Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή επίβλεψης χωρίς να είμαι επιβλέπων μηχανικός


HAPKI

Recommended Posts

Καλημέρα

Είμαι πολιτικός μηχανικός και αυτή την περίοδο συζητάω να αναλάβω την διαχείρηση-επίβλεψη σε μια νέα οικοδομή χωρίς να είμαι ο μηχανικός που συνέταξε και υπέγραψε την άδεια οικοδομής(μελέτη και επίβλεψη).

Επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με τέτοιου είδους δουλειά,θα ήθελα κάποιος να με ενημερώσει αν γνωρίζει,όσο αναφορά την αμοιβή που θα διαπραγματευτώ.Δηλαδή συμφέρει να κλείσω ένα ποσοστό βάσει τελικού κόστους κατασκευής?Αν ναί που κυμαίνεται αυτό το ποσοστό συνήθως?ή να κλείσω συμφωνία για ένα συγκεκριμένο ποσό ανα μήνα?

Οποιαδήποτε πληροφορία καλοδεχούμενη γιατί δεν έχω την παραμικρή ιδέα περί του θέματος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ξεκινήσεις από την αμοιβή που υπάρχει στην άδεια για τον πραγματικό επιβλέπων, αναθεωρήμενη κατα το τρέχων λ. Αν η άδεια είναι παλιά (προ 2007)μπορείς να ξαναυπολογίσεις την αμοιβή σου με βάση τα στοιχεία της μελέτης να τα εισάγεις στις αμοιβές της σελίδας του TEE που μπορείς να δείς εδώ.

 

Eνναλακτικά μπορείς να υπολογίσεις την εργατοώρα με βάση την συλλογική σύμβαση, να θεωρήσεις πόσες ώρες την ημέρα θα απασχολείσαι και να βγάλεις μια αμοιβή.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε πιστεύω ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελθεις σε επαφή με τον μηχανικό που έχει οριστεί σαν επιβλέποντας. Εννοώ σε περίπτωση που ο υποψήφιος εργοδότης σου είναι ο ιδιοκτήτης. Το λέω αυτό γιατί όταν αποπερατωθεί το έργο θα πρέπει ο ορισμένος επιβλέπων του έργου να υπογράψει το καλώς έχει. Αν ο υποψήφιος εργοδότης σου έιναι ο επιβλέπων μηχανικός, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Για το οικονομικό συμφωνώ με τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ όλους τους συναδέρφους για τις απαντήσεις.

Συμφωνώ και εγώ οτι η συνεργασία με τον επιβλέπων μηχανικό είναι επιβεβλημένη και αναγκαία.