Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσθήκη σε υφιστάμενο προ του 1955


Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Είμαι νέα μηχανικός και θα ήθελα την γνώμη σας. Θέλω να βγάλω μία άδεια προσθήκης κατ'επέκταση σε κατοικία που βρίσκεται σε αγροτεμάχιο εκτός σχεδίου-εντός ζώνης (4στρεμμάτων). Η υφιστάμενη κατοικία δεν έχει άδεια, αν απόδείξω ότι είναι πριν του '55 μπορώ εν συνεχεία να προχωρήσω στην άδεια προσθήκης?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 34
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

victyts,μπορείς να κάνεις πιστοποίηση νομίμου περιγράμματος της υπάρχουσας κατοικίας πρό του 1955, και μετά να κάνεις προσθήκη. θα σου ζητηθούν όμως φωτογραφίες. σου το λέω γιατί στην δική μου πολεοδομία, οι φωτογραφίες είναι πολλές φορές ο λόγος που δέν δίνεται η πιστοποίηση (υπάρχουν κατασκευές που "φωνάζουν" ότι δέν είναι πρό του 1955)

Link to comment
Share on other sites

ζητάνε:

1) Τοπογραφικό διάγραμμα

2) Διάγραμμα κάλυψης

3) Φωτογραφίες

4) μία κάτοψη - μία τομή

5) Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη για τον χρόνο κατασκευής

6) Δήλωση αντοχής απο 2 Πολ. μηχανικούς

7) Τεχνική Έκθεση

αυτά ζητούν σε εμάς, συμβόλαιο δέν απαιτείται

Link to comment
Share on other sites

Nik, αυτά τα ζητάνε για την πιστοποίηση.

ο καθένας κινείται ανάλογα με την περίπτωση που έχει. άν έχει πρόσφατο συμβόλαιο εννοείται οτι θα κολλήσει. άν έχει τίτλο απο τη διανομή μάλλον δέν θα έχει πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Σε άδεια που είχε εκδοθεί το 1977 για διώροφο κτίριο, φαίνεται μέσα στο οικόπεδο κτίριο χαρακτηρισμένο ως «Προϋφιστάμενο του '55», και η άδεια έχει εκδοθεί κανονικά.