Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2019 Νέα εποχή για τον ελληνικό σιδηρόδρομο από την επόμενη εβδομάδα, καθώς την επόμενη Δευτέρα 20 Μαΐου το πρωί ξεκινάει δρομολόγια το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Το δρομολόγιο θα διαρκεί πια τρεις ώρες και 55 λεπτά, μειώνοντας κατά πολύ τον χρόνο ταξιδιού αφού μέχρι τώρα απαιτούνταν πέντε ώρες για τη διαδρομή. Όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα διαθέτουν WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περσινά εγκαίνια της ΔΕΘ. View full είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arche Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2019 φαντάζομαι δεν είναι το τρένο της φωτογραφίας, εκτός αν έχει ένα κινητήρα jet στο πίσω μέρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2019 (edited) όχι. η εικονιζόμενη μηχανή είναι η Adtranz DE2000 που κινείται με πετρέλαιο και πιάνει το πολύ 160 km/h. Tα γρήγορα ταξίδια θα γίνονται με ηλεκτρικές μηχανές, πχ τις Krauss Maffei που διαθέτει ήδη ο ΟΣΕ και πιάνουν 200 km/h ή και με ακόμα πιο γρήγορες. Edited Μάιος 15 , 2019 by georgios_m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα