Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα πτυχία των Πολυτεχνείων γίνονται μάστερ


stathis.mp

Recommended Posts

Ε να το καταργήσουμε τότε το σχολείο και να ξεκινάμε απευθείας το πανεπιστήμιο.

 

Έχουν τη λογική, οι επιστήμονες να βγαίνουν σφαιρικά καταρτισμένοι.

 

Ωστόσο συμφωνώ στο να υπάρχουν κι άλλα επιπλέον κριτήρια.

 

Σε καλά ξένα πανεπιστήμια μπορεί να μετρήσουν κι ακόμα πιο άσχετα κριτήρια, πχ το να ξέρεις μουσική.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 291
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Προσωπικά θα προτιμούσα ένα Λύκειο που παρέχει ένα όσο το δυνατόν ευρύτερο πεδίο μόρφωσης και όχι έναν προθάλαμο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πλήρως απαξιωμένο από μαθητές και καθηγητές και με τα εξωσχολικά φροντιστήρια να έχουν αναχθεί σε ρόλο "ντόπερ" επίδοξων "πρωταθλητών" .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα μπορούσες να το πετύχεις όταν θα λύναμε το πρόβλημα της επαγγελματικής αποκατάστασης και θα πηγαίναμε στο σχολείο για ψυχαγωγία.

  • Upvote 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Το να βγαίνουν σε μια κοινωνία μορφωμένοι πολίτες από το δωρεάν σχολείο είναι ανάγκη και όχι πολυτέλεια ή ψυχαγωγία.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, αλλά πώς θα πείσεις τους ίδιους τους μαθητές να δώσουν βάση στο μορφωτικό κομμάτι της εκπαίδευσης και όχι στη βαθμοθηρία?

 

Εδώ ακόμα και μέσα στο πανεπιστήμιο κυριαρχεί η βαθμοθηρία και γενικά η μελλοντική επιτυχία στην εργασία κι όχι η μόρφωση.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Όσοι επιμένουν οτι ο βαθμός εισαγωγής, πανελλήνιες και λοιπές σαχλαμάρες πρεπει να στιγματίζουν την υπόλοιπη επαγγελματική σταδιοδρομία κάποιου η δεν εχουν δουλέψει ποτε στη ζωή τους και στρέφονται σε φιλολογίες να περναει η ώρα, η ειναι στην ηλικία των 25-28 που καμαρώνουν ακομη το πτυχίο τους... Εκει που εργαζόμαι ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΣΕΙ δεν παιζει κανέναν ρόλο , τα λεφτα πολλα για τους μεν και δεν και μονο άπλετο γέλιο θα τους πρόσφεραν τέτοιες κόντρες..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί οι πανελλαδικές εξετάσεις στο Λύκειο να αποφασίζουν για το ποιος θα πάει που να σπουδάσει, αλλά να μην αποφασίζουν τα ίδια τα πανεπιστήμια για το ποιους θα πάρουν, με βάση δικές τους εξετάσεις - συνεντεύξεις- χωρητικότητα/ανάγκες;

Τι δουλειά έχουν τα πχ. 9 μαθήματα στο Λύκειο με την μηχανολογία, με την ιατρική, με την νομική, με την βιοτεχνολογία, με την αστυνομία, με την αστρονομία, με την λογιστική, με με με...;

 

 

 

Το βύσμα θα πήγαινε σύννεφο... δυστυχώς

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, αυτό που περιέγραψα είναι το σύστημα της Γερμανίας, με το οποίο και συμφωνώ εν μέρει. 

Και κάτι από την Ολλανδία. Κάθε σχολείο, κάθε δάσκαλος, κάθε μαθητής και κάθε διευθυντής κάθε χρόνο βαθμολογείται στην Ολλανδία. Αν ένα σχολείο βαθμολογηθεί κάτω από ένα όριο, τότε προσπαθούν να το βοηθήσουν. Αν τον επόμενο χρόνο βαθμολογηθεί αρνητικά πάλι, τότε υπάρχουν επιπρόσθετα μέτρα εξετάζοντας το τι φταιει και το βοηθούν. Αν τρίτο χρόνο γίνει το ίδιο, τότε ή απολύεται ο διευθυντής, ή κάποιοι δάσκαλοι ή κλείνει το σχολείο τελείως, ανάλογα με το τι φταίει.  

 

mechatron, διότι στην Ελλάδα κανείς δεν θέλει να παίξει το ρόλο του "κακού", διότι τα Πανεπιστήμια είναι δημόσια (δηλαδή δεν ενδιαφέρονται για το αν σπαταλούνται χρήματα φορολογουμένων) και διότι θέλουν να έχουν όσους περισσότερους φοιτητές γίνεται για να δικαιολογούν πολλές καρέκλες, αυξημένους μισθούς και πλήθος καθηγητών και "πωλήσεις" βιβλίων (ένα παν/κο βιβλίο που δεν θα το αγόραζε κανένας, κοστίζει 40 €!)

Julius Caesar, είναι αυτή η μόνη πλευρά του νομίσματος; Έχεις σκεφτει εάν τα πανεπιστήμια είναι ανεξάρτητα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, πόσα φροντιστήρια θα κλείσουν;

Σκέψου αν το κάθε πανεπιστήμιο το οποίο έχει πχ. 400 θέσεις, βγάζει δική του ύλη και διαλέγει τους καλύτερους για να στελεχώσουν το πανεπιστήμιο. Επίσης πως τα καλά πανεπιστήμια θα προσεγγιστουν από εταιρείες, να επιδοτούν έρευνες, να δίνουν διατριβές,κλπ.

 

Ε να το καταργήσουμε τότε το σχολείο και να ξεκινάμε απευθείας το πανεπιστήμιο.

 

Έχουν τη λογική, οι επιστήμονες να βγαίνουν σφαιρικά καταρτισμένοι.

 

Ωστόσο συμφωνώ στο να υπάρχουν κι άλλα επιπλέον κριτήρια.

 

Σε καλά ξένα πανεπιστήμια μπορεί να μετρήσουν κι ακόμα πιο άσχετα κριτήρια, πχ το να ξέρεις μουσική.

Η πρώτη πρόταση είναι άκυρη. Με την δεύτερη συμφωνώ, αλλά αυτή η σφαιρική κατάρτιση δεν μπορεί να είναι προυπόθεση για να γίνει κάποιος πχ γιατρός.

Φυσικά πρέπει να υπάρχουν και άλλα κριτήρια. Γιατί πχ να πηγαίνουν σε ένα ΤΕΙ ηλεκτρονικών κάποιοι που απλά σκόραραν αρκετά στις πανελλήνιες, αν δεν τους τραβάει καθόλου να γίνουν ηλεκτρονικοί;

 

Προσωπικά θα προτιμούσα ένα Λύκειο που παρέχει ένα όσο το δυνατόν ευρύτερο πεδίο μόρφωσης και όχι έναν προθάλαμο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πλήρως απαξιωμένο από μαθητές και καθηγητές και με τα εξωσχολικά φροντιστήρια να έχουν αναχθεί σε ρόλο "ντόπερ" επίδοξων "πρωταθλητών" .

Σωστός.

 

Το να βγαίνουν σε μια κοινωνία μορφωμένοι πολίτες από το δωρεάν σχολείο είναι ανάγκη και όχι πολυτέλεια ή ψυχαγωγία.

Σωστός.

 

Σύμφωνοι, αλλά πώς θα πείσεις τους ίδιους τους μαθητές να δώσουν βάση στο μορφωτικό κομμάτι της εκπαίδευσης και όχι στη βαθμοθηρία?

 

Εδώ ακόμα και μέσα στο πανεπιστήμιο κυριαρχεί η βαθμοθηρία και γενικά η μελλοντική επιτυχία στην εργασία κι όχι η μόρφωση.

Αυτό είναι κάτι που δεν λύνεται σε μία πρόταση, ούτε σε ένα φόρουμ. 

Εφόσον το control measure (βαθμοί) δεν μετράει το επιθυμητό αποτέλεσμα (μόρφωση), τότε ή το measurement control system έχει πρόβλημα ή υπάρχει παράβλεψη της σύνδεσης μόρφωσης-βαθμοί. 

Και εδώ ξαναγυρνάμε στην έννοια του σχολείου. Όταν οι γονείς, το σχολείο, το φροντιστήριο και η κοινωνία κρίνουν έναν άνθρωπο από το επάγγελμα που κάνει και όχι από το πόσο αγαπάει ή είναι καλός σε αυτό που κάνει, όταν το σύστημα πιέζει να βγάλεις τον καλύτερο βαθμό, γιατί αυτό είναι "επιτυχία", "καταξίωση", "χρήματα", "άνεση", και άλλες ωραίες μονάδες μέτρησης της κοινωνικής αποδοχής, μην περιμένεις τα παιδάκια να μην στοχεύουν σε υψηλούς βαθμούς.

 

Στην Ολλανδία, ένας υδραυλικός ή ένας συγκολλητής, μπορεί να βγάζει περισσότερα από έναν γιατρό ή δόκτωρ μηχανικό. Ξέρεις γιατί; Γιατί το σχολικό σύστημα σε προωθεί σε αυτό το οποίο είσαι καλός. Και εδώ δεν υπάρχει η νοοτροπία, εγώ βγάζω περισσότερα από εσένα. Όλα τα επαγγέλματα μπορούν να βγάλουν χρήματα. Και σκεφτείτε το λογικά. Γιατί να πρέπει ο κόσμος να πήξει στους δικηγόρους, γιατρούς και οτιδήποτε άλλο, επειδή τους πείσαμε ότι είναι το καλύτερο επάγγελμα. Γιατί να μην γίνεται ο άλλος αυτό που θέλει, χωρίς να ανησυχεί για το αν θα πεινάσει ή αν θα μπει στο δημόσιο.

 

Τελοσπάντων, ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1) Έχεις σκεφτει εάν τα πανεπιστήμια είναι ανεξάρτητα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, πόσα φροντιστήρια θα κλείσουν;

 

 

2) Η σφαιρική κατάρτιση δεν μπορεί να είναι προυπόθεση για να γίνει κάποιος πχ γιατρός.

 

 

3) Αυτό είναι κάτι που δεν λύνεται σε μία πρόταση, ούτε σε ένα φόρουμ. 

Εφόσον το control measure (βαθμοί) δεν μετράει το επιθυμητό αποτέλεσμα (μόρφωση), τότε ή το measurement control system έχει πρόβλημα ή υπάρχει παράβλεψη της σύνδεσης μόρφωσης-βαθμοί.  Και εδώ ξαναγυρνάμε στην έννοια του σχολείου. Όταν οι γονείς, το σχολείο, το φροντιστήριο και η κοινωνία κρίνουν έναν άνθρωπο από το επάγγελμα που κάνει και όχι από το πόσο αγαπάει ή είναι καλός σε αυτό που κάνει, όταν το σύστημα πιέζει να βγάλεις τον καλύτερο βαθμό, γιατί αυτό είναι "επιτυχία", "καταξίωση", "χρήματα", "άνεση", και άλλες ωραίες μονάδες μέτρησης της κοινωνικής αποδοχής, μην περιμένεις τα παιδάκια να μην στοχεύουν σε υψηλούς βαθμούς.

 

 

4) Στην Ολλανδία, ένας υδραυλικός ή ένας συγκολλητής, μπορεί να βγάζει περισσότερα από έναν γιατρό ή δόκτωρ μηχανικό. Ξέρεις γιατί; Γιατί το σχολικό σύστημα σε προωθεί σε αυτό το οποίο είσαι καλός. Και εδώ δεν υπάρχει η νοοτροπία, εγώ βγάζω περισσότερα από εσένα. Όλα τα επαγγέλματα μπορούν να βγάλουν χρήματα.

 

5) Γιατί να πρέπει ο κόσμος να πήξει στους δικηγόρους, γιατρούς και οτιδήποτε άλλο, επειδή τους πείσαμε ότι είναι το καλύτερο επάγγελμα.

 

6) Γιατί να μην γίνεται ο άλλος αυτό που θέλει, χωρίς να ανησυχεί για το αν θα πεινάσει ή αν θα μπει στο δημόσιο.

 

1) Δε θα κλείσουν. απλά θα αλλάξει η ύλη των μαθημάτων. Κι αν καταργηθούν εντελώς οι εισαγωγικές εξετάσεις, ο ανταγωνισμός θα μεταφερθεί στο πανεπιστήμιο και τα φροντιστήρια θα απευθύνονται πια σε φοιτητές. Ή σε υποψηφίους ΑΣΕΠ (πράγμα που ήδη γίνεται).

 

2) Γιατί να μην είναι? Δηλαδή ποιό σχολικό μάθημα είναι άχρηστο σε ένα γιατρό? Και σε ποιόν είναι χρήσιμο?

