georgios_m Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 12:10 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 12:10 μμ (edited) Σε εξαγώγιμο προϊόν με μεγάλη ζήτηση, κυρίως από τη Ρωσία, έχουν μετατρέψει την κατασκευή αμφίπλωρων οχηματαγωγών ferries οι ναυπηγικές μονάδες του Περάματος και της Σαλαμίνας. Τελευταίο παράδειγμα το νεότευκτο «Γλυκοφιλούσα V» το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία του ομίλου Θεοδωρόπουλου, στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, αποκλειστικά από Έλληνες τεχνίτες, σε σχέδια που εκπόνησε ελληνικό ναυπηγικό γραφείο.Το πλοίο διαθέτει μήκος 107 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει 210 οχήματα και 1.000 επιβάτες, ενώ το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να πλέει σε θάλασσα με πάγο έως 70 εκατοστά.Ήδη ο όμιλος Θεοδωρόπουλου, στον οποίο και ανήκει το πλοίο, βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρεία ρωσικών συμφερόντων προκειμένου να το πουλήσει για να κάνει δρομολόγια στη Βόρεια Θάλασσα. Σημειώνεται ότι την ίδια πορεία έχουν ακολουθήσει και τα τρία προηγούμενα αδελφά πλοία που κατασκεύασαν τα ναυπηγεία, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του «Γλυκοφιλούσα VI».Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», αμφίδρομα πλοία αυτού του τύπου κατασκευάζονται και σε άλλα ναυπηγεία της περιοχής, ενώ η τιμή τους μπορεί να φτάσει και τα 7 εκατ. ευρώ περίπου, όπως στην περίπτωση της «Γλυκοφιλούσας».Πηγή: http://www.naftempor...ximatagoga-feriClick here to view the είδηση Edited February 9, 2017 at 02:04 μμ by georgios_m 1
BAS Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 01:52 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 01:52 μμ 80 παντόφλες μας ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και οι εξαγωγές γίνονται εδώ και πολλά χρόνια ...
georgios_m Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 02:03 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 02:03 μμ Εμένα πιο πολλή εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι μπορεί να διαπεράσει τόσο παχύ στρώμα πάγου.
panos-vicious Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 02:54 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 02:54 μμ Δεν ξέρω από καρίνες. Αν μπορείτε να καταλάβετε από όσα φαίνονται σε βίντεο της καθέλκυσης.
pankrok Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 04:38 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 04:38 μμ δεν το διαπερνάει ακριβώς, αλλά λόγω σχήματος το καβαλάει και σπάει απο το βάρος. σε παρόμοια λογική με τα παγοθραυστικά αλλά σε μικρότερη κλίμακα. είναι φυσικά δεόντως ενισχυμένο ωστε να μπορεί να το κάνει αυτό, δεν αρκεί μόνο το σχήμα ενω επιπλέον οι προπέλες του ειναι πιστοποιημένες για να αντέχουν επαφές με κομμάτια πάγου. πρακτικά μπορεί να πλεύσει σε σπασμένο πάγο 70cm που είναι η απαίτηση εκεί πάνω το χειμώνα καθώς τα παγοθραυστικά εκτελούν συνεχώς διανοίξεις (που ωστόσο μετά απο λίγες ώρες ξανακολλαει ο πάγος)
panos-vicious Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 04:43 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 04:43 μμ Μερσι για τις πληροφορίες pankrok!
stet Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 05:29 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 05:29 μμ Καλές θάλασσες να έχει! Αν είδα καλά στο βιντεάκι οι προπέλες είχαν το λογότυπο της ZF που ειδικεύεται στα συστήματα μετάδοσης κίνησης (αυτοκίνητα, τραίνα, ανεμογεννήτριες,κλπ) http://www.zf.com/corporate/en_de/homepage/homepage.html
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 10:56 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2017 at 10:56 μμ (edited) Με αρμονικές γραμμές και αναλογίες όγκων, γενικώς εκπληκτικού σχεδιασμού και χρωματισμού, ξεφεύγει μακράν από τις "παντόφλες" που ξέρουμε, αποπνέοντας την αίσθηση κρουαζιερόπλοιου..... Καλά ταξίδια να έχει...! Υ.Γ BAS, αυτό δεν είναι παντόφλα... δωδεκάποντη γόβα είναι .... Edited February 9, 2017 at 11:07 μμ by Anton_civeng
BAS Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 07:37 πμ Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 07:37 πμ Εχουμε πολλά καλοφτιαγμένα αμφίπλωρα ήδη ...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα