Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόψεις για το ΔΠΜΣ Δομοστατικός Σχεδιασμός & Ανάλυση Κατασκευών ΕΜΠ


Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής Πολιτικός Μηχανικός και έχω πάρει τον τομέα του Δομοστατικού. Επειδή, ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό και αναζητώ παράλληλα θέσεις εργασίας στο εξωτερικό (σε περίπτωση που δε βρεθεί τίποτα στην Ελλάδα), παρατηρώ ότι στο εξωτερικό υπάρχουν αρκετές θέσεις που λένε για μεταπτυχιακό πάνω στο structural engineering. Αν κάποιος κάνει το μεταπτυχιακό που αναφέρω στον τίτλο του θέματος "Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση Κατασκευών", αυτό μπορεί να αναγνωριστεί ως μεταπτυχιακό στο structural engineering; Επίσης, αν γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, αν είναι καλό, αναγνωρίσιμο και δύσκολο και γενικά αν μπορεί κάποιος απόφοιτος να μου πει την εμπειρία του. Γνωρίζω ότι στα μεταπτυχιακά του ΕΜΠ είναι αρκετά δύσκολη η εισαγωγή και ειδικά για αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών εκτός ΕΜΠ που είμαι εγώ, γι' αυτό και έχω φροντίσει να έχω στην πλειονότητα των δομοστατικών μαθημάτων (κορμού και τομέα) αρκετά υψηλούς βαθμούς με ελάχιστες εξαιρέσεις.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Έυκολο είναι. Καλό είναι, κάτι θα μάθεις. Απλά το αντικείμενο πλέον μάλλον είναι ξεπερασμένο. Γενικά τα στατικά στην Ελλάδα δεν τραβάνε. Καλύτερα κάτι με οικονομικά ή ενεργεικά σε σχέση με μηχανικό. 

 

Για να μπεις θέλει καλούς βαθμούς ή κάποια δίδακτρα (για το δεύτερο ρώτα γραμματεία από κοντά).

 

Αναγνωρίσιμο πρέπει να είναι. Γιατί να μην είναι ? Κανονικό μάστερ.

 

Νομίζω υπάρχει και άλλο θέμα στο φόρουμ για αυτό το μεταπτυχιακό. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή γνωρίζω την κατάσταση στην Ελλάδα, εννοώ αν θα κάνει κάποιος το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και να φύγει στο εξωτερικό μετά. Αυτό μπορεί να αναγνωριστεί ως master στο structural engineering;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μπορεί να αναγνωριστεί ως master στο structural engineering;