 

3) Μα αυτό είπα κι εγώ. Όσο υπάρχει το άγχος της επαγγελματικής αποκατάστασης αλλά και η αβέβαιη ανταμοιβή των σπουδών, θα επικρατεί η λογική της "οικονομικότερης διαδρομής". Διάβασμα ίσα ίσα για να πιάσεις κάποιο στόχο, γιατί το υπόλοιπο θα πάει χαμένο και μπορεί και να σε αποσπάσει από το στόχο. Και δε μιλάμε για μεγάλη καριέρα, μιλάμε για τη στοιχειώδη εργασία. 

 

4) Αυτό συμβαίνει και στην Ελλάδα, ο υδραυλικός μπορεί να βγάζει περισσότερα από ένα γιατρό, και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πάει σε κάποιο ειδικό σχολείο.

 

5) Για να πήζει, μάλλον είναι τα καλύτερα, ίσως και τα μοναδικά επαγγέλματα που έχουν αντικείμενο. Αν πάψουν να έχουν, θα περάσουν αμέσως στα αζήτητα.

 

6) Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αυτό που πρέπει κι όχι αυτό που θέλουν.

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

1) Δε θα κλείσουν. απλά θα αλλάξει η ύλη των μαθημάτων. Κι αν καταργηθούν εντελώς οι εισαγωγικές εξετάσεις, ο ανταγωνισμός θα μεταφερθεί στο πανεπιστήμιο και τα φροντιστήρια θα απευθύνονται πια σε φοιτητές. Ή σε υποψηφίους ΑΣΕΠ (πράγμα που ήδη γίνεται).

 

2) Γιατί να μην είναι? Δηλαδή ποιό σχολικό μάθημα είναι άχρηστο σε ένα γιατρό? Και σε ποιόν είναι χρήσιμο?

 

3) Μα αυτό είπα κι εγώ. Όσο υπάρχει το άγχος της επαγγελματικής αποκατάστασης αλλά και η αβέβαιη ανταμοιβή των σπουδών, θα επικρατεί η λογική της "οικονομικότερης διαδρομής". Διάβασμα ίσα ίσα για να πιάσεις κάποιο στόχο, γιατί το υπόλοιπο θα πάει χαμένο και μπορεί και να σε αποσπάσει από το στόχο. Και δε μιλάμε για μεγάλη καριέρα, μιλάμε για τη στοιχειώδη εργασία. 

 

4) Αυτό συμβαίνει και στην Ελλάδα, ο υδραυλικός μπορεί να βγάζει περισσότερα από ένα γιατρό, και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πάει σε κάποιο ειδικό σχολείο.

 

5) Για να πήζει, μάλλον είναι τα καλύτερα, ίσως και τα μοναδικά επαγγέλματα που έχουν αντικείμενο. Αν πάψουν να έχουν, θα περάσουν αμέσως στα αζήτητα.

 

6) Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αυτό που πρέπει κι όχι αυτό που θέλουν.

1) Ξέρεις πως δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο φροντιστήρια, εκτός από Ελλάδα; Γιατί πιστεύεις;

 

2) Η λέξη που χρησιμοποιήσα είναι "προυπόθεση" και όχι το αν είναι χρήσιμο ή άχρηστο. Όταν κάποιος επιλέγεται με βάση το αν έγραψε 20 σε ένα μάθημα άσχετο με το επαγγελμά του, τότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάνει αυτός για γιατρός ή για αεροπόρος. Ποιά η διαφορά τους; Επειδή απλά δήλωσε την σχολή;

 

3) Ο καθένας κάνει ότι μπορεί, δεν μπορώ να σχολιάσω παραπάνω σε αυτό. Καταλαβαίνω πως είναι πολυτέλεια κάποια πράγματα, εάν δεν έχεις καν στοιχειώδη εργασία.

 

4) Μιλάω για το ότι ένας συγκολλητής μπορεί να βγάζει 8.000 ευρώ καθαρά τον μήνα, σε κανονική 8ωρη δουλειά.

 

5) Νομίζεις;Για εξήγησε μου την απορρόφηση των φιλόλογων από την αγορά όπου είναι 1 στους 50. Οι υπόλοιποι 49 τι θα κάνουν; Όλοι σε φροντιστήρια; Ειλικρινά πιστεύεις πως υπάρχει ισοκατανομή επαγγελμάτων ώστε να δουλέψει η Ελλάδα σωστά;

 

6) Αυτό είναι κάτι που εναποτίθεται στον καθένα μας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.