Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Παγώνουν» τα πρόστιμα για τα διόδια της Εγνατίας οδού


Engineer

Recommended Posts

Ούτε με τους κρατικοδίαιτους εργολάβους ούτε με την πλέμπα. Όποιος δε γουστάρει να πάει από την παλαιά εθνική οδό.

 

ΥΓ: άλλο πολίτες και άλλο πλέμπα.

  • Upvote 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν γουστάρω τα διόδια, αλλά θα συνεχίσω να πηγαινω από όποιον δρόμο θέλω. Όταν βλέπω διόδια απλά θα συνεχίσω να σηκώνω τις μπάρες. Τα ραβασάκια που μου στέλνουν μετά απλά τα αγνοώ. Και πίστεψέ με ότι στο τέλος δεν θα πληρώσω τίποτα από αυτά. Και συμβουλεύω και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο, μήπως και καταφέρουμε να καταργήσουμε τα διόδια.

  • Upvote 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

με κράτος που δεν έχει λεφτά να φτιάξει υποδομές το να σηκώνεις μπαρες   είναι σαν να λες και θέλω να πληρωνει ο ιδιωτης για τον δρόμο αλλά και να μην πληρώνω

 

ότι θαπρεπε να μετρα φόρτους ο ιδιώτης αντί για το κράτος για να μην υπάρχουν  μετά γκρίνιες από ιδιώτη ότι δεν ήταν σωστοί

να υπάρχει παράλληλος δρόμος όπως λένε οι ευρωπαικές οδηγίες

να είναι η σύμβαση πιο δίκαιη για το δημόσιο και καλύτερη ως μελέτη για τους τοπικούς δήμους δεν το συζητάμε

 

επειδή μεγάλωσα ΑΡΤΑ και

χειμώνα όταν ήταν να περάσω ΚΑΤΑΡΑ  (μέτσοβο)  έκανα και μια προσευχή

στο Αγρίνιο μην πετύχω κανένα τρακτερ χωρίς φωτα και καρφωθώ πανω του

στην Πάτρα να περιμένω με τις ώρες να ανοίξει  εξαιτίας καιρού και να κοιμόμαστε σταμαξι

και πολλά άλλα που έχω  χάσει φίλους και γνωστούς εξαιτίας κακού οδικού δικτυου  όπως οι περισσότεροι

 

είμαι υπερ των ΣΔΙΤ με ΣΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ  αφού ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

 

 

 

νταξ κάποιος από τα ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ που οι συμπολίτες του έκαναν αγώνα να βαφτιστούν ψυχικό-φιλοθεη και  να μην τους λένε έτσι λογικό είναι να μην καταλαβαίνει

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

οι συμβάσεις είναι συμφέρουσες για το κράτος και συντάχθηκαν με άλλα οικονομικά μοντέλα από το τι ισχύει σήμερα. Ψάξτε ότι η απόδοση από τα έσοδα θα φτάσει ποσοστά 90-95%

 

Το κράτος όμως πλέον δε σκέφτεται και απλά προσπαθεί να σωθεί μαζεύοντας έσοδα από παντού, οι δήμοι έχουν χωριστεί με τον Καλλικράτη από το στενό κράτος, οι πολίτες πρέπει να σκέφτονται και τα έξοδα των διοδίων.

 

akius, εποχές Ολυμπιακών αγώνων, θυμάμαι έπερνες 3 φορές τηλέφωνο για να δώσεις στίγμα ότι βγήκες ζωντανός από ΝΕΑΟΛ για τη διαδρομή Αθήνα - Ωρωπός.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

+1

kostassid  αυτά να τα λες  γιατί κάποιοι  δεν ξέρουν

 

είχα κάνει σε 8χρ για εκτός έδρας 200,000χλμ  ++

μου λέει πελάτης να παω για δουλειά  κυπαρισσία καποιες επιβλέψεις (σκέφτομαι όχι δεν είναι να πεις αλλά ολόκληρο κύκλο από πάτρα και να κατέβεις θα πρέπει να φευγω 4 το πρωι   γιατί από αρτεμισιο δεν έλεγε έτσι θυμόμουν απο παλια πουτοχα κάνει)

μου λεει ο υπευθυνός του που το συζητάμε μετά έχει φτιάξει ο δρόμος από τρίπολη  2 ωρες μέγιστο και δεν είχαν φτιάξει ακόμα τμήμα παραδεισια

 

αεράτος πήγαινα,,,,,,,μια φορά  ακουω για χιονι.....παει λέω  θα πρέπει νασταματήσω για αλυσίδες..

έριχνε ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ και όμως ο δρόμος ανοιχτός  καθαρός   περνουσαν τα εκχιονιστικά   2 στη σειρά  με ταχύτητα  ο δρόμος ΟΥΤΕ ΝΙΦΑΔΑ

 

 

προσωπικά θέλω παροχές και να πληρώνω αντίστοιχα

ΤΣΑΜΠΑ στη ζωή δεν υπάρχει τίποτα

 

υγ αντε να φτιάξουν και το τουνελ από Ν.Π να βγάζει αττική οδό να γλυτώσω ανηφόρα ηλιούπολης το πρωι που τρωω 1 ωρα αν σε πιάσει η κίνηση και κόστος βενζίνης  σερβις αυτοκινητου  και  ας πληρώνω και 3 ευρω εχτρα το πέρασμα

Edited by akius
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.