδιάζονται με κριτηριο Ν-1, οπότε εκεί παίζει αν υπήρχα ντα προβλήματα. ΤΕΣΠΑ, θα ειναι ενα μεγάλο έργο αν προχωρήσει - κάτι που οντως έπρεπε να γινει απο χρόνια - και να πα΄με σε άλλη ενεργειακή εποχή. Λογικά οι υφιστάμενες συμβατικές μονάδες θα παραμείνουν σε ψυχρή εφεδρεία. Το νόημα της διασύνδεσης ε'ιναι η απαλαγή από το diesel και το μαζουτ που είναι ακριβά καύσιμα, ειδικά το πρώτο, και η αύξηση της διείσδησης των ΑΠΕ. Θυμάμαι πως μια μελέτη που έχει γίνει για λογαριασμό του αδμηε, ανέφερε πως η προσδοκώμενη εξοικονόμηση φτάνει τα 400 εκατ. ευρώ το έτος... Από εκεί και πέρα ανέφερε διάφορα ενδεχόμενα διασύνδεσης και κατέληγε στην προτεινόμενη θέση "Κορακιές" στο Ρέθυμνο. Υπάρχουν ενδεχόμενα απόλυτης πράσινης ανάπτυξης του νησιού με ΑΠΕ, με LPG, με συνέχιση των συμβατικών μονάδων κ.α. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 (edited) στο παρελθόν δεν υπήρχαν καλώδια για τέτοια βάθη ούτε και τεχνογνωσία στην Ελλάδα από υποβρύχιες ζεύξεις HVDC Στο παρελθόν... Ήδη εδώ και 15 χρόνια έχουμε HVDC ζεύξη με Ιταλία. Τεχνογνωσία δεν είχαμε, και ίσως να μην έχουμε ακόμη. Αλλά, δεν θα την κάνουμε εμείς την δουλειά, όπως δεν φτιάχνουμε εμείς τις τουρμπίνες, της ντιζελομηχανές και τις γεννήτριες. Εξάλλου, ούτε τα Φ/Β φτιάχνουμε, ούτε τις ανεμογεννήτριες, ούτε τους στροβίλους των ΥΗΣ, ούτε τους μετασχηματιστές. Και, αν δεν κάνω λάθος, ούτε τα καλώδια υψηλής για υπόγειες οδεύσεις... Edited Σεπτέμβριος 16 , 2014 by AlexisPap Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 προφανώς γνωρίζω την ζεύξη και σε αυτό το παρελθόν αναφέρομαι, εννοώ τεχνογνωσία λειτουργίας εγκαταστάσεων και οχι κατασκευής εξοπλισμού (αν και καλώδια υψηλής κατασκευάζουμε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2014 (edited) για την διασύνδεση των Κυκλάδων, τα καλώδια θα τα παράξει η FULGOR http://www.energypress.gr/news/H-Ellhnika-Kalwdia-hairetizei-thn-ypografh-ths-symbashs-gia-thn-diasyndesh-twn-Kykladwn Edited Σεπτέμβριος 16 , 2014 by astrah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα