Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματικά δικαιώματα και διδακτορικό


Recommended Posts

Καλησπέρα

 

Είμαι πολιτικός μηχανικός και ενδιαφέρομαι να κάνω διδακτορικό στην αρχιτεκτονική.

Από κάποια site που είδα ,συγκεκριμένα του ΔΠΘ, μετά το τέλος του διδακτορικού αναγορεύεσαι ως Διδάκτωρ Μηχανικός του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.

 

Θέλω να ρωτήσω αν έχοντας διδακτορικό στην αρχιτεκτονική έχεις και τα επαγγελματικά δικαιώματα του αρχιτέκτονα στα δημόσια έργα κτλ?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

επαγγελματικά δικαιώματα αποκτάς όταν γραφείς στο αντίστοιχο επιμελητήριο με το πτυχίο που έχεις.

 

είσαι πολιτικός μηχανικός γράφεσαι στο τεε και αποκτάς τα επαγγελματικά δικαιώματα του κλάδου σου. οταν πάρεις σύνταξη καταθέτεις την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στο σύλλογο σου αλλά οχι το πτυχίο. συνεχίζεις να είσαι μηχανικός σαν ιδιότητα αλλά δεν μπορείς να το ασκήσεις.

 

το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό δεν δίνει επαγγαλμετικά δικαιώματα μόνο απόδειξη εξειδικευμένης γνώσης.

 

 

και ενα ανάλογο παράδειγμα. στα μεταπτυχιακά του εμπ γίνονται δεκτοί και απο το πανεπιστήμιο ( μη μηχανικοί ) - φυσικοί, μαθηματικοί, γεωλόγοι κ.τ.λ.

αυτό σημαίνει οτι μόλις παρακολουθήσουν ενα μεταπτυχιακό συγγενικό με την επιστήμη τους είναι και μηχανικοί;

Link to comment
Share on other sites

το πτυχίο του Πολιτικού Μηχανικού σου δίνει το δικαίωμα υπογραφής όσο σε ιδιωτικά έργα τόσο και σε έργα του δημοσίου (αρκεί να έχεις το αντίστοιχο μελετητικό πτυχίο).

Link to comment
Share on other sites

Το μεταπτυχιακο δε σου δινει κανενα επιπλεον δικαιωμα...Το διδακτορικο σου δινει ως προς την κατηγορια, στην ταξη του πτυχιου...Ξερω για παραδειγμα συναδελφο Χημικο Μηχανικο με διδακτορικο στους Μηχανικους Περιβαλλοντος το οποιο του εδωσε το δικαιωμα να αποκτησει μελετητικο πτυχιο για μελετες περιβαλλοντικων (δε θυμαιμαι τωρα ποια κατηγορια ειναι) ..Παντως καποια επιπλεον τετοιου ειδους δικαιωματα σου δινει το διδακτορικο...όχι το μεταπτυχιακο βεβαια...

Link to comment