zulumpo Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:25 πμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:25 πμ (edited) Καλημέρα, Σε τιμολόγιο παρατηρήθηκε λάθος γραφικό σε ποσο (ολογράφως), μπορεί να διαγραμιστεί και να αναγραφεί το σωστό ποσο επι του ίδιου τιμολογίου ή πρέπει να εκδόσω καινούργιο, και να γράψω πάνω στο παλιό ακυρώθηκε? ευχαριστώ Edited December 11, 2017 at 07:26 πμ by zulumpo
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:28 πμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:28 πμ Καλημέρα, Σε τιμολόγιο παρατηρήθηκε λάθος γραφικό σε ποσο, μπορεί να διαγραμιστεί και να αναγραφεί το σωστό ποσο επι του ίδιου τιμολογίου ή πρέπει να εκδόσω καινούργιο, και να γράψω πάνω στο παλιό ακυρώθηκε? ευχαριστώ Πότε διαπιστώθηκε το λάθος ? Πριν το τιμολόγιο παραδοθεί στον πελάτη ? Υστερα από πχ 10 μήνες ? Στην πρώτη εκδοχή είτε διορθώνεις με διαγράμμιση , είτε ακυρώνεις και εκδίδεις νέο . Στη δεύτερη περίπτωση θέλει λίγο περισσότερη προσοχή και δουλειά.
zulumpo Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:31 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 11, 2017 at 07:31 πμ (edited) πρίν, διαγράμισα και έγραψα επι του ίδιου το σωστό ευχαριστώ Edited December 11, 2017 at 07:31 πμ by zulumpo
zulumpo Δημοσιεύτηκε February 20, 2018 at 04:44 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 20, 2018 at 04:44 μμ (edited) Επί τιμολογίου που εκτυπώθηκε από υπολογιστή και πληρώθηκε με μετρητά από εμένα δεν αναγράφεται αριθμός τιμολογίου, ως προς τα άλλα στοιχεία είναι πλήρες, υπάρχει πρόβλημα αν το καταχωρήσω στα βιβλία χωρίς τον μοναδικο αριθμό του? Ευχαριστώ Edited February 20, 2018 at 04:44 μμ by zulumpo
georgegaleos Δημοσιεύτηκε February 21, 2018 at 07:05 πμ Δημοσιεύτηκε February 21, 2018 at 07:05 πμ Ο αριθμος ειναι στα υποχρεωτικα στοιχεία. Γιατι δεν επικοινωνεις με τον εκδοτη να διορθωθει το θεμα? Send from Tapatalk
zulumpo Δημοσιεύτηκε February 21, 2018 at 11:15 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 21, 2018 at 11:15 πμ Διορθώθηκε το σφάλμα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
zulumpo Δημοσιεύτηκε December 19, 2018 at 02:13 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 19, 2018 at 02:13 μμ Καλησπέρα συνάδελφοι, Στην 2η περίπτωση που αναφέρει ο Sothris τι ενέργειες πρέπει να γίνουν? Ευχαριστώ
georgegaleos Δημοσιεύτηκε December 19, 2018 at 03:46 μμ Δημοσιεύτηκε December 19, 2018 at 03:46 μμ (edited) Η δεύτερη περίπτωση είναι π.χ. περίπτωση που έχει υποβληθεί δήλωση ΦΠΑ, Πελατών_προμηθευτών, δήλωση εισοδήματος. Εξαρτάται και από το λάθος (αξία .. ΦΠΑ... επωνυμία... κλπ) , π.χ. πιθανόν να πρέπει να εκδοθεί πιστωτικό με την ανάλογη αιτιολογία και έκδοση τιμολογίου με τα σωστά στοιχεία. Δεν είμαι σίγουρος αν το λάθος μπορεί να διορθωθεί και πως αν εντοπισθεί σε επόμενη φορολογική περίοδο. Edited December 19, 2018 at 03:48 μμ by georgegaleos 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα