Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διδακτορική μανία στα ελληνικά ΑΕΙ


georgios_m

Recommended Posts

Μπές στη σελίδα με το αρχείο διδακτορικών και δες τι είδους έρευνα γίνεται...έχει και πολύ σαβούρα.

+1

όπως και τα μεταπτυχιακά....όλοι να μαζέψουν μόρια με 1 και 2 για διορισμό στο δημόσιο....

 

τώρα πόσα από αυτα όσοι πήγαν στον ιδιωτικό τομέα  τα ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ  (δλδ χρησιμοποιήθηκε η γνώση στο αντικείμενο εργασίας) ??? 

1/10 και πολύ αισίοδοξα τα λέω.....

 

δεν έχω κανένα μεταπτυχιακό και ομως βάση εμπερίας εργοταξίου ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ όχι ότι επειδή έχω γραφτεί στο τεε από το 2003 είχα και έχω προτάσεις για εξωτερικό  σε σύγκριση με κάποιους θεωρητικούς με εχτρα χαρτιά....

φυσικά το πιο βασικό στον κλάδο μας και στις ξένες κατασκευαστικές είναι το recommendation letter  απο κάποιον ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ και κανένας δεν ρισκάρει τη θέση του ουτε για τον αδερφό του

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 144
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το είχα γράψει και αλλού ότι τα πτυχία έχουν λίγη σημασία, ειδικά διδακτορικά. Το πρώτο είναι η εμπειρία, και υπάρχει πολύς κόσμος έξω που δουλεύει σε πολύ καλές δουλειές , με πολύ καλές απολαβές, με άσχετο πτυχίο ή ακόμη και χωρίς απλά και μόνο γιατί έτυχε να ασχοληθεί με το  συγκεκριμένο αντικείμενο. Βέβαια είναι γνωστή αντίληψη των σπουδών στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να δέχονται "Καθηγητές" άτομα σε μεταπτυχιακά διδακτορικά μόνο για να πάρουν τα χρήματα απο το κράτος χωρίς να κάνουν καμία διαλογή με τα γνωστά αποτελέσματα

Link to comment
Share on other sites

 

Υπάρχει η εφηρμοσμένη και η βασική έρευνα. Η πρώτη συνηθως χρηματοδοτείται απο ιδιωτικά κεφάλαια, η δεύτερη απο δημόσια (εκτός εξαιρέσεων). 

 

Δεν είναι το διδακτορικό αλλα το ερευνητικό ταξίδι που μπορεί να κρατήσει από αρκετά χρόνια μέχρι μια ζωή. 

 

Το τραγικό λάθος είναι η μετάφραση της λέξης επιστήμη. Τα πανεπιστήμια δεν βγάζουν επιστήμονες αλλά χρήστες της επιστήμης (Science Users). τα μεταπτυχιακά τύπου MSc  εξειδικευμένους χρήστες της επιστήμης (Specialised Science Users Junior Level), ελάχιστα ερευνητικά διδακτορικά (2-3%) θα βγάλουν Επιστημονικούς Δημιουργούς (Science Desingators) τα υπόλοιπα θα βγάλουν Science Producers.

 

Δεν χρειάζεται ο κόσμος παραπάνω απο 3% Science Desingators διότι είναι πολύ μπροστά απο τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι κοινωνικές δομές να τους ακολουθήσουν.

 

Αυτό που χρειαζόμαστε, στην Ελλάδα περισσότερο είναι ένα σοβαρό update των γνώσεων που παρέχονται σε προπτυχιακό επίπεδο και το βασικότερο να γίνει επιτέλους ενας ορθολογισμός των μαθημάτων σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις δυνατότητες του 21ου αιώνα.

 

Χάζευα τελευταία τους ΠΜ στο Berkley κοιτάξτε τα μαθήματα

 

  • CE 122 Design of Steel Structures*
  • CE 123 Design of Reinforced Concrete Structures*
  • CE 124 Structural Design in Timber
  • CE 131 Advanced Mechanics of Materials
  • CE 165 Concrete Materials and Construction
  • CE 193 Engineering Risk Analysis
  • CE 220 Structural Analysis Theory and Applications 
  • CE 221 Nonlinear Structural Analysis
  • CE 222 Finite Element Methods 
  • CE 223 Earthquake Protective Systems
  • CE 225 Dynamics of Structures
  • CE 226 Stochastic Structural Dynamics
  • CE 227 Earthquake-Resistant Design 
  • CE 228 Advanced Earthquake Analysis
  • CE 229 Structural Reliability
  • CE 231 Mechanics of Solids 
  • CE 232 Structural Mechanics 
  • CE 233 Computational Mechanics 
  • CE 234 Computational Inelasticity 
  • CE C235 Statistical Mechanics of Elasticity 
  • CE 236 Microstructured Materials 
  • CE 237 Computational Nano-mechanics
  • CE 240 Civil Engineering Materials 
  • CE 241 Concrete Technology 
  • CE 244 Reinforced Concrete Structures 
  • CE 245 Behavior of Reinforced Concrete
  • CE 246 Prestressed Concrete Structures 
  • CE 247 Design of Steel and Composite Structures 
  • CE 248 Behavior and Plastic Design of Steel Structures 
  • CE 249 Experimental Methods in Structural Engineering

 

 

και το πτυχίο αναγράφει

Structural Engineering, Mechanics and Materials

η ιδεά του ΠΜ, ΜΜ, ΧΜ εχει εδω και χρόνια παθάνει.  

 

για να καταλάβετε τα γωτεχνικά αποτελούν διαφορετικό πτυχίο. Τα υδραυλικά το ιδιο.

 

Στους Μηχ. Μηχ στο ΜΙΤ freshman year

 

2.00AJ Fundamentals of Engineering Design: Explore Space, Sea and Earth

Student teams formulate and complete space/earth/ocean exploration-based design projects with weekly milestones. Introduces core engineering themes, principles, and modes of thinking. Specialized learning modules enable teams to focus on the knowledge required to complete their projects, such as machine elements, electronics, design process, visualization and communication. Includes exercises in written and oral communication and team building. Examples of projects include surveyingarrow-10x10.png a lake for millfoil, from a remote controlled aircraft, and then sending out robotic harvesters to clear the invasive growth; and exploration to search for the evidence of life on a moon of Jupiter, with scientists participating through teleoperation and supervisory control of robots. Enrollment limited; preference to freshmen.

 

2.00B Toy Product Design

Provides students with an overview of design for entertainment and play, as well as opportunities in creative product design and community service. Students develop ideas for new toys that serve clients in the community, and work in teams with local sponsors and with experienced mentors on a themed toy design project. Students enhance creativity and experience fundamental aspects of the product development process, including determining customer needs, brainstorming, estimation, sketching, sketch modeling, concept development, design aesthetics, detailed design, and prototyping. Includes written, visual, and oral communication. Enrollment limited; preference to freshmen.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Χρήμα και Πτυχίο

 

Απο ΗΠΑ Average Salaries - Junior Level

 

HVAC Engineer - 74000

Civil Engineer - 79000

Mechanical Engineer - 81000

Architect - 105000

Structural Engineer - 83000

Mechantronis Engineer-80000

materials Engineer - 77000

Corrosion Engineer - 88000

Maintenance Engineer-82000

Project Engineer - 88000

 

Senior Level - Basic management

 

 

HVAC Engineer - 107000

Civil Engineer - 99000

Mechanical Engineer - 108000

Architect - 124000

Structural Engineer - 119000

Mechantronis Engineer-108000

materials Engineer - 117000

Corrosion Engineer - 107000

Maintenance Engineer-105000

Project Engineer - 92000

 

Executive Level - Senior manager

 

HVAC Engineer - 312000

Civil Engineer - 225000

Mechanical Engineer - 201000

Architect - 320000

Structural Engineer - 147000

Mechantronis Engineer-188000

materials Engineer - 208000

Corrosion Engineer - 314000

Maintenance Engineer-268000

Project Engineer - 350000

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το HVAC engineer είναι καλοπληρωμένη δουλειά αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς έχει υποτιμηθεί επειδή ο κάθε "ειδικός"  πείθει τους πελάτες πως "αυτός ξέρει".

 

Έχω διώξει πολλές δουλειές (τελευταία αυτό τον μήνα) επειδή μου ζητήσανε να κάνω μελέτες και σύνδεση εξοπλισμού ΑΦΟΥ τον εγκατέστησαν και χωρίς να έχω πρώτα συνεννοηθεί με τον πελάτη για τις λεπτομέρειες.

 

Ξεκαθάρισα πως η δουλειά μου ως μηχανικός είναι να κάνω μια σωστή μελέτη, να δώσω τα σχέδια στον εγκαταστάτη και να επιβλέψω την σωστή πρόοδο των εργασιών και στο τέλος της λειτουργίας.

 

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να πάρω την ευθύνη για δουλειά άλλου έναντι πινακίου φακής. 

 

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να συναινώ στην ημιμάθεια! Αν κάποιος θέλει να κάνει μια δουλειά ας σπουδάσει πρώτα, έστω και σε ΚΕΚ, την συγκεκριμένη ειδικότητα και να βάλει την υπογραφή του αν είναι σίγουρος για την ορθότητα της μελέτης και της εγκατάστασης.

 

Ελπίζω με την ίδρυση του μητρώου μελετητών και επιβλεπόντων μηχανικών να αποκατασταθεί η αξία των πτυχίων μας. 

Ίσως τότε να εκτιμήσει και ο κόσμος την αξία του διδακτορικού, ειδικά σε δύσκολες ή σε μεγάλες εγκαταστάσεις.

 

Από την εμπειρία μου, δεν κερδίζεις τόσο το διδακτορικό ως χαρτί όσο ως μεθοδολογία σκέψης. Η μεθοδική αναζήτηση της γνώσης και η τεκμηρίωσή της είναι απαραίτητα στοιχεία για ένα πλήρες διδακτορικό.

Αν δεν υπάρχει αυτή η νοοτροπία και το διδακτορικό βασιστεί μόνο σε τυπική συλλογή δεδομένων τότε είναι ένα απλό χαρτί άχρηστο στην δουλειά.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.